نرم افزار ترمیک آموزش زبان انگلیسی – مخصوص اندروید

آموزش زبان انگلیسی از الفبا

پرطرفدارترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی به صورت آکادمیک:

بسیاری از زبان آموزان به دنبال یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز و بدون نیاز به معلم هستند. با توجه به درخواست و نیاز بسیاری از زبان آموزان،  سایت languagedownload تصمیم گرفت که همراه با نرم افزار جدید و بی نظیر دلفین نیاز شما را برطرف کند. حتما با نرم افزار دلفین و محصولاتی که قبلا بر روی آن قرار گرفته است، آشنا هستید. قبلا داستان های انگلیسی همراه با ترجمه فارسی و آموزش مکالمه انگلیسی همراه با دوبله فارسی را بر روی نرم افزار دلفین قرار داده ایم که زبان آموزان استقبال بی نظیری از آن کردند.

اکنون قصد داریم، آموزش زبان انگلیسی را به صورت کاملا آکادمیک و از ابتدا (الفبا) به صورت ترم به ترم برای کسانی که علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی هستند، بر روی نرم افزار دلفین قرار دهیم. اکنون ترم 1 این آموزش کامل زبان انگلیسی را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم داد و بعد به تدریج ترم های بعدی قرار داده خواهد شد. زبان آموزانی که در سطح پایه و مبتدی هستند، می توانند به راحتی از این آموزش آکادمیک استفاده کرده و از آن لذت ببرند. کافی است ابتدا آن را به صورت آزمایشی دانلود کرده، با محیط و نحوه ی آموزش بی نظیر آن آشنا شده و بعد از اطمینان با کلیک بر روی دکمه خرید، آن را تهیه کنید.

برای مراجعه به سایت دلفین اینجا را کلیک کنید dolphinapp.ir

هم اکنون رایگان نصب کنید

توجه : در صورتی که در هنگام نصب به مشکل برخوردید، وارد بخش تنظیمات امنیتی (در Settings و بخش Security) گوشی خود بشوید و گزینه “Unknown sources” یا “منبع ناشناس” را تیک بزنید.

پیشنهادهای ویژه

جامع ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی - مقدماتی تا پیشرفته

پکیج کامل منابع آموزش انگلیسی (30 دی وی دی)

گلچینی از بهترین مجموعه های آموزش انگلیسی، تقویت همه مهارتهای زبان

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار دلفین:

نرم افزار ترمیک آموزش زبان انگلیسی، بهترین و کامل ترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی از نظر اساتید و زبان آموزان در میان بیش از 500 مجموعه ای که در سایت languagedownload قرار دارد، می باشد. این سایت و کارشناسان آن، نرم افزار ترمیک آموزش زبان انگلیسی دلفین را، به جرات می توانند بهترین و نوین ترین شیوه ی آموزش زبان انگلیسی خطاب کنند. زیرا در این نرم افزار تمام آن چیزهایی که یک زبان آموز برای یادگیری به آن نیازمند است را دارد.

قابلیت های نرم افزار دلفین

 

اپلیکیشن فوق العاده و متفاوت دلفین، دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است. این مشخصه و ویژگی ها عبارتند از:

1. آموزش کاملا مقدماتی (از الفبا)

افرادی که چیزی از زبان انگلیسی نمی دانند، به راحتی می توانند با این نرم افزار زبان انگلیسی را فرا بگیرند. زیرا این مجموعه علاوه بر خواندن حروف الفبا، طرز نوشتن آن را نیز به شما آموزش خواهد داد.

آموزش الفبای انگلیسی

2. آموزش به زبان فارسی (خودآموز) و همراه با توضیحات (صدای) استاد

برای درک بهتر زبان آموزان و اینکه احساس کنند در کلاس حضور دارند، از یک استاد با تجربه که چندین سال سابقه ی تدریس دارند، کمک گرفته شده است. تمامی نکات مهم و کاربردی که شما باید بدانید را به صورت فایل صوتی برای شما قرار داده ایم. می توانید همزمان با آموزش، نکات مهم را نیز بشنوید و یادگیری خود را کامل کنید.

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی

 

3. منطبق بر آموزشگاه های معتبر کشور

کارشناسان سایت سعی کرده اند، تمامی مطالب را منطبق بر آموزشگاه های معتبر کشور ارائه دهند.

4. آموزش همزمان هر چهار مهارت زبانی

اغلب مجموعه های آموزشی، هر 4 مهارت را در یک مجموعه آموزش نمی دهند، و تنها بر روی یک یا دو مهارت تمرکز دارند. اما این نرم افزار بی نظیر می تواند همزمان هر 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی را در شما تقویت کند.

آموزش آکادمیک زبان انگلیسی

5. تمرین های متنوع و جذاب

آموزش این نرم افزار ابتدا همراه با توضیحات، نکات و تفهیم مطالب است، و بعد تعدادی تمرین برای زبان آموزان در نظر گرفته شده که میزان یادگیری خود را بسنجند. تمرینات و سوالات طوری طراحی شده که علاوه بر اینکه زبان آموز را خسته نمی کند، بلکه لذت بخش نیز خواهد بود.

نرم افزار ترمیک آموزش زبان انگلیسی به فارسی

6. امکان تشخیص صدای کاربر در تمرینات مکالمه

در این قسمت برای پاسخ به سوالات، زبان آموز می تواند صدای خود را ضبط کرده و درستی یا نادرستی را، نرم افزار به صورت هوشمند تشخیص می دهد. ضبط صدا این امکان را به زبان آموز می دهد که کلمات را درست و همراه با لهجه تلفظ کند. و همین امر باعث تقویت تلفظ و لهجه می شود.

7. هزینه و زمان بسیار اندک نسبت به آموزشگاه ها و کلاس های خصوصی

همراه با نرم افزار می توانید خیلی سریع تر و بهتر زبان انگلیسی را فرا بگیرید. برای رفتن به آموزشگاه، برای هر ترم باید مبلغ زیادی را هزینه کرد، اما خرید نرم افزار با پرداخت هزینه کمتری امکان پذیر است. همچنین می توانید برای همیشه مطالب و نکات را همراه خود داشته باشید و در هر مکان و زمانی به آن دسترسی داشته باشید، زیرا بر روی گوشی خود آن را نصب می کنید. همچنین علاوه بر همه ی اینها در وقت خود نیز صرفه جویی کرده اید. برای رفتن به کلاس باید زمانی را به آن اختصاص داد، اما از نرم افزار، هر زمان که وقت و حوصله داشتید، می توانید استفاده کنید.

 

8. هایلات هوشمند متن و ترجمه فارسی (مانند تمامی نرم افزارهای دلفین)

به مانند تمامی نرم افزارهای تولید شده دلفین، این مجموعه نیز از قابلیت هایلات هوشمند پشتیبانی می کند. هایلات هوشمند به شما کمک می کند تا بتوانید در موارد لزوم متن را با فایل صوتی تطبیق دهید و آن را گم نکنید! شما نمی توانید همیشه به صفحه گوشی خود خیره باشید! این قابلیت این امکان را به شما می دهد تا هیچوقت متن را گم نکنید!

9. دیکشنری فعال در تمامی بخش ها مانند تمامی نرم افزارهای دلفین

تصور کنید در یک مطلب آموزشی معنی تعدادی از واژگان را ندانید! شما باید به دیکشنری مراجعه کرده و معنی آن را پیدا کنید. مسلما تکرار این کار فرایندی بسیار خسته کننده خواهد بود. با این قابلیت شما می توانید به صورت کاملا ساده و خودکار، با لمس کلمه ای که معنی ان را نمیدانید به سرعت معنی آن را به فارسی و یا انگلیسی از روی دیکشنری دلفین که به برنامه متصل است مشاهده کنید. بدین صورت شما به راحتی معانی کلمات را تنها با یک لمس مشاهده می کنید و خستگی مانعی برای ادامه یادگیری شما نخواهد بود!

10. جعبه لایتنر متصل به برنامه مانند تمامی نرم افزار های دلفین

شما می توانید علاوه بر مشاهده معنی هر کلمه از روی دیکشنری متصل به برنامه، آن را به راحتی و تنها با یک کلیک به جعبه لایتنر متصل به برنامه انتقال دهید. جعبه لایتنر برنامه با توجه به میزان سختی کلمه برای شما، آن را به صورت زمان بندی شده برای شما نمایش می دهد تا علاوه بر نظم بخشیدن به مرور کملات، بتوانید کملاتی را که نمی دانید برای همیشه به حافظه دراز مدت خود بسپارید. امیدواریم که باری دیگر بتوانیم در رسیدن به اهدافتان شما را یاری دهیم.

پیشنهادهای ویژه

جامع ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی - مقدماتی تا پیشرفته

پکیج کامل منابع آموزش انگلیسی (30 دی وی دی)

گلچینی از بهترین مجموعه های آموزش انگلیسی، تقویت همه مهارتهای زبان

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

راهنمای نصب و استفاده (زمان : کمتر از پنج دقیقه)

مرحله اول

ابتدا فایل اپلیکیشن دلفین را از سایت زیر دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید

برای مراجعه به سایت دلفین اینجا را کلیک کنید dolphinapp.ir

هم اکنون رایگان نصب کنید

توجه : در صورتی که در هنگام نصب به مشکل برخوردید، وارد بخش تنظیمات امنیتی (در Settings و بخش Security) گوشی خود بشوید و گزینه “Unknown sources” یا “منبع ناشناس” را تیک بزنید.

مرحله دوم

اپلیکیشن دلفین را اجرا کنید و لحظه ای صبر کنید تا لیست محصولات بروز شوند. در بالای صفحه می توانید با انتخاب فیلتر زبان، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس محصول مورد نظر خود را پیدا و لمس کنید. می توانید نسخه آزمایشی محصول را رایگان نصب کنید و در صورت رضایت نسخه کامل را بگیرید.

5 دیدگاه برای “نرم افزار ترمیک آموزش زبان انگلیسی – مخصوص اندروید”

  1. با سلام… چرا هیچ شماره ی تماسی در سایت موجود نیست؟؟ چهارشنبه ی گذشته سفارش خرید داشتم… چطور میتونم پیگیری کنم و از زمان رسیدنش مطلع بشم؟

  2. سلام.روز بخیر.یه سوال داشتم اگر راهنمایی کنید ممنون میشم چون پشتیبانی به هیج وجه جواب تلفن نمیدن.من جعبه لایتنر و دیکشنری دلفین را دارم.تو جعبه لایتنر وقتی لغات را ذخیره میکنم و به دو بخش آسان و سخت تقسیم میکنم و دوباره میخوام مرور کنم میگه کارتی برای مطالعه وجود نداره.یعنی کلا لغات را یکبار میشه بخونیم؟میشه کمکم کنید اصلا سر در نمیارم.

    1. سلام دوست عزیز، لطفا با این شماره، روزهای کاری از ساعت 11 تا 15 تماس بگیرید:
      09399122030

  3. سلام. لطفا راهنمایی کنید من اون فایل 500 مگابایتی رو دان کردم ولی بلز نمیشه ونیاز ب رمز داره و رمز رو گفته توو سایت شما موجوده. خب کجاست؟ چرا نیست🤔😑

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا