بسته کامل بهترین منابع آزمون آیلتس IELTS – (بیش از 60 مجموعه فوق العاده کاربردی)

آموزش مهارت آزمون آیلتس

بسته منابعی که هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد، یکی از کامل ترین پکیج های آمادگی برای آزمون آیلتس IELTS می باشد. این پکیج آموزشی دارای منابع پرمخاطب و معتبر آزمون آیلتس IELTS می باشد که زبان آموزان و متقاضیان را در کسب نمره بالا و همچنین کسب موفقیت یاری می دهد.

آزمون آیلتس در سراسر جهان اعتبار دارد و یک آزمون بین المللی محسوب می شود. این آزمون 2 نوع می باشد: آکادمیک (Academic) و عمومی (General). در آزمون آکادمیک آیلتس، کسانی شرکت می کنند که قصد یادگیری تخصصی دارند و برای ادامه تحصیل به آن احتیاج دارند و در آزمون عمومی افرادی شرکت می کنند که اقامت و یا قصد سفر به کشورهای انگلیسی زبان دارند و یا برای گرفتن مدرک اقدام می کنند.

برای شروع یادگیری نکات و مفاهیم مربوط به این آزمون، ابتدایی ترین کار و اولین قدم این است که بهترین و پرفروش ترین منابع را تهیه نمایید و بعد طبق اصول و روش آن منابع عمل کنید. همچنین باید از چندین منابع مختلف برای یادگیری بهتر، سریع تر و کسب موفقیت استفاده کنید. در این آزمون، 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی (Speaking – Listening – Writing – Reading) بکار برده شده است و مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد. همچنین تمامی منابع موجود در این پکیج، بر روی تمامی این مهارت ها احاطه دارد و آموزش های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

این پکیج آموزشی دارای فایل های ویدیویی، کتاب های الکترونیکی (PDF) و فایل های صوتی (MP3) می باشد که برای سطوح متوسط به بالا (متوسط و پیشرفته) مناسب است. این پکیج کامل آموزشی، دارای محصولات معتبر و همراه با کیفیت بالا به شما عزیزان عرضه می گردد و همچنین با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان آزمون آیلتس را با نمره بالا و با موفقیت پشت سر خواهید گذاشت.

کامل ترین بسته منابع آمادگی برای آزمون آیلتس

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

همراه با معتبرترین آزمون ها و پرفروش ترین منابع آزمون آیلتس آکادمیک و عمومی

سطح

متوسط به بالا

تعداد محصول

60 محصول آموزشی

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

299,000 تومان

خرید

Cambridge IELTS 1-9

آمادگی برای آزمون آیلتس از ابتدا

کتاب های Cambridge IELTS 1-9، یکی از بهترین و موثرترین منابع برای آزمون آیلتس محسوب می شود. این مجموعه کامل دارای 9 کتاب همراه با فایل های صوتی می باشد که هرکدام از این کتاب ها دارای نکات و مفاهیم خاصی از آزمون آیلتس می باشد. این مجموعه از منابع آیلتس، به زبان آموزان کمک می کند که قبل از اینکه وارد آزمون اصلی آیلتس شوند، با محیط و سوالات این آزمون بین المللی آشنا شوند. همانطور که در توضیحات فوق مشخص است، این مجموعه دارای کتاب الکترونیکی (PDF) و فایل صوتی (MP3) میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب های آمادگی آزمون آیلتس Cambridge IELTS اینجا را کلیک کنید.

Study English – IELTS Preparation

آزمون آیلتس چیست

مجموعه ویدیویی Study English – IELTS Preparation، یکی از مجموعه های کامل آمادگی برای آزمون آیلتس IELTS می باشد. آموزش این مجموعه در قالب ۳ سری کامل است، که دارای موضوعات متنوع و جالب می باشد. آموزش این مجموعه بدین صورت می باشد که: ابتدا مدرس زبان انگلیسی در مورد درس مربوطه توضیح می دهد، و بعد توضیحات درس را در متنی بکار می برد که شما طرز استفاده از آن نکات را متوجه شوید. این مجموعه همراه با زیرنویس انگلیسی می باشد. یکی از ویژگی های برجسته مجموعه، کیفیت تصویر بالای آن است، که با داشتن این مزیت زبان آموز به راحتی متوجه زیرنویس دروس و نکات آن می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی آزمون آیلتس Study English – IELTS Preparation اینجا را کلیک کنید.

Tactics for Listening

آزمون آیلتس سازمان سنجش

مجموعه Tactics for Listening، یکی از مجموعه های خوب برای تقویت مهارت شنیداری (Listening) زبان آموزان می باشد. این مجموعه دارای ویرایش دوم و سوم می باشد که هردو ویرایش را در این پکیج قرار داده ایم. مجموعه ای که در اختیار دارید، از منابع آزمون آیلتس محسوب نمی شود و دلیل قرار دادن این مجموعه در این پکیج تقویت مهارت شنیداری زبان آموزان و متقاضیان این آزمون بوده است. برای موفقیت در آزمون آیلتس، باید بر 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی مسلط باشید که مهارت لیسنینگ یکی از مهمترین این مهارت هاست. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه تقویت مهارت شنیداری Tactics for Listening اینجا را کلیک کنید.

IELTS for Academic Purposes

آزمون آزمایشی آیلتس

مجموعه IELTS for Academic Purposes، یکی از مجموعه های آموزش تمامی مهارت های آزمون آیلتس می باشد. این مجموعه دارای فایل های نرم افزار، PDF و MP3 می باشد که البته نرم افزار، مهم ترین قسمت این مجموعه محسوب می شود. زیرا نرم افزار علاوه بر قابلیت اینتراکتیو، دارای تمامی نکات و جزئیات مربوط به آزمون آیلتس نیز می باشد. این مجموعه علاوه بر نرم افزار دارای کتابی در قالب PDF می باشد که تنها هدف این کتاب کسب نمره بیشتر است. پاسخ سوالات آزمون و تمرین های موجود در پی دی اف، در انتهای کتاب قرار دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی آزمون آیلتس IELTS for Academic Purposes اینجا را کلیک کنید.

British Council IELTS

آزمون زبان آیلتس

نرم افزار British Council IELTS، یکی از منابع جامع آیلتس می باشد که هر ۴ مهارت اصلی  زبان انگلیسی را تقویت می کند. برای آموزش و تقویت مهارت های آزمون ها همیشه نرم افزار بهتر از دیگر فایل ها می باشد. زیرا قابلیت اینتراکتیو نرم افزار، به زبان آموزان این اجازه را می دهد که به طور تعاملی تمرینات را انجام داده و همان لحظه از درستی یا نادرستی پاسخ های خود مطلع شوند. این مجموعه دارای ۱۲ موضوع و مبحث متنوع می باشد که هرکدام از این ۱۲ موضوع را همراه با فایل های صوتی، متنی و ویدیویی جهت تقویت مهارت های آزمون آیلتس برای شما زبان آموزان عزیز مطرح می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار تقویت مهارت های آیلتس British Council IELTS اینجا را کلیک کنید.

Objective IELTS

آزمون آیلتس آکادمیک

مجموعه Objective IELTS، یکی از مجموعه های خوب آموزش و تقویت مهارت های زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس می باشد. این مجموعه دارای ۲ سطح (Intermediate – Advanced) می باشد که هر سطح در قالب ۲۰ درس آموزشی است. در هر سطح، بعد از اتمام هر ۴ درس، تمامی نکات و مطالب ۴ درس را به صورت مرور و خلاصه برای شما آماده کرده است. افرادی که فرصتی برای آمادگی این آزمون ندارند و نمی توانند تمام این کتاب را مطالعه کنند، می توانند تنها بخش های مرور و خلاصه این دروس را مطالعه کنند. زیرا این بخش ها اطلاعات کافی را به افرادی که برای آزمون آیلتس آماده نیستند و فرصتی هم ندارند، می دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار آمادگی برای آزمون آیلتس Objective IELTS اینجا را کلیک کنید.

Improve Your IELTS Reading Skills

آموزش آیلتس عمومی

کتاب Improve Your IELTS Reading Skills، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت مهارت Reading زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس می باشد. این کتاب دارای ۱۰ درس می باشد که دارای موضوعات متعدد و مفیدی است. همانطور که می دانید، برای آزمون IELTS باید تمامی مهارت های زبان انگلیسی را تقویت کرده و آمادگی کامل را برای موفقیت در این آزمون، به دست آورید. مجموعه فوق، بهترین روش صحیح خوانی متون انگلیسی را در اختیار زبان آموزان قرار می دهد. از ویژگی های خوب این کتاب، می توان به نکات کلیدی و مهم آزمون آیلتس و همچنین به تکنیک های اساسی برای کسب موفقیت و نمره خوب در این آزمون اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب تقویت مهارت خواندن در آیلتس Improve Your IELTS Reading Skills اینجا را کلیک کنید.

Improve Your IELTS Listening and Speaking

آموزش مهارت اسپکینگ آیلتس

کتاب Improve Your IELTS Listening and Speaking، یکی از مجموعه های خوب آمادگی برای آزمون آیلتس می باشد. این مجموعه دارای ۱۰ درس می باشد و موضوعات هر درس به صورت طبقه بندی و موضوعات مشخصی می باشد. مجموعه ای که در اختیار دارید، مهارت های شنیداری و صحبت کردن را برای آزمون آیلتس تقویت می کند که این مهارت های از مهارت های اصلی و پرکاربرد در آزمون به شمار می آیند. موضوعات و فعالیت های این مجموعه به صورت گام به گام به شما آموزش داده می شود، به طوری که تمامی مطالب و نکات را به صورت جز به جز برای شما عنوان می کند تا تمامی نکات کلیدی ملکه ذهن شما شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب آمادگی برای آزمون آیلتس Improve Your IELTS Listening and Speaking اینجا را کلیک کنید.

Focus on IELTS

آموزش مهارت رایتینگ آزمون آیلتس

مجموعه Focus on IELTS، یکی از مجموعه های آمادگی و تقویت زبان آموزان برای آزمون مهم آیلتس می باشد. این مجموعه دارای Student Book و Teacher’s Book می باشد، که آموزش توسط هر دو کتاب، چه برای زبان آموزان (Student Book) و چه برای مدرسین و معلمان (Teacher’s Book) بسیار کامل و مفید می باشد. این مجموعه را می توان یکی از منابع خوب برای آزمون آیلتس به شمار آورد. مجموعه فوق، دارای فایل های PDF – MP3 می باشد که همچنین علاوه بر آموزش، دارای تمریناتی نیز می باشد که انجام دادن آنها زبان آموز را به مجموعه و یادگیری مطالب بیشتر آن علاقه مند می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی برای آزمون آیلتس Focus on IELTS اینجا را کلیک کنید.

Step Up to IELTS

آزمون آیلتس در تهران

مجموعه Step Up to IELTS، یکی از مجموعه های خوب برای آمادگی آزمون آیلتس می باشد. این مجموعه دارای ۱۶ درس می باشد که هر ۴ مهارت زبان انگلیسی را آموزش می دهد. مجموعه فوق دارای Student Book و Teacher’s Book نیز می باشد. این مجموعه راهنما و منبع کامل آزمون آیلتس می باشد که در یادگیری و آمادگی برای این آزمون بسیار موثر می باشد. یکی از مجموعه هایی که بسیاری از زبان آموزان را به خود علاقه مند کرده است و بسیاری از زبان آموزان را به هدفشان رسانده است، مجموعه Step Up to IELTS می باشد، که در موفقیت زبان آموزان بسیار مفید و موثر واقع شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی برای آزمون آیلتس Step Up to IELTS اینجا را کلیک کنید.

Cambridge Grammar for IELTS

آزمون آیلتس رایگان

مجموعه Cambridge Grammar for IELTS، یکی از مجموعه های آموزش گرامر آزمون آیلتس می باشد. این مجموعه دارای ۲۵ درس می باشد که بعد از اتمام آموزش و توضیحات، تمرین هایی را برای شما آماده کرده است. این مجموعه ای که شما در اختیار دارید، مجموعه ای کامل برای رفع ابهامات و مشکلات شما در قسمت گرامر است و همچنین دارای نمونه سوالاتی طبق آزمون های سال های گذشته می باشد. نمونه سوالات موجود در این مجموعه، از ۲ بخش عمومی و تخصصی تهیه شده است که به زبان آموزان کمک می کند با انواع مختلف سوالات آشنا شوند. این مجموعه دارای متن فایل های صوتی و پاسخ تمامی تمرینات، در انتهای کتاب می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه تقویت مهارت انگلیسی آزمون آیلتس Cambridge Grammar for IELTS اینجا را کلیک کنید.

The Official Cambridge Guide to IELTS

آزمون تعیین سطح آیلتس

مجموعه The Official Cambridge Guide to IELTS، یکی از مجموعه های آمادگی برای آزمون آیلتس می باشد. مجموعه فوق دارای فایل های ویدیویی، PDF و MP3 می باشد. فایل ویدیویی این مجموعه، مصاحبه با زبان آموزان است برای تقویت مهارت Speaking بسیار مناسب است. این مجموعه یکی از بهترین منابع برای آمادگی آزمون آیلتس بشمار می رود و همچنین طوری طراحی شده است که هدف آن افزایش نمره و بالا بردن سطح زبان آموز می باشد. مجموعه فوق دارای تکنیک ها و بسیاری از نکات مهم زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای پاسخ آزمون ها و تمرین ها و همچنین دارای متن فایل صوتی در انتهای کتاب می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی برای آزمون آیلتس The Official Cambridge Guide to IELTS اینجا را کلیک کنید.

IELTS Scores Explained 2009

آموزش آیلتس تضمینی

مجموعه IELTS Scores Explained 2009، یکی از مجموعه های کامل آمادگی برای آزمون آیلتس می باشد که تمامی مهارت های لازم را جهت موفقیت در این آزمون برای شما عزیزان عنوان می کند. این مجموعه آموزشی دارای فایل های ویدیویی، نرم افزار، کتاب الکترونیکی (PDF) و فایل های صوتی (MP3) نیز می باشد. فایل های ویدیویی این مجموعه، نحوه مصاحبه در آزمون آیلتس را به متقاضیان نشان می دهد. این عمل باعث می شود که زبان آموز با محیط آزمون آشنا شده و دیگر برای مصاحبه اصلی آزمون آیلتس استرس و اضطراب نداشته باشد. همچنین دیگر فایل ها به طور کامل، آزمون آیلتس را به شما معرفی خواهند کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی آیلتس IELTS Scores Explained 2009 اینجا را کلیک کنید.

IELTS Express

آموزش آیلتس فشرده

مجموعه IELTS Express، از مجموعه های خوب آمادگی برای آزمون آیلتس می باشد.این مجموعه در قالب 2 سطح آموزشی برای زبان آموزان و متقاضیان عزیز آماده شده است. در این دو سطح تمامی نکات مهم و مفاهیم کاربردی را به طور کامل آموزش داده است. این مجموعه دارای فایل های ویدیویی، کتاب الکترونیکی (PDF) و فایل صوتی (MP3) می باشد. در فایل ویدیویی این مجموعه هم همانند دیگر مجموعه ها، مصاحبه آزمون آیلتس سال های قبل نیز وجود دارد. زبان آموزان می توانند با دیدن مصاحبه، خود را در آن مکان تصور کرده و به سوالات پاسخ دهند، به این صورت می توانند از استرس و اضطراب خود بکاهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی برای آزمون آیلتس IELTS Express اینجا را کلیک کنید.

Get Ready for IELTS

آموزش آیلتس فشرده

مجموعه Get Ready for IELTS، یکی از مجموعه های خوب و کامل آموزش مهارت های اصلی زبان انگلیسی برای آیلتس می باشد. این مجموعه هر 4 مهارت اصلی (Listening – Speaking – Writing – Reading) زبان انگلیسی را تقویت می کند. در واقع هر کدام از این مهارت ها، در قالب یک فایل PDF جداگانه ای هستند که به صورت جداگانه این مهارت ها را آموزش می دهند. مجموعه فوق دارای فایل های PDF و MP3 است که کتاب مهارت های لیسنینگ و اسپیکینگ دارای فایل های صوتی نیز می باشند. این مجموعه از انتشارات کولینز (Collins) می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی آیلتس Get Ready for IELTS اینجا را کلیک کنید.

Collins English for IELTS

پکیج آزمون آیلتس

مجموعه Collins English for IELTS، یکی از مجموعه های کامل آموزش مهارت های لازم برای آزمون آیلتس می باشد. این مجموعه علاوه بر تقویت 4 مهارت اصلی انگلیسی، مهارت گرامر و دایره لغات زبان آموزان و متقاضیان را نیز تقویت خواهد کرد. این مجموعه قصد دارد تمامی مطالب و مفاهیم را از ابتدا و به صورت اساسی به زبان آموزان بیاموزد. همچنین دارای فایل های PDF و MP3 می باشد که فایل های صوتی را برای تقویت بهتر و بیشتر مهارت شنیداری، صحبت کردن و لغات قرار داده است. این مجموعه دارای 6 کتاب می باشد که هر یک از مهارت های انگلیسی را به صورت جداگانه آموزش می دهد و انتهای کتاب شامل: متن فایل های صوتی و پاسخ تمام تمرینات موجود می باشد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی آزمون آیلتس Collins English for IELTS اینجا را کلیک کنید.

Engvid – IELTS

دانلود رایگان نرم افزار آزمون آیلتس

فیلم آموزشی Engvid – IELTS، یکی از مجموعه های ویدیویی کامل آموزش زبان انگلیسی برای زبان آموزان است. بخش هایی که مربوط به آزمون آیلتس است را از این فیلم آموزشی جدا کرده ایم و در این پکیج آموزشی قرار داده ایم. توضیحات مجموعه Engvid می تواند در موفقیت این آزمون، بسیار موثر باشد، زیرا اساتیدی که این مجموعه بی نظیر را تهیه کرده اند از اساتید برجسته زبان انگلیسی هستند. تمامی توضیحات در مورد این آزمون بسیار کامل می باشد و جای هیچگونه سوالی برای زبان آموزان و متقاضیان باقی نخواهد گذاشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش زبان انگلیسی Engvid اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ای ارزشمند دارای 43 منبع آمادگی برای آزمون آیلتس IELTS

راهنمای آزمون آیلتس

مجموعه ای ارزشمند دارای 43 منبع آمادگی برای آزمون آیلتس IELTS، از کامل ترین محصولات این پکیج محسوب می شود که دارای چندین مجموعه مختلف می باشد. مجموعه کاملی که در اختیار دارید، تمامی مفاهیم مربوط به آزمون آیلتس و همچنین نکات و جزئیات مربوط به آن را به سادگی به شما آموزش خواهد داد. این مجموعه ارزشمند، زبان آموزان و متقاضیان را در کسب نمره بالاتر یاری میدهد و به آنها کمک می کند که در این آزمون موفق شوند. مجموعه فوق، خود به تنهایی دارای 43 منبع کامل و معتبر می باشد و می تواند در یادگیری سریع و بهتر شما بسیار موثر باشد. امیدواریم که این پکیج آموزشی به طور مجموع در رسیدن به اهدافتان، نقش موثری داشته باشد.

کامل ترین بسته منابع آمادگی برای آزمون آیلتس

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

همراه با معتبرترین آزمون ها و پرفروش ترین منابع آزمون آیلتس آکادمیک و عمومی

سطح

متوسط به بالا

تعداد محصول

60 محصول آموزشی

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

299,000 تومان

خرید

6 دیدگاه برای “بسته کامل بهترین منابع آزمون آیلتس IELTS – (بیش از 60 مجموعه فوق العاده کاربردی)”

    1. سلام دوست عزیز. بله قیمت پکیج 44900 تومان است. محصولات داخل پکیج به صورت DVD می باشد و هیچ گونه کتاب یا جزوه چاپی داخل ان موجود نیست.

  1. با سلام و خسته نباشید
    آیا مجموعه بسته کامل که می فرمایید 44900 شامل تمام موارد پکیج های تک تکی که در بالا آمده است می شود یا نه یک مجموعه فشرده تر و خلاصه تر از مجموعه های بالاست؟

    1. سلام دوست عزیز؛
      بله تمامی اطلاعات موجود در سایت در مورد پکیج آیلتس، در این بسته قرار دارد. و تمامی آنها به صورت کامل در 7 دی وی دی خدمت شما ارائه می گردد.

    1. سلام دوست عزیز؛ به دلیل تعطیلات عید و دوران قرنطینه دفتر تعطیل بوده است. برای پیگیری بسته خود با این شماره تماس بگیرید:
      09399122030

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا