کاملترین پکیج آموزش زبان انگلیسی برای تجارت [40 مجموعه آموزشی برتر]

پکیج کامل آموزش تجارت انگلیسی

پکیجی که در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار داده ایم، یکی از بهترین و کامل ترین بسته های آموزش زبان انگلیسی برای تجارت محسوب می شود. اکثر افراد، زبان انگلیسی را برای رفع نیاز های روزمره خود یاد می گیرند که یکی از این نیازهای روزمره، تجارت و کسب و کار است.

منابعی که در این پکیج آموزشی قرار دارند، معروف ترین و معتبرترین منابع آموزش زبان انگلیسی برای تجارت هستند. این بسته آموزشی، تمامی اصطلاحات و نکات مربوط به سفر کاری را شامل می شود. همچنین این پکیج دارای دیکشنری اصطلاحات می باشد که بسیاری از لغات زبان انگلیسی که مربوط به کسب و کار هستند را همراه با تلفظ صحیح به شما عزیزان آموزش خواهد داد. این مجموعه علاوه بر چگونگی راه اندازی تجارت و کسب و کار، در تقویت مهارت مکالمه موثر است. به طوری که در طول آموزش تجارت، ناخودآگاه مهارت مکالمه و اسپیکینگ (Speaking) شما نیز تقویت می شود. زیرا همانطور که می دانید یک Business Man واقعی باید به خوبی و با صراحت صحبت کند.

بسیاری از افراد برای یادگیری زبان انگلیسی برای تجارت، اغلب وقت و فرصت کافی ندارند و قصد دارند که سریع و به بهترین روش آن را فرابگیرند. به همین منظور ما این بسته را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم که به راحتی و با صرف وقت کمتر، زبان انگلیسی برای تجارت را بیاموزید.

زبان آموزان اغلب برای یادگیری زبان انگلیسی چندین مجموعه آموزشی را تهیه می کنند و از همه آنها به دلیل روش ها و تکنیک های مختلف آموزشی، برای یادگیری بهتر استفاده می کنند. این امر باعث می شود که شما عزیزان هزینه ی زیادی را صرف تهیه این مجموعه ها کنید. اما سایت Languagedownload، این پکیج کامل را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا به صورت یکجا و با صرف هزینه کمتر تمام مجموعه های معتبر و کامل را تهیه نمایید.

کامل ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی برای تجارت

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

معتبرترین منابع آموزش انگلیسی برای تجارت – همراه با تقویت مهارت مکالمه

سطح

مقدماتی تا پیشرفته

تعداد محصول

40 محصول آموزشی

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

299,000 تومان

خرید

Intelligent Business

آموزش تجارت و بازرگانی به صورت خودآموز

مجموعه Intelligent Business، یکی از کامل ترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی برای تجارت است. این مجموعه در قالب 4 سطح اصلی و کامل برای شما عزیزان فراهم گردیده است که تمامی سطوح (مبتدی تا پیشرفته) را در برمی گیرد. افرادی که قصد دارند تمامی مهارت های زبان انگلیسی برای تجارت را به دست بیاورند، باید قدم به قدم و همراه با سطوح این مجموعه پیش بروند. این مجموعه علاوه بر فایل های PDF و MP3، دارای فایل نرم افزار نیز می باشد. مجموعه فوق شامل Course Book – Work Book – Teacher’s Book – Skills Book – Test Book می باشد که تمامی اینها همراه با فایل های صوتی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای تجارت Intelligent Business اینجا را کلیک کنید.

Business Result

آموزش تجارت و کسب و کار انگلیسی در منزل

مجموعه Business Result، یکی از پرطرفدارترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی برای تجارت است. این مجموعه در قالب 5 سطح آموزشی می باشد که برای تمامی سطوح (مقدماتی تا پیشرفته) مناسب است. این مجموعه دارای فایل های نرم افزار، ویدیویی، کتاب الکترونیکی (PDF) و فایل های صوتی (MP3) می باشد که فرصت یادگیری از همه طریق و روش را به زبان آموز خواهد داد. مجموعه ای که در اختیار دارید شامل Student Book – Work Book – Teacher’s Book همراه با فایل های صوتی می باشد. قابلیت اینتراکتیو نرم افزار این مجموعه، به شما این فرصت را می دهد که به راحتی تمامی مهارت و نکات تجارت را به زبان انگلیسی به دست آورید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش تجارت انگلیسی Business Result اینجا را کلیک کنید.

Assimil-English for Business World

آموزش جملات و عبارات رسمی انگلیسی

مجموعه صوتی Assimil-English for Business World، یکی از مجموعه های خوب آموزش زبان انگلیسی برای تجارت می باشد. این مجموعه تمامی مفاهیم و نکات مربوط به کسب و کار و تجارت را شامل می شود. روش آموزش این مجموعه بسیار ساده و روان می باشد. این مجموعه دارای فایل MP3 می باشد که تمامی مطالب مربوط به تجارت را به صورت صوتی می آموزید. فایل های صوتی این مجموعه کلمات و اصطلاحات انگلیسی را بسیار ساده و واضح بیان می کند که همین امر باعث می شود مهارت شنیداری و یا Listening شما تقویت شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه صوتی تجارت انگلیسی Assimil-English for Business World اینجا را کلیک کنید.

BBC Business English by Roger Owen

آموزش روش نوشتن ایمیل انگلیسی

مجموعه BBC Business English by Roger Owen، از بهترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی برای تجارت است. این مجموعه سطح زبان انگلیسی شما را افزایش خواهد داد و شما را با مفاهیم تجارت آشنا خواهد کرد. این مجموعه برای افرادی که در سطح متوسط به بالا هستند و همچنین در محل کار به زبان انگلیسی نیاز دارند، بسیار مفید و مناسب می باشد. مجموعه فوق دارای 9 بخش می باشد که این بخش ها شامل 24 درس می شود. این مجموعه علاوه بر آموزش زبان انگلیسی برای تجارت، دارای تمرین نیز می باشد که پاسخ تمرینات در انتهای هر درس آمده است. همچنین در قسمت فایل های صوتی این مجموعه، قسمتی به نام Speaking Practice وجود دارد که نکات و مطالب مربوط به نحوه صحبت کردن را همراه با تمرین به شما عزیزان آموزش خواهد داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش تجارت انگلیسی BBC Business English اینجا را کلیک کنید.

Berlitz English Business

آموزش زبان انگلیسی برای بازرگانی

مجموعه Berlitz English Business، یکی از مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی برای تجارت است که دارای 2 بخش می باشد. این مجموعه آموزشی دارای فایل های PDF و MP3 است. مجموعه فوق علاوه بر آموزش مفاهیم و نکات مربوط به تجارت و کسب و کار، تمریناتی را نیز شامل می شود. پاسخ تمرینات و همچنین متن فایل های صوتی این مجموعه در انتهای کتاب (PDF) موجود می باشد. هدف این مجموعه کامل، آموزش برنامه ها و مباحث زندگی روزمره می باشد. با این مجموعه می توانید علاوه بر یادگیری مهارت های تجارت به زبان انگلیسی، مهارت شنیداری و حتی مکالمه خود را تقویت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش تجارت انگلیسی Berlitz English Business اینجا را کلیک کنید.

Business 1 to 1

آموزش زبان انگلیسی برای کسب و کار

مجموعه Business 1 to 1، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی برای تجارت است. مجموعه فوق دارای 3 سطح کامل (مبتدی – متوسط – پیشرفته) می باشد و به همین منظور تمامی سطوح و افراد می توانند از این مجموعه استفاده کنند. هر سطح دارای 44 درس می باشد که به صورت کامل تمامی دروس را آموزش می دهد. این مجموعه علاوه بر اینکه برای زبان آموزان مناسب می باشد، برای معلمان نیز مفید و موثر خواهد بود. زیرا مجموعه فوق، علاوه بر کتاب اصلی، دارای کتاب معلم می باشد. در انتهای کتاب اصلی؛ متن فایل های صوتی، گرامر و لغات مهم مربوط به تجارت قرار دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش تجارت انگلیسی Business 1 to 1 اینجا را کلیلک کنید.

business communication skills socialising

آموزش نحوه نوشتن نامه انگلیسی

مجموعه business communication skills socialising، از مجموعه های خوب آموزش زبان انگلیسی برای تجارت محسوب می شود. همانطور که از اسم مجموعه مشخص است، این مجموعه مهارت مکالمه را در تجارت و کسب و کار تقویت می کند. همانطور که می دانید یک Businessman واقعی باید بتواند به راحتی و با صراحت صحبت کند. این مجموعه می تواند برای یادگیری روابط اجتماعی و تقویت مهارت مکالمه بسیار مفید و موثر واقع شود. مجموعه فوق از انتشارات دلتا می باشد که علاوه بر کتاب الکترونیکی (PDF) دارای فایل های صوتی (MP3) می باشد. فایل های صوتی این مجموعه بر تلفظ و لهجه شما تاثیر خواهد گذاشت و شما می توانید همراه با لهجه برای کسب و کار و تجارت، مکالمه برقرار کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش تجارت انگلیسی business communication skills socialising اینجا را کلیک کنید.

New Market Leader

اصطلاحات تجارت و بازرگانی انگلیسی

مجموعه New Market Leader، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی برای تجارت می باشد که دروس این مجموعه به یادگیری هر چه سریع تر زبان انگلیسی برای تجارت کمک خواهد کرد. این مجموعه آموزشی ویرایش دوم مجموعه است که در قالب 5 سطح می باشد. این مجموعه دارای فایل های نرم افزار، ویدویی، PDF و MP3 می باشد که فایل پی دی اف آن دارای Student Book، Work Book و Teacher’s Book می باشد. تمامی این کتاب ها همراه با فایل های صوتی می باشند. مجموعه فوق دارای سوالات و آزمون هایی است که در قالب نرم افزار و به صورت اینتراکتیو برای شما عزیزان آماده شده است. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش تجارت انگلیسی New Market Leader اینجا را کلیک کنید.

Business Focus

پادکست تصویری آموزش انگلیسی برای بازرگانی

مجموعه Business Focus، از مجموعه های خوب آموزش نکات و مطالب مربوط به تجارت انگلیسی می باشد. این مجموعه در قالب 2 سطح آموزشی برای شما عزیزان فراهم گردیده است. سطح اول آن شامل کتاب الکترونیکی (PDF) و فایل های صوتی (MP3) می باشد و سطح دوم آن علاوه بر فایل های گفته شده، دارای نرم افزار نیز می باشد. نرم افزار  سطح دوم بسیار مفید و کاربردی می باشد. زیرا در این نرم افزار تمامی نکات و مفاهیمی که مربوط به تجارت می باشد را داراست. و همچنین به راحتی با دیدن فیلم های موجود در نرم افزار و انجام تمرینات موجود در آن، می توانید زبان انگلیسی برای تجارت را به سادگی بیاموزید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای تجارت Business Focus اینجا را کلیک کنید.

business opportunities

پادکست صوتی آموزش اداری تجاری انگلیسی

مجموعه business opportunities، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی برای تجارت می باشد. این مجموعه دارای یک کتاب الکترونیکی (PDF) و 90 فایل صوتی (MP3) می باشد. مجموعه فوق در مجموع دارای 14 درس می باشد که موضوعات این دروس شامل تمامی موقعیت های کسب و کار و تجارت می باشد. این مجموعه سعی داشته که تمامی موقعیت های مختلف را برای یک Businessman فراهم کند تا به سادگی نحوه مکالمه و برقراری ارتباط را در تمامی موقعیت ها تجربه کند. در انتهای کتاب این مجموعه، متن فایل های صوتی و نکات گرامری به صورت خلاصه و مفید وجود دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه تجارت انگلیسی business opportunities اینجا را کلیک کنید.

Business Start Up

دانلود بسته کامل آموزش زبان

مجموعه Business Start Up، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی برای تجارت و کسب و کار است. این مجموعه دارای ۲ سطح آموزشی می باشد که تمامی نکات و اطلاعات لازم را جهت موفقیت در این زمینه برای شما عزیزان بیان می کند. مجموعه فوق شامل Student Book، Teacher’s Book و Work Book و همچنین دارای فایل های PDF و MP3 نیز می باشد. انتهای کتاب شامل تمرین های گرامری و لغات مربوط به درس، متن فایل های صوتی و افعال بی قاعده می باشد. متن فایل های صوتی موجود در انتهای کتاب، برای درک بهتر شنیده های شما از فایل صوتی نیز بسیار موثر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای تجارت Business Start Up اینجا را کلیک کنید.

Oxford Business English Dictionary

مذاکرات تجاری بازرگانی انگلیسی

نرم افزار Oxford Business English Dictionary، از دیکشنری های خوب جهت تقویت لغات و اصطلاحات ویژه تجارت و کسب و کار است. این مجموعه دارای بیش از ۳۰۰۰۰ لغت می باشد که تمامی لغات و کلمات مربوط به تجارت و بازرگانی را برای شما عزیزان همراه با تلفظ صحیح آموزش می دهد. این مجموعه دارای ۲ لهجه American و British می باشد که زبان آموزان قابلیت انتخاب لهجه را نیز دارند. یکی از ویژگی های این مجموعه این است لغاتی که معمولا همراه با یکدیگر استفاده می شوند را به شما آموزش می دهد که بدانید این لغات، چه موقع و چگونه کاربرد دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دیکشنری تجارت Oxford Business English Dictionary اینجا را کلیک کنید.

Negotiating

دانلود بسته کامل آموزش زبان انگلیسی برای تجارت با لینک مستقیم

مجموعه Negotiating، یکی از مجموعه های خوب جهت تقویت زبان انگلیسی برای تجارت می باشد. این مجموعه در قالب 6 درس آموزشی می باشد که بعد از پایان هر درس، خلاصه و مروری از همان درس برای شما عزیزان فراهم کرده است. مجموعه فوق دارای فایل های PDF و MP3 می باشد که متن فایل های صوتی و پاسخ تمرینات در انتهای کتاب نیز قرار دارد. این مجموعه تمامی مطالب و مفاهیم زبان انگلیسی برای تجارت را به صورت کامل بیان می کند، همچنین در حین آموزش نکات ریز و مهم را برای شما عزیزان مشخص می کند. مجموعه فوق، از انتشارات دلتا می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش تجارت انگلیسی Negotiating اینجا را کلیک کنید.

The Business Macmillan

 دانلود مجموعه صوتی آموزش انگلیسی برای تجارت

مجموعه The Business Macmillan، از مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی برای تجارت می باشد. این مجموعه در قالب 2 سطح می باشد که هر سطح دارای 8 درس است. بعد از اتمام هر 2 درس، قسمتی به نام خلاصه و مرور وجود دارد که تمامی مطالب این 2 درس را، به صورت خلاصه و مفید آموزش می دهد. هر درس این مجموعه شامل 6 قسمت ( About Business – Vocabulary – Grammar – Speaking – Writing – Case Study) است که هر قسمت آموزش مفهوم و نکته خاصی از تجارت را بر عهده دارد. علاوه بر فایل های PDF و MP3، دارای فایل ویدیویی نیز می باشد. همچنین پاسخ تمام تمرینات در فایل PDF جداگانه ای، مربوط به هر سطح وجود دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای تجارت The Business Macmillan اینجا را کلیک کنید.

Starting Business English

دانلود مجموعه کامل آموزش تجارت انگلیسی

مجموعه Starting Business English، یکی از مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی برای تجارت محسوب می شود. این مجموعه سعی دارد که افراد را با مهارت های لازم تجارت آشنا کرده و از آنها یک Businessman واقعی بسازد. مجموعه فوق دارای فایل های ویدیویی، PDF و MP3 می باشد که فایل PDF آن شامل: Course Book – Work Book – Teacher’s Book است. همچنین متن فایل ویدیویی در فایل PDF جداگانه ای برای شما عزیزان فراهم شده است. برای بدست آوردن مهارت در زمینه کسب و کار، باید مجموعه های متنوع و مختلفی را مطالعه کرد که مجموعه فوق یکی از مجموعه هایی است که کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش تجارت انگلیسی Starting Business English اینجا را کلیک کنید.

Business English Pod

دانلود مکالمه های اداری و تجاری انگلیسی

پادکست Business English Pod، یکی از مجموعه های خوب آموزش مهارت های تجارت انگلیسی می باشد. این مجموعه تمامی اصطلاحات و عبارات انگلیسی که مربوط به تجارت هستند را به شما عزیزان آموزش خواهد داد. همچنین برای آموزش لغات و واژگان مربوط به تجارت، یک فایل ویدیویی جداگانه نیز وجود دارد. این مجموعه شامل فایل های ویدیویی، PDF و MP3 می باشد که همین باعث می شود زبان آموزان از طریق شنیداری، دیداری و … به سادگی تمامی مهارت ها را بیاموزند. در واقع همراه با این مجموعه، به هر آنچه که از تجارت می خواهید، دست می یابید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پادکست آموزش تجارت انگلیسی Business English Pod اینجا را کلیک کنید.

Business Vocabulary in Use

دانلود نرم افزار انگلیسی برای کسب و کار

کتاب Business Vocabulary in Use، از مجموعه های خوب آموزش لغات ضروری انگلیسی برای تجارت و بازرگانی می باشد. این مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، لغات جدید و پرکاربرد انگلیسی که برای تجارت استفاده می شود را، در این کتاب برای شما عزیزان فراهم کرده است. همچنین دارای واژگان و لغاتی است که در موقعیت های مختلف، مورد استفاده یک Businessman قرار می گیرد. مجموعه فوق مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته و مورد پسند نیز واقع شده است، زیرا مجموعه ای بسیار کامل و کاربردی می باشد. این کتاب از انتشارات کمبریج (Cambridge) نیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب آموزش لغات ضروری برای تجارت انگلیسی Business Vocabulary in Use اینجا را کلیک کنید.

Cambridge Company to Company

دیکشنری لغات و اصطلاحات تجارت و بازرگانی انگلیسی

کتاب Cambridge Company to Company، یکی از بهترین مجموعه های آموزش و تقویت مهارت Writing انگلیسی برای تجارت است. این مجموعه به شما کمک می کند که مهارت نوشتاری خود را تقویت کرده و به راحتی بتوانید نحوه نوشتن نامه و ایمیل انگلیسی برای تجارت را بیاموزید. اکثر منابع این پکیج، آموزش لغات و مکالمه انگلیسی برای تجارت می باشند و مجموعه ای نظیر مجموعه فوق کمتر پیدا می شود. کتابی که در اختیار دارید ویرایش چهارم و از انتشارات کمبریج (Cambridge) می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش تجارت انگلیسی Cambridge Company to Company اینجا را کلیک کنید.

Essential Business Grammar Builder

دیکشنری لغات و اصطلاحات تجارت و بازرگانی انگلیسی

مجموعه Essential Business Grammar Builder، یکی از مجموعه های خوب آموزش زبان انگلیسی برای تجارت می باشد. این مجموعه در قالب 60 درس آموزشی می باشد که گرامر زبان انگلیسی را به طور کامل به شما عزیزان آموزش خواهد داد. همچنین دارای 18 آزمون معتبر برای ارزیابی زبان آموزان نیز فراهم شده است. پاسخ تمام تمرینات و آزمون ها و همچنین لغات مهم و ضروری انگلیسی، در انتهای کتاب قرار دارد. این مجموعه همراه با فایل های صوتی و همچنین از انتشارات MACMILLAN می باشد.

Communicating in Business

کامل ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی برای تجارت

مجموعه Communicating in Business، از مجموعه های آموزشی جذاب و کوتاه انگلیسی آمریکایی می باشد. این مجموعه قدرت برقراری ارتباط تجاری شما را افزایش خواهد داد و به شما کمک خواهد کرد که روان و واضح صحبت کنید. مجموعه فوق، ارتباط شما را در این زمینه (تجارت)، در تمامی موقعیت های کسب و کار (همراه با تلفن، ملاقات حضوری، جلسه، مذاکره، روابط اجتماعی و …) بهبود خواهد بخشید. در واقع هدف مجموعه فوق، آموزش و تقویت مهارت مکالمه در تجارت و کسب و کار می باشد.

مجموعه ای ارزشمند دارای 20 منبع آموزش زبان انگلیسی برای تجارت

فایل پی دی اف برای آموزش تجارت زبان انگلیسی

مجموعه ای ارزشمند دارای 20 منبع آموزش زبان انگلیسی برای تجارت، که بهترین محصول این پکیج محسوب می شود. مجموعه فوق دارای 20 مجموعه مختلف آموزش زبان انگلیسی برای تجارت و کسب و کار می باشد که دارای فایل های PDF، فایل های صوتی (MP3) و نرم افزار می باشد. این مجموعه تمامی مفاهیم و نکات لازم را برای یک Businessman واقعی شدن، در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. از آنجایی که این مجموعه خود به تنهایی دارای 20 محصول می باشد، می توانید به راحتی همراه با این مجموعه مهارت های لازم را برای تجارت و بازرگانی بدست آورید.

business benchmark

Business Benchmark

english for business communication

English for Business Communication

english for work

Business Presentations

first insights into business

First Insights into Business

every day business english

Everyday Business English

english for business studies

English for Business Studies

business issues

Business Issues

english business letters

English Business Letters

plain english at work

Plain English at Work

screen6

Really Learn 100 Phrasal Verbs

build your business vocabulary

Build Your Business Vocabulary

business english in practice

Business English in Practice

business english verbs

Business English Verbs

test your business vocabulary in use

Test Your Business Vocabulary in Use

market leader

Market Leader

speak business english like an american

Speak Business English Like an American

word at work

Words at Work

new business mathers coursebook

New Business Matters

کامل ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی برای تجارت

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

معتبرترین منابع آموزش انگلیسی برای تجارت – همراه با تقویت مهارت مکالمه

سطح

مقدماتی تا پیشرفته

تعداد محصول

40 محصول آموزشی

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

299,000 تومان

خرید

6 دیدگاه برای “کاملترین پکیج آموزش زبان انگلیسی برای تجارت [40 مجموعه آموزشی برتر]”

  1. حسین عزیزی

    سلام 

    بنده قصد دارم مجموعه زبان تجارت شما را تهیه نمایم.

    شماره تماس لطف میفرمایید برای تماس.

    سپاس

  2. حمزه ابولحسنی

    سلام. من این بسته رو دو هفته پیش سفارش دادم پرداخت کردم هزینه شو اینترنتی اما هنوز نرسیده به دستم. چطور باید پیگیری کنم؟

  3. سلام من در خصوص این پکیج سوال دارم متاسفانه شماره درج شده پاسخگو نیستن شماره ای بزارین که آنلاین و پاسخگو مشتذی باشن با سپاس

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا