دانلود کتاب آمادگی برای آزمون آیلتس Step Up to IELTS

دانلود PDF رایگان مجموعه Step Up to IELTS

مجموعه Step Up to IELTS، یکی از مجموعه های خوب برای آمادگی آزمون آیلتس می باشد. این مجموعه دارای 16 درس می باشد که هر 4 مهارت زبان انگلیسی را آموزش می دهد. علاوه بر آموزش، دارای تمریناتی در کنار آموزش می باشد که باعث تقویت و یادگیری بهتر مهارت ها می شود. همچنین پاسخ تمامی تمرینات در انتهای کتاب موجود می باشد. مجموعه فوق دارای Student Book و Teacher’s Book نیز می باشد. این مجموعه راهنما و منبع کامل آزمون آیلتس می باشد که در یادگیری و آمادگی برای این آزمون بسیار موثر می باشد. آزمون آیلتس یکی از مهمترین و بهترین آزمون زبان انگلیسی، برای افرادی که می خواهند زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم و یا چندم خود انتخاب کنند، می باشد. این آزمون بین المللی می تواند به بهترین نحو زبان آموز را ارزیابی کند.

پیشنهادهای ویژه

آموزش مهارت آزمون آیلتس

کاملترین بسته منابع آزمون آیلتس IELTS

منابع تخصصی آزمون آیلتس، کتابهای الکترونیکی، فیلم و نرم افزار آزمون

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

زبان آموزان و یا افرادی که قصد دارند در این آزمون موفق شوند، باید مجموعه های آمادگی برای آزمون IELTS را تهیه کرده و طبق این مجموعه ها سطح خود را در این 4 مهارت افزایش دهند. یکی از مجموعه هایی که بسیاری از زبان آموزان را به خود علاقه مند کرده است و بسیاری از زبان آموزان را به هدفشان رسانده است، مجموعه Step Up to IELTS می باشد، که در موفقیت زبان آموزان بسیار مفید و موثر واقع شده است. بسیاری از زبان آموزان برای پیشرفت و موفقیت خود در این آزمون، از این مجموعه استفاده کرده اند و به نتیجه دلخواه و مطلوب خود رسیده اند. این مجموعه دارای فایل های PDF و MP3 می باشد که با گوش دادن به فایل های صوتی این مجموعه، می توانید مهارت لیسنینگ Listening خود را تقویت کنید. مجموعه فوق، محصول یکی از موسسه های معروف به نام کمبریج (Cambridge) می باشد.

This course covers essential exam skills and language for IELTS in approximately sixty hours of teaching time, and familiarises students quickly with the exam. The course covers both the Academic and General Training modules It provides students with invaluable advice on how to maximise their band score in the exam. Shorter, achievable exam-type tasks build students’ exam skills, before students try the more challenging tasks at authentic test level. The test practice sections at the end of each unit together constitute a whole sample IELTS test.

The ‘With answers’ edition contains a full answer key and information on the exam, making it ideal for students preparing independently. For students with more time, the pocket-sized Personal Study Book provides extra vocabulary, grammar and writing practice. The Self-study Pack contains the Self-study Student’s Book. Audio CDs are available separately.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

منابع لازم برای آیلتس

مجموعه آمادگی برای آزمون آیلتس از ابتدا

دانلود رایگان منابع آزمون آیلتس

دانلود رایگان کتاب های آیلتس کمبریج

تمرین لیسنینگ آیلتس

آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا