کاملترین پکیج منابع ویدیویی آموزش زبان انگلیسی (40DVD)

مجموعه کامل منابع ویدیویی آموزش زبان انگلیسی - 0 تا 100

پکیجی که هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، کامل ترین مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی می باشد. در این پکیج، ما بهترین و پرفروش ترین مجموعه های تصویری آموزش زبان انگلیسی را برای شما آماده کرده ایم که همچنین آموزش تمامی مهارت های زبان انگلیسی (گرامر – لغات – تلفظ – شنیدن – خواندن – نوشتن و صحبت کردن) را دارا می باشد. برخی از محصولات این پکیج ویدیویی، آموزش زبان انگلیسی به فارسی می باشد و سایر محصولات آموزش به زبان انگلیسی می باشد.

ما در این مجموعه سعی کرده ایم که تمامی محصولات ویدیویی را به صورت های مختلف برای شما عزیزان فراهم کنیم. آموزش زبان انگلیسی همراه با تصویر بهتر و سریع تر صورت می گیرد، به ویژه بعضی از محصولات این پکیج که آموزش توسط اساتید برجسته صورت گرفته است. آموزش و یادگیری زبان انگلیسی، در دنیای امروزی بسیار اهمیت دارد. به ویژه کودکان و نوجوانان که اغلب به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند. والدین همیشه سعی دارند که مجموعه ای را برای فرزندان خود انتخاب کنند که هرچه سریع تر و به صورت کامل زبان انگلیسی را فرابگیرند. این پکیج ویدیویی می تواند در یادگیری هر چه بهتر زبان انگلیسی به شما کمک کند. این پکیج کامل از ابتدا زبان انگلیسی را به شما آموزش می دهد. یعنی ابتدا با حروف الفبا، آموزش را شروع می کند و بعد دیگر مهارت های زبان انگلیسی را آموزش می دهد.

البته ناگفته نماند که قیمت این پکیج بسیار مناسب می باشد؛ یعنی اگر بخواهید این مجموعه ها را به صورت جداگانه تهیه نمایید، هزینه آنها خیلی بیشتر از چیزی که برای این پکیج پرداخت می کنید، خواهد شد. امیدواریم که همراه با این پکیج کامل آموزشی، زبان انگلیسی را به راحتی و در کمترین زمان فرابگیرید.

جهت آشنایی شما با این پکیج ارزشمند بخشی از منابع آن را همراه با توضیحات مختصر در قسمت زیر می توانید مشاهده نمایید. همچنین در انتهای این پست لیست کامل منابع قرار داده شده است.

کامل ترین پکیج منابع ویدیویی آموزش زبان انگلیسی

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

آموزش زبان انگلیسی از پایه – دارای کامل ترین منابع آموزش انگلیسی

سطح

مبتدی تا پیشرفته

تعداد دی وی دی

40 DVD

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش می رسد.

قیمت

799,000 تومان

خرید

مجموعه تصویری Dialogue

آموزش زبان انگلیسی از طریق فیلم

فیلم آموزشی Dialogue، یکی از پرفروش ترین و بهترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی به فارسی می باشد. این مجموعه در قالب 2 سطح آموزشی (مقدماتی و متوسط) برای شما زبان آموزان عزیز فراهم گردیده است. هر کدام از این سطوح دارای 90 قسمت می باشند که در مجموع، این فیلم آموزشی دارای 180 قسمت می باشد. این مجموعه آموزشی برای افرادی که هیچ گونه آشنایی با زبان انگلیسی ندارند، بسیار مناسب و مفید می باشد. افرادی که در سطح مبتدی قرار دارند، این مجموعه برای آنها بسیار مفید و کاربردی می باشد. زیرا دارای تمامی مباحث ابتدایی و پایه زبان انگلیسی می باشد. مجموعه دیالوگ، زبان انگلیسی را همراه با 2 لهجه امریکن و بریتیش (American & British) آموزش می دهد. آموزش این مجموعه به این صورت می باشد که: ابتدا مکالمه ای صورت می گیرد که هر دو لهجه ی امریکن و بریتیش را دربردارد. سپس مکالمه را همراه با ترجمه فارسی آن، برای تفهیم بهتر زبان آموز بررسی خواهد کرد. مجموعه ویدیویی Dialogue، ساخت شبکه آموزش می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی Dialogue اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ویدیویی English Today

دانلود زایگان مجموعه انگلیش تودی

مجموعه ویدیویی English Today، یکی از پرطرفدارترین و بهترین مجموعه تصویری آموزش زبان انگلیسی است. این فیلم آموزشی در قالب 6 سطح آموزشی می باشد که همچنین تمامی دروس این مجموع آموزشی همراه با زیرنویس انگلیسی می باشند. مجموعه انگلیش تودی یکی از کامل ترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی است که تمامی احتیاجات و نیاز یک زبان آموز را برطرف خواهد کرد. این مجموعه آموزشی جهت آمادگی برای آزمون تافل بسیار مفید و مناسب می باشد. همیشه آموزش زبان انگلیسی همراه با فیلم، بهتر از کتاب صورت می گیرند و زبان آموزان زودتر به نتیجه دلخواه می رسند. مدرسی که در این مجموعه وجود دارد، زبان انگلیسی را به بهترین نحو و روش آموزش می دهد. آموزش به گونه ای است که احساس می کنید سر کلاس او حضور دارید و هیچگونه کمبودی برای یادگیری زبان انگلیسی ندارید. فیلم آموزشی انگلیش تودی دارای قابلیت 2 لهجه British & American نیز می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش زبان انگلیسی English Today اینجا را کلیک کنید.

مجموعه تصویری English Way

آموزش زبان انگلیسی با فیلم

مجموعه تصویری English Way، یکی از مجموعه های پر طرفدار آموزش زبان انگلیسی می باشد، که از 2 بخش اصلی مکالمه و آموزش گرامر تشکیل شده است. در ابتدای این مجموعه، بخش مکالمه اجرا می شود و بعد نکات گرامری آن بخش از مکالمه توسط مدرس زبان انگلیسی به شما آموزش داده می شود. آموزش تصویری این مجموعه همراه با زیرنویس می باشد. یعنی تمامی مکالمات وآموزش گرامر موجود در مجموعه، همراه با زیرنویس مربوط به خودشان است و شما می توانید به راحتی متوجه مطالب شوید. این مجموعه برای تمامی سطوح و کسانی که می خواهند زبان انگلیسی را به خوبی و با صرف زمان کمتر یاد بگیرند، پیشنهاد می شود. مجموعه انگلیش وی (English Way) برای تقویت مهارت لیسنینگ هم بسیار موثر است. این مجموعه محصولی از شرکت English Today می باشد و لهجه ی مجموعه هم امریکن (American) است.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی English Way اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ویدیویی Real Develop

آموزش مکالمه زبان انگلیسی با فیلم

مجموعه ویدیویی Real Develop، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی به همراه ترجمه فارسی می باشد. این مجموعه در قالب 21 فیلم آموزشی برای شما زبان آموزان طراحی شده است. مجموعه فوق، برای کسانی که می خواهند از پایه و ابتدا شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند، بسیار موثر است. زیرا این مجموعه تمام لغات و اصطلاحاتی که در طی مکالمات روزانه به آنها احتیاج دارید را، برای شما همراه با ترجمه فارسی بیان می کند. همچنین کلمات متضاد را به شما معرفی می کند، که این امر سبب بخاطر سپردن بهتر کلمات می شود. این مجموعه برای سطح مقدماتی و کسانی که تازه شروع به یادگیری زبان کرده اند، بسیار مناسب می باشد. همیشه زبان آموزان به دنبال آموزش همراه با ترجمه هستند، مخصوصا افراد مبتدی که به این روش آموزش احتیاج دارند. این مجموعه آموزشی برای تمامی سطوح مناسب می باشد و قطعا برای زبان آموزان عزیز مفید خواهد بود.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه تصویری آموزش زبان انگلیسی Real Develop اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ویدیویی Study English – IELTS Preparation

خرید سریال آموزش زبان انگلیسی

مجموعه ویدیویی Study English – IELTS Preparation، یکی از مجموعه های کامل آمادگی برای آزمون آیلتس IELTS می باشد. آموزش این مجموعه در قالب 3 سری کامل است، که دارای موضوعات متنوع و جالب می باشد.این مجموعه تمام مهارت های زبان انگلیسی (Reading – Writing – Speaking – Listening) را تقویت می کند، زیرا آزمون آیلتس هر 4 مهارت زبان انگلیسی را ارزیابی می کند. این مجموعه همراه با زیرنویس انگلیسی نیز می باشد. تعداد دروس این مجموعه (سری 1، 2، 3) هرکدام دارای 26 درس می باشند که البته هر درس در قسمت سری سوم، شامل یک فایل تمرین لغت می باشد که طرز تلفظ لغات انگلیسی را به شما آموزش می دهد. یکی از ویژگی های برجسته مجموعه، کیفیت تصویر بالای آن است، که با داشتن این مزیت زبان آموز به راحتی متوجه زیرنویس دروس و نکات آن می شود. آموزش این مجموعه همراه با لهجه بریتیش و از انتشارات Australia Network می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش زبان انگلیسی Study English – IELTS Preparation اینجا را کلیک کنید.

مجموعه تصویری Word in the News – BBC Learning

آموزش زبان انگلیسی همراه با اخبار بی بی سی

مجموعه تصویری Word in the News – BBC Learning، یکی از مجموعه های خوب آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه برای تقویت لغات و اصطلاحات رایج و پرکاربرد و همچنین تقویت مهارت مکالمه برای شما زبان آموزان عزیز فراهم شده است. آموزش این مجموعه توسط چندین مدرس صورت می گیرد که هر کدام همراه با لهجه بریتیش مجموعه را به شما آموزش می دهند. مجموعه فوق برگرفته ازاخبار شبکه BBC می باشد و همیشه لغات و واژگانی که در اخبار بکار می رود، عمومی و پرکاربرد است. به همین منظور، ما این مجموعه را برای شما فراهم کرده ایم که همراه با این مجموعه بتوانید به راحتی مهارت مکالمه و دایره لغات خود را تقویت کنید. این مجموعه برای تمامی سطوح (مقدماتی تا پیشرفته) مناسب می باشد. یکی از ویژگی های خاص مجموعه، کیفیت تصویر بالای آن است و همچنین بیان لغات مربوط به درس همراه با معنی فارسی، قبل از شروع آموزش می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی Word in the News – BBC Learning اینجا را کلیک کنید.

مجموعه فیلم آموزشی Learn English with MisterDuncan

خرید پستی منابع ویدیویی آموزش زبان انگلیسی

مجموعه فیلم آموزشی Learn English with MisterDuncan، یکی از بهترین و ساده ترین مجموعه های تصویری آموزش مکالمه زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه در 88 فایل ویدیویی برای شما آماده و طراحی شده است که روش آموزش این مجموعه به صورت طنز می باشد. تمامی لغات و جملاتی که در طی روز به آنها احتیاج دارید را در اختیار شما قرار می دهد. مجموعه فوق همراه با زیرنویس انگلیسی می باشد. این مجموعه ساده و جالب، انرژی خاصی در زبان آموز ایجاد می کند که باعث جذب زبان آموز به مجموعه می شود و زبان آموز را به مجموعه علاقه مند می کند. این فیلم آموزشی توسط Mr Duncan برای شما زبان آموزان عزیز طراحی و آماده شده است و خودش مجموعه را به شما آموزش می دهد. فضای آموزشی که برای شما فراهم کرده است بسیار شاد و پرهیجان می باشد. همین اوامر باعث می شود که این مجموعه، بسیار پرطرفدار و پرمخاطب باشد. هدف اصلی این مجموعه، آموزش مکالمه و برقراری ارتباط می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه تصویری آموزش زبان انگلیسی Learn English with Mister Duncan اینجا را کلیک کنید.

سریال آموزشی Mind Your Language

دانلود رایگان منابع ویدیویی آموزش زبان انگلیسی

سریال آموزشی Mind Your Language، یکی از مجموعه های آموزش ویدیویی زبان انگلیسی می باشد که در 3 فصل آموزشی برای شما طراحی شده است. روش آموزش این مجموعه طنزآمیز و کمدی می باشد و همین روش باعث جذب بسیاری از زبان آموزان شده است. موضوع این مجموعه تصویری در مورد یک معلمی است که می خواهد زبان انگلیسی را به زبان آموزانش آموزش دهد، که دانش آموزان هرکدام اهل یک کشور و تابع ملیت جداگانه هستند. همین امر سبب جذابیت مجموعه شده است که زبان آموزان عزیز می توانند این مجموعه جذاب را تهیه کرده و ادامه آن را مشاهده کنند و از آموزش زبان انگلیسی لذت ببرند. زبان آموزان اغلب زبان انگلیسی را همراه با فیلم آموزشی و البته همراه با زیر نویس، بهتر و سریع تر فراخواهند گرفت. این مجموعه همراه با زیرنویس زبان انگلیسی می باشد، که در یادگیری کمک بزرگی به زبان آموز می کند. اکثر زبان آموزان به دنبال محصولات شبکه BBC English می باشند، زیرا محصولات این شبکه همیشه مفید و پرکاربرد هستند. مجموعه فوق نیز محصول شبکه معروف بی بی سی انگلیش (BBC English) می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش زبان انگلیسی Mind Your Language اینجا را کلیک کنید.

فیلم آموزش گرامر زبان انگلیسی به فارسی

دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی با زیرنویس

فیلم آموزش گرامر زبان انگلیسی به فارسی، یکی از مجموعه های خوب ویدیویی آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد. آموزش گرامر انگلیسی این مجموعه، توسط استادی است که تمامی مطالب و نکات گرامر زبان انگلیسی را به زبان فارسی آموزش می دهد. گرامر یکی از مهمترین بخش های زبان انگلیسی است. درواقع گرامر و دستور هر زبانی تعیین کننده ساختار آن زبان است. اغلب زبان آموزان علاقه دارند که گرامر را به صورت تصویری و ویدیویی یاد بگیرند، زیرا آموزش تصویری علاوه بر اینکه خسته کننده نمی باشد بلکه به یادگیری بهتر زبان آموز کمک می کند. از آنجایی که آموزش این مجموعه توسط یک استاد صورت می گیرد، زبان آموز به راحتی می تواند مطالب گفته شده را متوجه شود. این مجموعه ویدیویی مبحث زمان ها را در چندین قسمت و بسیار ساده آموزش داده است. معمولا سطح یادگیری افراد وابسته به طرز آموزش است. نحوه آموزش گرامر زبان انگلیسی این مجموعه به قدری ساده و لذت بخش است که زبان آموز به راحتی می تواند با آن ارتباط برقرار کند.

مجموعه ویدیویی Family Album U.S.A

دانلود سریالهای آموزشی زبان انگلیسی

مجموعه ویدیویی Family Album U.S.A، یکی از بهترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه یکی از بهترین سریال های آموزشی زبان انگلیسی در دهه 90 آمریکا بود، که اکنون همچنان یکی از بهترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی باقی مانده است و همان طرفداران و مخاطبان خاص خود را دارد. مجموعه فوق دارای 26 قسمت آموزشی می باشد که روش آموزش این مجموعه به این گونه می باشد که ابتدا قسمتی از داستان مجموعه را پخش می کند، بعد مطالب مهم و نکات اصلی آن قسمت پخش شده را، به صورت مرور و همراه با شعر و ترانه برای شما بازگو می کند. همچنین عبارات و کلماتی که جز نکات مهم و اصلی مجموعه هستند را به صورت زیرنویس برای زبان آموزان عزیز نمایان می کند. یکی از ویژگی های خاص این مجموعه این است که، این مجموعه در مورد یک خانواده آمریکایی می باشد که تمام اعضای خانواده هنگام صحبت با یکدیگر، به طور غیرمستقیم به شما آموزش می دهند که در موقعیت های مختلف از چه جملاتی استفاده کنید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه تصویری آموزش زبان انگلیسی Family Album U.S.A اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ویدیویی Living English

دانلود رایگان مجموعه living english

مجموعه ویدیویی Living English، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی است که می توان این مجموعه را یکی از جدیدترین متد های آموزش زبان انگلیسی به شمار آورد. آموزش این مجموعه به صورت تصویری می باشد که در قالب 42 قسمت متنوع و جذاب برای شما فراهم شده است. این مجموعه بخاطر موضوعات متنوع و داستان جالبی که دارد، باعث جذب بسیاری از زبان آموزان شده است. آموزش این مجموعه به این گونه می باشد که بعد از پایان هر قسمت، دو نفر از اساتید زبان انگلیسی در مورد مبحث های گفته شده و مکالمه ها، توضیحات کامل را به شما زبان آموزان عزیز خواهند داد. تمام موضوعات و مبحث هایی که در این مجموعه ویدیویی وجود دارد، درمورد فعالیت های روزمره می باشد، که برای مکالمات روزانه بسیار مفید و موثر می باشد. و همچنین  تمام لغات و اصطلاحات به کاربرده شده در آن، رایج و پرکاربرد هستند. این مجموعه دارای زیرنویس می باشد. این فیلم آموزشی، یکی از بهترین منابع آموزش زبان انگلیسی می باشد و همچنین برای آزمون آیلتس (IELTS) نیز مناسب است.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش زبان انگلیسی Living English اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ویدیویی American Accent Video Training Program

مجموعه آموزشی انگلیسی

مجموعه ویدیویی American Accent Video Training Program، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت مهارت تلفظ و لهجه زبان انگلیسی می باشد. تمام لغاتی که روزانه به آن احتیاج دارید و همچنین پرکاربرد و رایج هستند، این مجموعه به صورت تلفظ صحیح و شمرده برای شما بیان می کند. همچنین این مجموعه دارای 800 اصطلاح رایج و پرکاربرد می باشد. پس از تلفظ کلمات، نوبت به چگونه خواندن و طرز تلفظ جملات می رسد. این مجموعه به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی مانند یک فرد آمریکایی صحبت کنید. مجموعه فوق دارای 15 فیلم آموزشی می باشد که با توجه به روش خاصی که برای آموزش به شما زبان آموزان بکار می گیرد، در تقویت لهجه امریکن شما بسیار مفید و موثر خواهد بود. مجموعه فوق، توسط یک کارشناس متخصص و برجسته در زمینه آموزش لهجه امریکن برای شما آماده گردیده است که خودش مجموعه را به شما آموزش خواهد داد. یکی از ویژگی های خاص این مجموعه، کیفیت بالای تصویر فیلم آموزشی آن می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه تصویری آموزش زبان انگلیسی American Accent Video Training Program اینجا را کلیک کنید.

سریال آموزشی @Extr

دانلود رایگان extra english برای تمامی سطوح

سریال آموزشی @Extr، یکی از پر طرفدارترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی می باشد. این سریال آموزشی در قالب 30 قسمت می باشد که موضوع آن کمدی و جذاب می باشد و همین امر باعث جذب بسیاری از زبان آموزان شده است. داستان این مجموعه راجع به شخصی به نام هکتور (Hector) می باشد که وی از آرژانتین به انگلستان آمده است و نمی تواند به خوبی انگلیسی صحبت کند. او به خانه دوستش (بریجت) که در لندن است، می رود و با دوستان بریجت (نیک و آنی) آشنا می شود. با اتفاقات جالبی که برای هکتور پیش می آید و همچنین با کمک دوستانش می تواند انگلیسی را به خوبی فرا گیرد. هدف شخصیت های این مجموعه، آموزش زبان انگلیسی به صورت غیر مستقیم به زبان آموزان است. به همین جهت، تمامی کلمات و جملات را به صورت شمرده شمرده و کاملا واضح در مکالمات خود بکار می برند که شما متوجه صحبت های آنها شوید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش زبان انگلیسی Extra اینجا را کلیک کنید.

فیلم آموزشی engvid

جذاب ترین مجموعه آموزشی زبان انگلیسی

فیلم آموزشی engvid که در این پست برای شما گردآوری کرده ایم، کامل ترین مجموعه ویدیوئی مکالمه زبان انگلیسی است. تمامی مطالب مربوط به مکالمه، شامل لغات، گرامر، تلفظ، اصطلاحات و حتی آزمون های (TOEFL-IELTS-TOEIC) در این مجموعه موجود است. مدت زمان فیلم های آموزشی Engvid طوری طراحی شده که به هیچ عنوان خسته کننده نمی باشد. با داشتن این مجموعه آموزشی می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید، زیرا مکالمه را به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید یاد بگیرید. تمامی اساتیدی که در این مجموعه هستند، در هر درس مطالب مشخصی را آموزش می دهند. همچنین در قسمت آزمون،چگونه مطالعه کردن و اطلاعاتی راجع به آزمون را در اختیار شما می گذارد. مجموعه engvid کامل ترین و جذاب ترین مجموعه آموزش انگلیسی است که با آن به راحتی می توان زبان انگلیسی را فراگرفت. همانطور که در ابتدا گفته شد، به جرات می توان گفت که این مجموعه یکی از کامل ترین مجموعه های آموزش زبان است و بخاطر داشتن اساتید مختلف، باعث جذابیت شما شده و شما را به مجموعه علاقه مند می کند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی engvid اینجا را کلیک کنید.

فیلم آموزشی Pronunciation Tips – BBC Learning English

مجموعه آموزشی مهارت تلفظ زبان انگلیسی

فیلم آموزشی Pronunciation Tips – BBC Learning English، یکی از مجموعه های ویدیویی کامل آموزش و تقویت مهارت تلفظ می باشد. این مجموعه دارای 45 قسمت می باشد، که مدرس زبان انگلیسی تمام نکات لازم برای داشتن مهارت اسپیکینگ (Speaking) خوب را برای شما عنوان می کند. در واقع آموزش این مجموعه به صورت قدم به قدم می باشد و تمامی نکات لازم و ضروری و همچنین فنوتیک و تلفظ ها را به صورت زیرنویس برای شما عنوان می کند. نحوه تلفظ حروف و واژگان، نقش موثری در داشتن یک مکالمه ( مهارت Speaking) خوب دارد. اگر شما نتوانید کلمات را به درستی تلفظ کنید، هیچگاه نمی توانید به خوبی صحبت کنید و یک مکالمه خوب و صحیح داشته باشید. این مجموعه برای تمامی افراد مناسب می باشد، چه افرادی که تازه شروع به یادگیری کرده اند و چه افرادی که انگلیسی را فراگرفته اند و می خواهند آن را تقویت کنند. مجموعه فوق محصول شبکه BBC Learning English می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه تصویری آموزش زبان انگلیسی Pronunciation Tips – BBC Learning English اینجا را کلیک کنید.

فیلم آموزشی Master Spoken English

دانلود مجموعه master-spoken-english

فیلم آموزشی Master Spoken English، از مجموعه های خوب آموزش تلفظ صداها و لغات زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه سعی دارد که تلفظ صحیح و کامل زبان انگلیسی را به زبان آموزان آموزش دهد. فیلم آموزشی فوق، تلفظ تمامی صداها، آواها و لغات انگلیسی را آموزش می دهد. همچنین نحوه تلفظ و بیان جملات را نیز به زبان آموزان آموزش خواهد داد. هدف بسیاری از زبان آموزان یادگیری مکالمه انگلیسی می باشد و قصد دارند که با مجموعه های مختلف، مکالمه را به خوبی و به طور روان فراگیرند. این مجموعه آموزشی به شما کمک می کند که روان و همراه با تلفظ صحیح صحبت کنید. در بعضی از قسمت های آموزش، نحوه تلفظ و ادای کلام را همراه با تصویر حنجره و دهان به شما عزیزان نشان خواهد داد. علاوه بر اینکه این مجموعه برای زبان آموزان مفید می باشد، برای مدرسین و اساتید نیز مناسب است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی Master Spoken English اینجا را کلیک کنید.

10 دیدگاه برای “کاملترین پکیج منابع ویدیویی آموزش زبان انگلیسی (40DVD)”

      1. باسلام

        می خواستم مجموعه کامل منابع ویدیویی آموزش زبان راسفارش بدم لطفاسوالاتم روپاسخ بدین تابرای خریدکنم:

        1- آیاهمه منابع دراین مجموعه علی الخصوص english today که باکیفیت اصلی 27dvd می باشددراین مجموعه چندdvdاست؟آیاکیفیتشون بااصلی فرق ندارند؟

        2- آیاکلیه فایلها قابل پخش درگوشی های اندرویدهستندیاخیر؟

  1. با سلام و عرض خداقوت به دست اندرکاران سایت آموزش Language Download خواستم بپرسم اگه بخوام مجموعه کامل منابع ویدئویی یا جامع ترین بسته منابع آموزش انگلیسی را تهیه نمایم. یکی از منابع را بگیرم بهتره یا هر دو منابع را، یا فرقی نمی کنه؟ پرسش بعدی اینکه چون منابع دائم به روز رسانی می شوند، منبعی که می خریم، به روز بودن شان هنگام خرید هست یا این چیزی که در سایت تان قرار دادید؟

     با سپاس فراوان 

  2. سلام یه مجموعه تصویری بود یه پیرمردی که دکترای زبان داشت و لهجه امریکایی داشت اموزش گرامر و speaking میداد.میشه لطفا اسمش رو بگین اگه خاطرتون هست که بتونم بخرمش؟

    1. سلام، وقتتون بخیر. فکر می کنم مجموعه Learning English Steps رو می فرمایید.
      باز اگه سوالی دارید یا قصد خرید مجموعه رو دارید، با شماره زیر تماس بگیرید:
      09399122030

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا