مجموعه منابع آمادگی برای آزمون PET – {شامل 20 مجموعه معتبر و کامل!}

آمادگی آزمون PET درایران

پکیج آموزشی که برای شما عزیزان فراهم کرده ایم، یکی از کامل ترین بسته منابع آمادگی برای آزمون پت PET می باشد. این پکیج ارزشمند دارای منابع پرطرفدار آمادگی برای آزمون پت PET می باشد که تمامی مطالب و نکات در مورد آزمون PET را برای شما عزیزان بیان می کند. برای کسب موفقیت در این آزمون، باید تمامی مهارت های زبان انگلیسی (4 مهارت اصلی) را تقویت کنید که همراه با این مجموعه ارزشمند، به راحتی می توانید به موفقیت دست یابید. برای یادگیری و آمادگی بهتر برای این آزمون، باید تکنیک و مهارت های خاصی را فرا بگیرید که بتوانید سریع و به بهترین نحو، به سوالات پاسخ دهید.

این مجموعه به صورت کامل تمامی تکنیک ها و نکات مربوطه را آموزش خواهد داد. بعضی از مجموعه های این بسته آموزشی، دارای نمونه سوالات و آزمون هایی می باشند که توسط اساتید برجسته و طراحان سوالات آزمون پت، آماده و طراحی شده است. با داشتن این پکیج، می توانید از آزمون پت PET نمره بالایی کسب کرده و در این آزمون موفق شوید و همچنین برای آزمون اصلی کاملا آماده بوده و دیگر استرس نداشته باشید.

منابعی که در این پکیج آموزشی وجود دارد، معروف ترین و پرفروش ترین مجموعه های آمادگی برای آزمون پت PET به شمار می روند. زبان آموزان اغلب برای یادگیری زبان انگلیسی چندین مجموعه آموزشی را تهیه می کنند و از همه آنها به دلیل روش ها و تکنیک های مختلف آموزشی، برای یادگیری بهتر استفاده می کنند. این امر باعث می شود که شما عزیزان هزینه ی زیادی را صرف تهیه این مجموعه ها کنید. اما سایت Languagedownload، این پکیج کامل را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا به صورت یکجا و با صرف هزینه کمتر تمام مجموعه های معتبر و کامل را تهیه نمایید.

کامل ترین بسته منابع آمادگی برای آزمون PET

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

همراه با معتبرترین آزمون ها و پرفروش ترین منابع آزمون PET 

سطح

متوسط

تعداد محصول

20 محصول آموزشی

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

89,000 تومان

خرید

The Official Top Tips for PET

آزمون انگلیسی پت

نرم افزار The Official Top Tips for PET، یکی از مجموعه های آمادگی برای آزمون PET می باشد. این نرم افزار علاوه بر اینکه دارای آزمون می باشد، تمامی مراحلی که شما برای انجام تمرینات باید طی کنید را، توضیح خواهد داد. این مجموعه علاوه بر نرم افزار، دارای کتاب الکترونیکی (PDF) نیز می باشد. با داشتن این مجموعه و انجام تمرینات نرم افزار به صورت اینتراکتیو، زبان آموز با سوالات و نحوه ی آزمون گیری پت آشنا می شود. اگر قصد شرکت در آزمون PET را دارید، این مجموعه منبع بسیار مناسبی برای این آزمون می باشد. در نرم افزار آزمون PET، زبان آموزان می توانند طی زمانی که برای آنها مشخص شده است، به سوالات با دقت پاسخ داده و در آخر می توانند نمره ای که از آزمون کسب کرده اند را، ببینند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار آزمون پت The Official Top Tips for PET اینجا را کلیک کنید.

PET Result

آزمون پت چیست

مجموعه PET Result، یکی از مجموعه های تقویت مهارت های زبان انگلیسی برای آزمون پت PET می باشد. مجموعه پت ریزالت، یکی از بهترین منبع های تقویت مهارت آزمون پت می باشد، که بسیاری از زبان آموزان با استفاده از این مجموعه توانسته اند در این آزمون موفق شوند. این مجموعه دارای Student Book – Teacher’s Book – Work Book می باشد. کتاب SB این مجموعه دارای ۱۴ درس می باشد، که هر مهارت را به صورت جداگانه، ابتدا توضیح می دهد و بعد تمرین هایی را مطابق همان قسمت آماده کرده است. همچنین کتاب WB این مجموعه دارای سوالات و تمریناتی استاندارد و همراه با پاسخ می باشد. همچنین دارای متن فایل صوتی و یک فایل ویدیویی می باشد که تمامی مراحل و نکات مربوط به آزمون PET را به طور کامل آموزش می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی برای آزمون پت PET Result اینجا را کلیک کنید.

Target PET

آمادگی برای آزمون PET همراه با فایل MP3

مجموعه Target PET، یکی از مجموعه های آموزش آزمون پت می باشد که تمامی نکات لازم و ضروری را در مورد این آزمون در اختیار شما قرار می دهد. این مجموعه دارای ۱۲ درس می باشد، که بعد از اتمام هر ۳ درس، خلاصه و مروری از درس ها وجود دارد. در واقع ۴ قسمت خلاصه و مرور در این مجموعه وجود دارد که تمامی نکات و مطالبی که قبلا در دروس گفته شده، در این قسمت به صورت چکیده ای از ۳ درس آمده است. مجموعه فوق علاوه بر Student Book، دارای Teacher’s Book و Work Book نیز می باشد. این مجموعه کامل، دارای راهنمای آزمون نیز می باشد که شما را در چطور انجام دادن آزمون پت (PET) راهنمایی و یاری می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی برای آزمون پت Target PET اینجا را کلیک کنید.

Ready for PET

آمادگی برای آزمون پت همراه با پاسخ نامه

مجموعه Ready for PET، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت تمام مهارت های زبان انگلیسی برای آزمون پت می باشد. این مجموعه دارای ۱۰ درس می باشد که  این دروس تمامی مهارت های زبان (Reading- Writing- Speaking- Listening- Grammar- Vocabulary) را با تمامی نکات لازم برای شما بیان می کند. علاوه بر موارد فوق که گفته شد، این مجموعه دارای ۶ آزمون متنوع به همراه فایل صوتی می باشد. ابتدا تمامی نکات مهم برای آمادگی آزمون پت را برای شما بیان می کند و بعد شما به راحتی می توانید تمرین ها را انجام دهید. شما می توانید بعد از انجام تمرینات و آزمون ها پاسخ خود را با پاسخ موجود در کتاب مطابقت داده و میزان سطح یادگیری خود را بسنجید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی برای آزمون پت Ready for PET اینجا را کلیک کنید.

Oxford PET Practice Test – New Headway

آموزش گرامر انگلیسی برای آزمون PET

مجموعه Oxford PET Practice Test – New Headway، یکی از پیشرفته ترین مجموعه های آموزش برای آمادگی آزمون پت می باشد که برای شما زبان آموزان عزیز فراهم کرده ایم. این مجموعه دارای ۴ آزمون کامل می باشد، که سوالات طبق آزمون های معروف و معتبر طراحی شده است. این مجموعه هر ۴ مهارت انگلیسی (Listening-Writing-Reading-Speaking) را همراه با آموزش تقویت می کند. زبان آموزانی که برای آمادگی آزمون احتیاج به کمک دارند، این نکات می تواند راهنمای خوبی برای آنها باشد. آموزش این مجموعه به این صورت می باشد که: ابتدا شما را برای آزمون آماده و هر ۴ مهارت زبان را در شما تقویت می کند، بعد از آموزش آزمونی برای شما درنظر می گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی برای آزمون پت Oxford PET Practice Test – New Headway اینجا را کلیک کنید.

PET for Schools

آموزش مهارت های آزمون پت از ابتدا

مجموعه PET for Schools، مناسب ترین مجموعه برای زبان آموزانی است که خواهان آشنایی با آزمون PET هستند. این مجموعه شما را به طور کامل با آزمون پت (PET) آشنا می کند، زیرا شامل تمامی مهارت های زبان انگلیسی است. در ابتدا تمامی مبحث های مورد نظر را توضیح داده است. در آخر آزمونی را برای شما آماده کرده است که با انجام دادن آن به طور کامل با آزمون PET آشنایی پیدا خواهید کرد. همچنین پاسخ تمامی سوالات آزمون هم در پاسخ نامه موجود می باشد. ما همیشه برای داشتن آزمونی خوب مضطرب هستیم و تا از منابع مناسب مربوطه کمک نگیریم، آزمونی موفق نخواهیم داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی برای آزمون پت PET for Schools اینجا را کلیک کنید.

Cambridge Preliminary English Test

برگزاری آزمون PET

مجموعه Cambridge Preliminary English Test، یکی از مجموعه های خوب آمادگی برای آزمون پت می باشد. این آزمون اغلب برای نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرد تا بزرگسالان. هنگامی که زبان آموزان این آزمون را پشت سر می گذارند، به این معناست که دیگر به راحتی می توانند مطالب و متن های انگلیسی را روخوانی کنند. همچنین می توانند از مهارت نوشتاری خود برای نوشتن نامه و یا ایمیل استفاده کنند. این مجموعه شامل 6 قسمت می باشد که هر قسمت آن دارای یک کتاب الکترونیکی (PDF)، همراه با 2 فایل صوتی (MP3) است. پاسخ تمامی آزمون ها در انتهای کتاب قرار دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی آزمون پت Cambridge Preliminary English Test اینجا را کلیک کنید.

Cambridge PET Exams Extra

تقویت مهارت های اصلی انگلیسی برای آزمون PET

مجموعه Cambridge PET Exams Extra، از مجموعه های آمادگی برای آزمون پت PET می باشد. این مجموعه را هم می توان در کلاس، توسط معلم فراگرفت و هم می توان در منزل و به صورت خودآموز آن را مطالعه کرد. مجموعه فوق دارای فایل های نرم افزار، کتاب الکترونیکی (PDF) و فایل های صوتی (MP3) نیز می باشد. فایل نرم افزار مجموعه همراه با قابلیت اینتراکتیوی که دارد، به زبان آموز این فرصت را می دهد که به سادگی و در کمترین زمان ممکن آن را فرابگیرد. این مجموعه دارای آزمون های معتبر و همراه با راهنمای مفید برای شما عزیزان است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی آزمون پت Cambridge PET Exams Extra اینجا را کلیک کنید.

Check Your Vocabulary For PET

دانلود بسته کامل آمادگی برای آزمون PET با لینک مستقیم

کتاب Check Your Vocabulary For PET، یکی از مجموعه های خوب آمادگی برای آزمون پت می باشد. این مجموعه در قالب 6 بخش آموزشی می باشد که در نمونه سوالات و آزمون ها لغات انگلیسی را برای این آزمون، به شما عزیزان آموزش خواهد داد. تمامی آزمون های این مجموعه مربوط به کلمات و واژگان زبان انگلیسی می باشد و همچنین پاسخ تمامی آزمون ها در انتهای کتاب قرار دارد. این مجموعه با تمرین و تکرار لغات انگلیسی به شما کمک می کند که چگونه از لغات استفاده کنید و نحوه تلفظ آن را نیز فرا بگیرید. مجموعه فوق به شما کمک خواهد کرد که لغات انگلیسی مربوط به این آزمون را، به راحتی فرا بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی برای آزمون پت Check Your Vocabulary For PET اینجا را کلیک کنید.

Common Mistakes at PET

خرید آنلاین پکیج کامل آمادگی برای آزمون PET

کتاب Common Mistakes at PET، یکی از مجموعه هایی است که زبان آموزان را با اشتباهات رایج و متداولی که در آزمون پت PET وجود دارد، آشنا می کند. اشتباهاتی که ممکن است شما هم با آن مواجه شوید. اگر این مجموعه را با دقت مطالعه کنید و مطالب آن را بخاطر بسپارید، کمتر دچار مشکل و اشتباه خواهید شد. این مجموعه سوالات و آزمون هایی را برای شما عزیزان آماده کرده است که پاسخ تمام آنها در انتهای کتاب نیز قرار دارد. این مجموعه شما را با اشتباهاتی که ممکن است در آزمون پت PET اتفاق بیفتد، آشنا می کند که همین امر باعث می شود که آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب آمادگی برای آزمون پت Common Mistakes at PET اینجا را کلیک کنید.

Objective PET for Schools Practice Test Booklet

دانلود رایگان بسته کامل آمادگی برای آزمون PET

مجموعه Objective PET for Schools Practice Test Booklet، یکی از مجموعه های خوب تقویت مهارت های لازم، برای آزمون پت PET نیز می باشد. این مجموعه دارای 2 آزمون کامل و معتبر می باشد که بر اساس بهترین آزمون های پت (PET) طراحی و آماده گردیده است. تمامی سوالات آزمون ها همراه با پاسخ هستند و پاسخ آنها در انتهای کتاب نیز آمده است. این مجموعه دارای فایل های PDF و MP3 می باشد که متن فایل صوتی هم در انتهای کتاب قرار دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آمادگی برای آزمون پت Objective PET for Schools Practice Test Booklet اینجا را کلیک کنید.

Exam Activator

دانلود لغات ضروری برای آزمون پت

مجموعه Exam Activator، از مجموعه های خوب آمادگی برای آزمون PET می باشد که به صورت کامل و دقیق، تمام جزئیات را توضیح داده است. این مجموعه دارای فایل های PDF و MP3 می باشد، که فایل PDF آن شامل Student Book و Teacher’s Book می باشد. کتاب معلم به زبان آموز کمک می کند که بهتر مطالب را فرابگیرد و از آن برای درک و یادگیری بهتر استفاده کند. این مجموعه علاوه بر آموزش، دارای تمرین نیز می باشد که پاسخ تمام تمرینات در انتهای کتاب قرار دارد. مجموعه فوق از انتشارات لانگمن (Longman) می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی آزمون پت Exam Activator اینجا را کلیک کنید.

Instant PET

سایت فروش پکیج کامل آمادگی برای آزمون PET

مجموعه Instant PET، یکی از کتاب های آموزش 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی می باشد که برای آزمون پت PET مناسب می باشد. این مجموعه هر 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی (Reading – Writing – Speaking – Listening) را همراه با آزمون ها و نمونه سوالاتی که برای شما عزیزان آماده کرده است، تقویت خواهد کرد. هر کدام از این مهارت ها را در بخش ها و قسمت های جداگانه ای آموزش خواهد داد. آموزش کتاب این مجموعه همراه با فایل های صوتی است که دارای بیش از 50 فایل صوتی می باشد. همچنین متن فایل های صوتی در انتهای کتاب نیز قرار دارند.

Introduction to PET

کامل ترین بسته منابع آمادگی برای آزمون پت PET

کتاب Introduction to PET، یکی از کتاب های آموزش مهارت های زبان انگلیسی می باشد که یادگیری آنها برای کسب موفقیت در آزمون پت PET، الزامی می باشد. این مجموعه علاوه بر تقویت 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی، لغات و گرامر را نیز آموزش خواهد داد. این مجموعه علاوه بر فایل PDF، دارای فایل MP3 نیز می باشد که این فایل های صوتی برای آموزش مهارت لیسنینگ و اسپیکینگ فراهم شده است. یکی از ویژگی های این مجموعه، وجود تصاویر رنگی است که باعث جذب زبان آموز به مجموعه می شود.

Oxford PET Practice Tests

مجموعه آمادگی برای آزمون پت همراه با فایل صوتی

کتاب Oxford PET Practice Tests، از مجموعه های آمادگی برای آزمون پت PET می باشد که همراه با فایل های صوتی است. این مجموعه دارای 5 آزمون معتبر PET می باشد که تمامی این آزمون ها همراه با فایل صوتی می باشند. همچنین پاسخ این آزمون ها در فایل جداگانه ای (Word) قرار دارد. شما با انجام آزمون های این مجموعه، می توانید قبل از آزمون اصلی، با سوالات آزمون آشنا شوید و بدون استرس، سر جلسه آزمون اصلی حاضر شوید. هدف این مجموعه آشنایی شما با سوالات مختلف آزمون PET می باشد.

PET Handbook

منابع آزمون PET از انتشارات کمبریج Cambridge

کتاب PET Handbook، یکی از مجموعه های آموزش نحوه انجام این آزمون می باشد که چگونه در این آزمون موفق شوید. هر آزمونی احتیاج به منابع خاصی دارد که طبق آنها بتوان در آزمون نمره خوبی کسب کرد. هدف این مجموعه آشنایی شما با آزمون و آموزش نحوه استفاده از آن را در بردارد. این کتاب همراه با فایل های صوتی می باشد که برای تقویت مهارت شنیداری (Listening) زبان آموزان بسیار مناسب می باشد. مجموعه فوق، همراه با متن فایل های صوتی می باشد و همچنین این مجموعه از انتشارات معروف کمبریج (Cambridge) نیز می باشد.

PET Masterclass

منابع آزمون پت از انتشارات آکسفورد Oxford

مجموعه PET Masterclass، از مجموعه های خوب آمادگی برای آزمون PET می باشد که تمامی مهارت هایی که برای آزمون پت لازم است را آموزش می دهد. این مجموعه دارای فایل های PDF و MP3 است که فایل PDF آن شامل Student Book، Work Book و Extra Activities and Tests می باشد. زبان آموز می تواند علاوه بر آموزش و یادگیری مطالب همراه با کتاب دانش آموز، با کتاب تمرین و تست های موجود در این مجموعه، میزان یادگیری خود را ارزیابی کند. 

PET Past Examination Papers

منابع اصلی و کامل آزمون PET

کتاب PET Past Examination Papers، یکی از مجموعه های خوب آمادگی برای آزمون پت PET می باشد. این مجموعه از سال 2004 – 2008، آزمون های PET را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا به کمک آنها بتوانید آزمون اصلی پت خود را با موفقیت پشت سر بگذارید. تمامی آزمون های این مجموعه همراه با پاسخ هستند تا زبان آموزان با مقایسه پاسخ اصلی با پاسخ هایی که خودشان به سوالات داده اند، سطح خود را ارزیابی کنند. تمامی آزمون های این مجموعه همراه با فایل صوتی می باشند.

PET Practice Tests Plus

منابع لازم برای آزمون زبان انگلیسی

کتاب PET Practice Tests Plus، یکی از بهترین مجموعه های آشنایی زبان آموزان با آزمون پت PET می باشد. این مجموعه دارای 6 آزمون معتبر سال های اخیر می باشد که قصد دارد زبان آموزان را با سوالات این آزمون آشنا کند. این مجموعه دارای 2 فایل PDF می باشد که یکی از آنها شامل 6 آزمون PET و دیگری شامل آموزش گرامر و لغات متناسب با آزمون، پاسخ سوالات آزمون ها و همچنین متن فایل های صوتی می باشد. تمامی آزمون های این مجموعه همراه با فایل صوتی می باشند.

Succeed in Cambridge English Preliminary

نمونه سوالات آزمون پت

کتاب Succeed in Cambridge English Preliminary، یکی از مجموعه هایی است که بیشترین تعداد آزمون PET را در خود جا داده است. این مجموعه دارای 10 آزمون کامل پت، که از انتشارات معروف کمبریج (Cambridge) است، می باشد. این مجموعه را می توانید به صورت خودآموز و در منزل مطالعه کنید. مجموعه فوق همراه با پاسخ نامه می باشد که می توانید به آزمون ها پاسخ دهید و بعد با پاسخ نامه موجود در مجموعه مقایسه کنید. این امر باعث می شود که علاوه بر آشنایی با سوالات آزمون، سطح یادگیری خود را بررسی و ارزیابی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب آمادگی برای آزمون پت Succeed in Cambridge English Preliminary اینجا را کلیک کنید.

کامل ترین بسته منابع آمادگی برای آزمون PET

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

همراه با معتبرترین آزمون ها و پرفروش ترین منابع آزمون PET 

سطح

متوسط

تعداد محصول

20 محصول آموزشی

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

89,000 تومان

خرید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا