دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Oxford Word Magic ویژه خردسالان

دانلود مجموعه آکسفورد ورد مجیک برای بچه ها

مجموعه Oxford Word Magic، یکی از بهترین نرم افزار های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان شما عزیزان می باشد. این مجموعه با فضایی مفرح و سرگرم کننده، آموزش را برای کودکان لذت بخش و دوست داشتنی کرده است. به طوریکه کودک شما به مجموعه علاقه مند می شود و همچنین برای یادگیری زبان انگلیسی شور و هیجان از خود بروز می دهد. این مجموعه دارای صدها لغت و کلمه انگلیسی می باشد که همراه با تصاویر و تلفظ صحیح به خردسالان شما آموزش داده می شود. در کنار هر واژه انگلیسی، تصویر مربوط به آن واژه وجود دارد که با کلیک بر روی تصویر، کلمه انگلیسی مربوط به تصویر همراه با لهجه صحیح، تلفظ خواهد شد.

پیشنهادهای ویژه

پکیج کامل آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

کاملترین پکیج مجموعه های آموزش انگلیسی به کودکان

مجموعه های جذاب، همراه با آهنگ و ترانه، مناسب کودکان (همه سنین)

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

آموزش این مجموعه (نرم افزار)، همراه با تصویر، موسیقی و بازی های جالب و متنوع می باشد که کودک شما را به خود مجذوب می کند، زیرا کودکان همیشه دوستدار شادی و نشاط هستند. کودکان می توانند با دیدن و تلفظ لغات در مجموعه، همراه با نرم افزار و یا بعد از آن کلمات را همراه با والدین تلفظ کنند. این امر باعث می شود که لغات به خوبی در ذهن او همراه با تلفظ صحیح و تصویر مربوطه باقی بماند. آموزش لغات همراه با تصویر خیلی بهتر از بیان معنی فارسی آن است. تجربه نشان داده است که آموزش همراه با تصاویر بهتر و سریعتر پاسخ خواهد داد، به ویژه برای کودکان که به تصاویر و انیمیشن علاقه دارند.

تمامی قسمت های این مجموعه اینتراکتیو (Interactive) می باشد و کودک شما می تواند خودش به راحتی تمام تمرینات و سرگرمی های موجود در نرم افزار را انجام دهد. البته این مجموعه علاوه بر نرم افزار، دارای فایل PDF نیز می باشد، که این کتاب الکترونیکی همراه با نرم افزار به آموزش بهتر کودک کمک می کند. این مجموعه را می توانید در منزل و هرجایی که به کامپیوتر دسترسی دارید، استفاده کنید. والدین همیشه دوست دارند کودکان علاوه بر زبان مادری، زبان دیگری نیز بیاموزند. همچنین سعی دارند به دلیل وقت و هزینه ای که صرف این امر می کنند، مجموعه ای را انتخاب کنند که مورد علاقه کودکشان باشد. این نرم افزار می تواند همان مجموعه ای باشد که شما دنبال آن هستید. مجموعه فوق از انتشارات آکسفورد (Oxford) می باشد.

Features 1,500 key words grouped into useful topics and presented through lively stories, illustrated by attractive and humorous pictures. The CD-ROM is a useful multimedia version of the dictionary, with sound, animation and interactive games and exercises.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آموزش تصویری انگلیسی به کودکان

آموزش زبان انگلیسی بچه ها

آموزش زبان انگلیسی به کودکان از ابتدا

آموزش زبان انگلیسی به بچه ها در خانه

آموزش زبان انگلیسی کودکان

آموزش زبان کودکان رایگان

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا