مجموعه کتاب های داستان انگلیسی شگفت انگیز! [انتشارات معتبر + فایل های صوتی]

دانلود کتاب داستان انگلیسی با معنی

بسته آموزشی که در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم، کامل ترین پکیج داستان زبان انگلیسی می باشد. منابعی که در این بسته وجود دارند، پرفروش ترین و پرمخاطب ترین مجموعه های داستان انگلیسی نیز می باشند. کتاب هایی که در این پکیج آموزشی در اختیار شما قرار داده ایم، معروف ترین داستان های انگلیسی می باشند که دارای جذابیت خاصی می باشند. زبان آموزان همیشه قصد دارند برای یادگیری زبان انگلیسی از روش هایی که سریع تر جواب می دهد، استفاده کنند. کتاب داستان هم به دلیل واژگان و لغات زیادی که در آن بکار برده شده است و همچنین جملات موجود در کتاب های داستان، برای یادگیری مهارت مکالمه بسیار مفید و موثر است. از طریق داستان بهتر می شود، لغات و طرز استفاده از آنها را در جمله فراگرفت.

تمامی کتاب داستان های این مجموعه همراه با فایل های صوتی می باشند. فایل های صوتی باعث می شوند نحوه تلفظ صحیح کلمات، از همان ابتدا در ذهن شما باقی بمانند. همچنین علاوه بر خواندن داستان های مورد علاقه خود و تقویت مهارت مکالمه، می توانید مهارت شنیداری (Listening) خود را نیز تقویت کنید. داستان های این بسته آموزشی، از داستان های معروف و جذاب می باشد که باعث جذابیت و علاقه مند شدن زبان آموز به مجموعه می شود.

هدف از فراهم کردن این پکیج آموزشی، این بوده است که زبان آموزان در هر سن و سطحی که هستند، به یادگیری زبان انگلیسی از طریق داستان علاقه مند گردند. زیرا از طریق داستان، بهتر می توان لغات و طرز استفاده از آنها را در جمله را فراگرفت. این پکیج آموزشی برای تمامی سطوح (مبتدی – متوسط – پیشرفته) مناسب می باشد. اکثر زبان آموزان به دنبال داستان های انگلیسی صوتی همراه با متن می باشند و بعضی دیگر به دنبال داستان های کوتاه انگلیسی نیز می باشند. این مجموعه آموزشی، انواع داستان ها را برای شما عزیزان آماده کرده است.

کامل ترین بسته کتاب های داستان انگلیسی همراه با فایل های صوتی

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

پرفروش ترین داستان های انگلیسی – همراه با فایل صوتی برای تمامی داستان های این مجموعه

سطح

مقدماتی تا پیشرفته

تعداد محصول

بیش از 600 عنوان کتاب الکترونیکی

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید. این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

399,000 تومان

خرید

The Best American Short Stories Of The Century

خرید آنلاین کامل ترین بسته کتاب های داستان انگلیسی

کتاب داستان The Best American Short Stories Of The Century، یکی از بهترین کتاب داستان های کوتاه آمریکایی می باشد. داستان هایی که در این کتاب هستند، همگی از داستان های معروف انگلیسی می باشند. این مجموعه دارای ۵۶ داستان می باشد، که تمامی داستان های این مجموعه کوتاه و درعین حال جذاب و متنوع می باشند. جذابیت داستان های کوتاه بیشتر از داستان های بلند و طولانی می باشد. معمولا داستان های بلند خسته کننده هستند و زبان آموز را نسبت به یادگیری و تقویت زبان انگلیسی دلسرد و خسته می کنند. این مجموعه دارای فایل های PDF و MP3 می باشد که تمامی فایل های صوتی همراه با متن مربوط به خودشان می باشند. در واقع این مجموعه، مهارت های Reading، Listening، Speaking، Vocabulary، Pronunciation و همچنین جمله بندی و نحوه تشکیل جمله را در شما، تقویت می کند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب داستان انگلیسی The Best American Short Stories Of The Century اینجا را کلیک کنید.

Harcourt-Leveled Readers

داستان انگلیسی با ترجمه

مجموعه کتاب های داستان Harcourt-Leveled Readers، یکی از مجموعه های تقویت مهارت خواندن زبان انگلیسی است. این مجموعه که دارای چندین کتاب داستان است، توانسته است به راحتی مهارت خواندن و یا همان ریدینگ زبان آموزان را تقویت کند. این مجموعه در قالب ۷ سطح آموزشی می باشد که شما می توانید به ترتیب سطوح، کتاب ها را مطالعه کرده و طبق سطحی که خودش مشخص کرده پیش بروید. اینگونه بهتر و سریع تر می توانید در تقویت مهارت مربوطه پیشرفت کنید. تمامی سطوح می توانند از این مجموعه استفاده کنند، زیرا این مجموعه برای تمامی سطوح (مبتدی تا پیشرفته) فراهم گردیده است. یکی از ویژگی های خاص این مجموعه، کیفیت بالای تصاویر کتاب می باشد. شما می توانید همزمان با خواندن کتاب ها، به فایل های صوتی این مجموعه هم گوش دهید. امیدواریم که علاوه بر تقویت مهارت خود، از این مجموعه لذت کافی را ببرید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب داستان انگلیسی Harcourt-Leveled Readers اینجا را کلیک کنید.

Scott Foresman Science

داستان انگلیسی با ترجمه فازسی

کتاب های Scott Foresman Science، از مجموعه کتاب های علمی سطح بندی شده می باشد که در قالب ۷ سطح آموزشی برای زبان آموزان و علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی همراه با مباحث علمی، آماده شده است. این مجموعه دارای بیش از ۲۹۰ کتاب الکترونیکی با موضوعات و مباحث مختلف علمی در قالب فایل PDF می باشد. یکی از ویژگی های برجسته این مجموعه، فایل های صوتی می باشد که در فایل های PDF قرار گرفته است و زبان آموز به سادگی و با یک کلیک بر روی پخش صدا می تواند تمامی متن های کتاب را همزمان با اینکه می بینند، گوش دهند. این امر باعث می شود که به طور همزمان مهارت Reading و Listening زبان آموزان تقویت شده و همچنین سطح دایره لغات خود را به سادگی افزایش دهید. از دیگر ویژگی های خوب این مجموعه، کیفیت بالای تصاویر و تعداد صفحات کم آن است.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب های علمی انگلیسی Scott Foresman Science اینجا را کلیک کنید.

The Black Cat – Reading and Training

داستان انگلیسی ساده

مجموعه کتاب داستان های سطح بندی شده The Black Cat – Reading and Training، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه در قالب ۶ سطح کامل آموزشی می باشد. از آنجایی که این مجموعه دارای سطح های مختلف و متنوع می باشد، برای تمامی سطوح (نوجوانان و بزرگسالان) نیز مناسب می باشد. این مجموعه دارای فایل های PDF و MP3 می باشد. داستان های این مجموعه، از داستان های معروف و جذاب می باشد که باعث جذابیت و علاقه مند شدن زبان آموز به مجموعه می شود. فایل پی دی اف مجموعه، دارای تصاویر با کیفیت بالا می باشد که این خود، یکی از ویژگی های مجموعه محسوب می شود. داستان های این مجموعه را همراه با فایل صوتی مطالعه کنید، زیرا باعث می شود که نحوه تلفظ صحیح کلمات از همان ابتدا در ذهن شما باقی بماند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب های داستان انگلیسی The Black Cat – Reading and Training اینجا را کلیک کنید.

Password Readers

داستان انگلیسی صوتی با متن

کتاب های Password Readers، یکی از مجموعه های کامل کتاب های داستان طبقه بندی شده می باشد. این مجموعه دارای ۵ سطح است که در مجموع دارای ۲۸ کتاب داستان متنوع و جذاب می باشد. این مجموعه به دلیل داشتن داستان ها و تصاویر جالب و همچنین فایل صوتی سه بعدی (۳D) آن، دارای مخاطب و طرفداران خاص خود نیز می باشد. آموزش این مجموعه به این گونه می باشد: مکالمه ای در ابتدای درس وجود دارد که باید مکالمه را برای تقویت مهارت روخوانی خود با دقت بخوانید، که این مکالمه ها دارای تمامی عبارات و مفاهیم پرکاربرد و رایج انگلیسی می باشند. و بعد از خواندن متن مکالمه، تمرینات مربوط به مکالمه را انجام دهید. پاسخ تمامی تمرینات در انتهای کتاب موجود می باشد. همچنین تمامی مکالمات دارای فایل صوتی می باشند، می توانید همزمان که متن مکالمه را می خوانید، به فایل صوتی مربوط به آن هم گوش دهید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب های داستان انگلیسی Password Readers اینجا را کلیک کنید.

Story Teller

داستان انگلیسی کوتاه

مجموعه Story Teller، یکی از پر طرفدارترین مجموعه داستان های انگلیسی دنیا می باشد. این مجموعه در قالب ۲ بخش برای شما طراحی گردیده است که هر بخش شامل تعداد زیادی داستان انگلیسی می باشد. مطالعه داستان های این مجموعه، باعث پیشرفت در مهارت ریدینگ یا همان روخوانی می شود و همچنین سطح یادگیری لغات را نیز بالا می برد. با داشتن این مجموعه علاوه بر یادگیری مهارت Reading، مهارت Listening هم به شما آموزش می دهد. زیرا تمام داستان های این مجموعه همراه با فایل صوتی می باشد. همچنین برای تقویت مهارت مکالمه، خواندن داستان بسیار مناسب است. زیرا با دیدن و شنیدن جملاتی که در داستان به کار رفته، به شما کمک می کند تا هنگام صحبت کردن به راحتی از اصطلاحات و جملات موجود در داستان استفاده کنید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه کتاب های داستان انگلیسی Story Teller اینجا را کلیک کنید.

Penguin Readers

دانلود رایگان قصه های انگلیسی

مجموعه کتاب های Penguin Readers، یکی از مجموعه های خوب داستان انگلیسی می باشد. این مجموعه در قالب 7 سطح (استارتر و 6 سطح اصلی) برای شما عزیزان فراهم شده است تا تمام زبان آموزان در هر سطحی (مقدماتی – متوسط – پیشرفته) که هستند بتوانند از این مجموعه آموزشی استفاده کنند. این مجموعه دارای کتاب های متنوع و جذاب زیادی می باشد که زبان آموز را به خود علاقه مند خواهد کرد. همچنین کتاب داستان های این مجموعه را می توان، کتاب های معروف و پرطرفدار معرفی کرد. تمامی فایل های PDF این مجموعه دارای فایل های صوتی (MP3) می باشند. فایل های صوتی به زبان آموز کمک می کنند تا تلفظ صحیح کلمات را بیاموزند. لهجه این مجموعه، بریتیش (British) نیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب های داستان انگلیسی Penguin Readers اینجا را کلیک کنید.

Cambridge English Readers

دانلود رایگان کامل ترین بسته کتاب های داستان انگلیسی

کتاب های داستان Cambridge English Readers، یکی از مجموعه هایی است که دارای داستان های جذاب و هیجان انگیز است. این مجموعه داستان، دارای 7 سطح (استارتر و 6 سطح اصلی) می باشد که برای تمامی سطوح (مبتدی تا پیشرفته) قابل استفاده و مناسب نیز می باشد. داستان های این مجموعه بسیار راحت و ساده می باشند، در واقع این داستان ها طوری طراحی شده اند که خواننده هنگام مطالعه آن احساس خستگی نکند، بلکه برایش جذاب و لذت بخش نیز باشد. همچنین خواندن این داستان ها برای موفقیت در آزمون های KET – PET – FCE – CAE نیز بسیار مفید و موثر نیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب داستان های انگلیسی Cambridge English Readers اینجا را کلیلک کنید.

Oxford Bookworms Library

دانلود قصه های کوتاه انگلیسی

کتاب های داستان Oxford Bookworms Library، یکی از مجموعه های پرطرفدار داستان زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای کتاب داستان های معتبر از موسسه معروف آکسفورد (OXFORD) می باشد. این کتاب ها در قالب 7 سطح (استارتر و 6 سطح اصلی) می باشند. داستان هایی که این مجموعه کامل شامل می شود، بسیار متنوع و جذاب می باشند. 7 سطحی که این مجموعه دارد، در واقع از سطح Starter تا Advanced را پوشش می دهد که همین امر باعث می شود از این کتاب های داستان تمامی سطوح بتوانند استفاده کنند. خواندن کتاب داستان به زبان آموزان کمک می کند که لغات انگلیسی و نحوه استفاده از آن در جمله را، به خوبی فرابگیرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب های داستان انگلیسی Oxford Bookworms Library اینجا را کلیک کنید.

Mac Millan Readers

دانملود کامل ترین بسته کتاب های داستان انگلیسی

مجموعه داستان های Mac Millan Readers، یکی از پرفروش ترین مجموعه های کتاب داستان زبان انگلیسی نیز محسوب می شود. کتاب های مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، در قالب 6 سطح کامل هستند که برای تمامی افراد و سطوح نیز مناسب می باشند. یکی از ویژگی های این مجموعه، این است که دارای داستان های جذاب و سرگرم کننده می باشد. داستان های این مجموعه کوتاه می باشند و همین باعث شده است که داستان های متنوع با تعداد بیشتری ارائه گردد. زبان آموزان اغلب به دنبال داستان های کوتاه و جالب می باشند، زیرا داستان های کوتاه لذت بخش و سرگرم کننده نیز می باشند. تمام کتاب های این مجموعه همراه با فایل صوتی می باشند. همچنین لهجه این مجموعه داستان ها، بریتیش (British) هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه داستان های Mac Millan Readers اینجا را کلیک کنید.

oxford read and discover

دانلود کتاب داستان انگلیسی pdf

مجموعه کتاب های oxford read and discover، یکی از بهترین کتاب های علمی زبان انگلیسی می باشد. مجموعه ای که در اختیار دارید، مهارت خواندن شما را تقویت خواهد کرد و باعث می شود که به راحتی بتوانید جملات و متون انگلیسی را به صورت روان روخوانی کنید. موضوعات کتاب های این مجموعه در مورد هنر، علوم و دانش های اجتماعی نیز می باشد که با مطالعه آنها علاوه بر افزودن به اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی خود را به صورت همزمان تقویت خواهید کرد. اغلب در اینگونه کتاب ها لغات مختلف و متعددی بکار رفته است که همین باعث می شود که سطح دایره لغات خود را افزایش دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه کتاب های oxford read and discover اینجا را کلیک کنید.

Scholastic Publishing

دانلود کتاب داستان انگلیسی با فایل mp3

مجموعه داستان های Scholastic Publishing، یکی از بزرگترین و بهترین کتاب های داستان زبان انگلیسی می باشد که اغلب برای کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که داستان های این مجموعه لذت بخش و جذاب می باشند، بزرگسالان هم می توانند از آن استفاده کنند. در واقع مطالعه و خواندن کتاب داستان برای تقویت مهارت مکالمه بسیار مفید خواهد بود. زیرا علاوه بر یادگیری لغات، می توانید از جملات و نحوه استفاده از لغات را در مکالمه و گفتگوهای خود بکار ببرید. تمام کتاب های داستان این مجموعه دارای فایل های صوتی نیز می باشند. فایل های صوتی به شما کمک می کنند که تلفظ صحیح لغات و واژگان زبان انگلیسی را به راحتی فرابگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب داستان های زبان انگلیسی Scholastic Publishing اینجا را کلیک کنید.

Express Publishing Readers

دانلود کتاب داستان انگلیسی سطح 1

کتاب های داستان Express Publishing Readers، یکی از مجموعه های خوب آموزش زبان انگلیسی همراه با کتاب داستان می باشد. این مجموعه کتاب ها علاوه بر تقویت زبان انگلیسی زبان آموزان، برای معلمان نیز مناسب می باشد. به آنها کمک خواهد کرد که به راحتی بتوانند به زبان آموزان نحوه یادگیری مکالمه را بیاموزند. زبان آموزان می توانند با کتاب های داستان علاوه بر تقویت مهارت Reading و Speaking، سطح دایره لغات خود را نیز افزایش دهند. تمام کتاب های این مجموعه (PDF) همراه با فایل صوتی هستند که زبان آموزان به راحتی بتوانند نحوه تلفظ صحیح لغات را فرابگیرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب داستان های Express Publishing Readers اینجا را کلیک کنید.

Czytamy w oryginale

دانلود کتاب داستان دانگلیسی سطح 2

مجموعه کتاب های Czytamy w oryginale، از مجموعه های کامل کتاب داستان زبان انگلیسی می باشد. کتاب های داستان این مجموعه، دارای داستان های جذاب و خواندنی می باشد که باعث جذب زبان آموز به داستان ها می شود. این مجموعه علاوه بر فراهم کردن داستان برای زبان آموزان، اهداف آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان عزیز را نیز دارد. هر کتاب داستان این مجموعه علاوه بر داشتن فایل صوتی، یک کتاب تمرین (Activity Book) نیز دارد. این کتاب های تمرین به زبان آموز کمک خواهند کرد که زبان انگلیسی را در حین مطالعه و لذت از خواندن تا حدودی فرابگیرند. کتاب داستان در تقویت مهارت مکالمه بسیار موثر می باشد.

Foreign Language Teaching and Research Press Readers Steps 1-5

دانلود کتاب داستان انگلیسی سطح 3

کتاب های داستان Foreign Language Teaching and Research Press Readers Steps 1-5، از مجموعه داستان های خوب زبان انگلیسی است. این مجموعه داستان دارای 5 سطح کامل می باشد که هر سطح شامل تعدادی کتاب می شود. این مجموعه، دارای بیش از 40 داستان جالب و خواندنی می باشد. اگر قصد دارید که مهارت مکالمه خود را تقویت کنید، از کتاب های داستان متنوع استفاده کنید. کتاب های داستان دارای لغات و اصطلاحات زیادی می باشند که همین امر به زبان آموزان کمک می کند که به راحتی بتوانند اصطلاحات و لغات جدید را یاد بگیرند. لغات و اصطلاحاتی که در جمله بکار رفته باشد، هنگام یادگیری بهتر در ذهن باقی خواهد ماند. تمام داستان های این مجموعه دارای فایل صوتی (MP3) نیز می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب داستان های انگلیسی Foreign Language Teaching and Research Press Readers اینجا را کلیک کنید.

Heinemann Guided Readers

دانلود کتاب داستان انگلیسی سطح 4

مجموعه داستان های Heinemann Guided Readers، از داستان های خواندنی و جذاب زبان انگلیسی می باشد. هدف این مجموعه علاوه بر ارائه داستان های مختلف و سرگرم کننده، قصد دارد که زبان انگلیسی را به زبان آموزان آموزش دهد. در واقع هدف کتاب های داستان این مجموعه، آشنایی زبان آموزان با واژگان و اصطلاحات زیادی از زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه هم همانند تمامی داستان های این پکیج، علاوه بر کتاب (PDF) دارای فایل صوتی (MP3) نیز می باشد. فایل صوتی، مهارت شنیداری زبان آموزان را به راحتی تقویت خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب داستان های انگلیسی Heinemann Guided Readers اینجا را کلیک کنید.

کامل ترین بسته کتاب های داستان انگلیسی همراه با فایل های صوتی

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

پرفروش ترین داستان های انگلیسی – همراه با فایل صوتی برای تمامی داستان های این مجموعه

سطح

مقدماتی تا پیشرفته

تعداد محصول

بیش از 600 عنوان کتاب الکترونیکی

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

399,000 تومان

خرید

8 دیدگاه برای “مجموعه کتاب های داستان انگلیسی شگفت انگیز! [انتشارات معتبر + فایل های صوتی]”

  1. سلام و وقت بخیر
    سایت واقعا خیلی خوبه و مطالب هم بسیار مفید
    لطفا لیست کتابهایی که در دوره موجود هست رو بگید
    متشکرم

  2. سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد
    انگیزه براتون بشه

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا