دانلود نرم افزار آموزش و تقویت اصطلاحات North American Idioms

آموزش اصطلاحات انگلیسی از ابتدا

مجموعه North American Idioms، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت اصطلاحات می باشد. این مجموعه دارای 16 درس با موضوعات مختلف می باشد که به 4 بخش تقسیم شده است، و این 4 بخش هر کدام دارای 4 درس می باشند. بعد از اتمام هر بخش (4 درس)، قسمتی به نام مرور و یا خلاصه دروس وجود دارد که باعث می شود تمام نکات و مطالب موجود در درس ها را باری دیگر مرور کنید. این عمل سبب می شود که تمامی مطالب به خوبی در ذهن شما باقی بماند. اصطلاحات موجود در این نرم افزار آموزشی، دارای معنی و همراه با مثال کاربردی می باشد. زبان آموزان همیشه دوست دارند که در مکالمات خود از اصطلاحات استفاده کنند، اما از آنجا که یادگیری این اصطلاحات برای زبان آموزان مبتدی کمی سخت می باشد، همیشه با مشکل مواجه هستند.

پیشنهادهای ویژه

55 مجموعه اصطلاحات و ضرب المثل های انگلیسی

بسته مجموعه های آموزش اصطلاحات و اسلنگ های انگلیسی

یادگیری کامل اسلنگها، اصطلاحات عامیانه، فعلهای چند قسمتی و …

نرم افزار دلفین با قابلیت جعبه لایتنر (G5) و دیکشنری رایگان

لغات انگلیسی را به راحتی با جعبه لایتنر رایگان دلفین، سریعتر و بهتر حفظ کنید.

نرم افزار آموزش اصطلاحات North American Idioms

زبان و لهجه

انگلیسی – آمریکن

سطح

تمامی سطوح

فرمت فایلها

نرم افزار

تعداد دی وی دی

1 دی وی دی

قیمت

69,000 تومان

خرید

قطعا استفاده از اصطلاحات در مکالمه، تاثیر خوبی در برقراری ارتباط دارد. در واقع اگر از اصطلاحات در صحبت ها و مکالمه هایمان استفاده نکنیم، حتی اگر صحبت کردن و یا مکالمه ما هیچ مشکلی نداشته باشد، باز هم معمولی و ساده به نظر می رسد. این مجموعه سعی کرده است که از آموزش صوتی و تصویری همراه با متن، از تصاویر زیبا و تمرینات جذاب و متنوع برای آموزش بهتر شما زبان آموزان عزیز استفاده کند. علاوه بر یادگیری بهتر و سریع واژگان که باعث ایجاد انگیزه در شما می شود، همچنین این مجموعه اجازه نمی دهد که شما احساس خستگی کنید. همچنین این مجموعه علاوه بر تقویت اصطلاحات، باعث تقویت مهارت شنیداری (Listening) شما نیز می شود. زیرا همانطور که گفته شد دارای آموزش صوتی و تصویری همراه با متن می باشد، که همین کمک بزرگی به افزایش سطح شما در مهارت شنیداری می کند. مجموعه فوق برای تمامی سطوح (مقدماتی تا پیشرفته) مناسب می باشد.

این مجموعه دارای قابلیت اینتراکتیو (Interactive) می باشد. همیشه برای زبان آموزان کار با نرم افزار بسیار راحت تر از دیگر فایل های آموزشی زبان بوده است. به همین جهت همیشه مجموعه هایی که به صورت اینتراکتیو هستند، برای زبان آموزان بیشتر جذابیت داشته و همچنین طرفداران زیادی نیز دارد. زبان آموزان گاهی اوقات در موقعیت هایی قرار می گیرند که حتما باید از اصطلاحات استفاده کنند. تمامی زبان آموزان این ضعف را در خود احساس کرده اند که به اصطلاحات بیش از آنچه که فکرش را می کردند، احتیاج دارند. اگر زبان آموزان اصطلاحات را یاد نگیرند، هیچگاه در برقراری مکالمات موفق نخواهند شد. زیرا علاوه بر اینکه صحبت های مخاطب را به خوبی متوجه نخواهند شد، بلکه خودشان هم نمی توانند به خوبی صحبت کنند. برای یادگیری اصطلاحات عامیانه، این مجموعه می تواند کمک بزرگی به شما بکند. این مجموعه دارای لهجه امریکن (American) می باشد.

This CD-ROM is an independent, interactive multi-media resource for language learners who like to participate in natural colloquial North American English and who are interested in North American customs and culture. Intermediate level language learners will be able to practice using idioms in common real-life situations to improve their understanding of specific idioms in various contexts.

Key Features

increase awareness of North American cultural values and attitudes through contextual uses

recognize and produce frequently used idioms

distinguish between literal and idiomatic meanings

understand and apply specific idioms meanings

observe and listen to video clips of young people in common situations

practice idioms with stimulating activities and receive immediatefeedback to monitor your progress

use North American Idioms in the classroom, a language lab, or at home

work at your own pace

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

X دانلود نرم افزار آموزش و تقویت اصطلاحات North American Idioms

آموزش اصطلاحات در منزل

آموزش صوتی اصطلاحات انگلیسی

اصطلاحات روز امریکایی

اصطلاحات زبان انگلیسی

اصطلاحات محاوره ای آمریکایی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا