دانلود مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی Baby Einstein برای کودکان

آموزش تصویری زبان انگلیسی برای کودکان

فیلم آموزشی Baby Einstein، یکی از مجموعه های آموزش کامل زبان انگلیسی به کودکان شما می باشد. این مجموعه تصویری آموزشی دارای 26 درس می باشد که هر کدام دارای موضوعات متنوع و جذاب می باشند. آموزش مجموعه به این صورت می باشد که به عنوان مثال اگر بخواهیم معرفی حیوانات را در نظر بگیریم، اینگونه است: ابتدا چندین بار تصویر حیوان مورد نظر را به کودک نشان می دهد بعد اسم حیوان را همراه با تلفظ صحیح برای کودک نمایان می کند. اینگونه روش آموزش باعث می شود که کودک با استفاده از تصویری که در ذهن او باقی مانده است، نام حیوان را هم همزمان بخاطر بسپارد. روشی که این مجموعه برای تدریس و آموزش به کودکان در نظر گرفته است، روش خاصی است که کودک شما سریع تر زبان انگلیسی را فرابگیرد. همچنین طوری مجموعه را آموزش می دهد که کودک احساس خستگی نکند، بلکه به مجموعه و تماشای آن علاقه مند گردد.

پیشنهادهای ویژه

پکیج کامل آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

کاملترین پکیج مجموعه های آموزش انگلیسی به کودکان

مجموعه های جذاب، همراه با آهنگ و ترانه، مناسب کودکان (همه سنین)

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

مجموعه ویدیویی بیبی انیشتین Baby Einstein

توضیحات

افزایش استعدادها، بالا بردن قدرت یادگیری و فعال نمودن قدرت فکری کودکان

سطح

مناسب برای کودکان

فرمت فایلها

فایل های ویدیویی

خرید

برای خرید، یکی از دو نسخه انگلیسی یا فارسی را از جدول زیر، بسته به نیاز خود انتخاب کنید و دکمه خرید را بزنید.

مقایسه:

نسخه انگلیسی

نصرت فارسی

تعداد دی وی دی

26 DVD

7 DVD + فلش کارت

زبان و لهجه

انگلیسی

فارسی

فرمت

فرمت DVD یا VOB

تصویری

مناسب برای پخش در

تمامی دستگاههای پخش خانگی و DVD Player ها ، کامپیوتر

قابل پخش در Playerهای خانگی، کامپیوتر

فرمت

صوتی MP3

نصب روی ویندوز

قیمت

579,000 تومان

150,000 تومان

خرید

از آنجایی که کودکان همیشه کنجکاو هستند و همیشه سوالاتی در ذهن دارند، این مجموعه را آماده کرده ایم تا پاسخگوی تقریبا تمامی سوالات کودکان شما باشد. والدین همیشه نمی توانند به درستی پاسخ تمامی سوالات کودکان خود را بدهند، به همین جهت این مجموعه فراهم شده تا به والدین در این امر یاری رساند. این مجموعه به کودک شما کمک می کند تا حس کنجکاوی خود را با توجه به مجموعه تقویت کرده و کنجکاوی خود را با مشاهده مجموعه برطرف نماید.

مجموعه فوق به دلیل داشتن شعر و ترانه و موسیقی در حین آموزش، کودک را علاقه مند به مجموعه می کند. این مجموعه تمام چیزهایی که پدران و مادران باید به کودکان خود بیاموزند را شامل می شود. به عنوان مثال دارای: اعداد، رنگ ها، حیوانات، فصل ها، آلات موسیقی، اعضای بدن و … می باشد که تمامی اینها برای یادگیری اولیه زبان دوم کودک لازم و ضروری می باشد. هنگامی که لغت یا جمله ای بیان می شود، کودک با دیدن تصویر مریوطه، سریع به معنا و مفهوم از طریق تصویر پی می برد. این مجموعه برای کودکان سنین 7-3 سال مناسب می باشد. این مجموعه تنها دارای فیلم آموزشی است و از محصولات کمپانی Walt Disney می باشد.

Baby Einstein is a line of multimedia products and toys that specialize in interactive activities for preschoolers below 4 years of age. These products are currently made by a division of the Walt Disney Company.

The videos have been described as “crack for babies”, but research shows that they do not necessarily increase youngsters’ vocabularies, which led Disney to offer refunds to parents whose children did not improve.

Baby Einstein stimulates children’s sense of discovery of the world around them by creating products from their point of view. Music, art, animals, language, nature, shapes and numbers come together in products with real-world emphasis that entertain and engage babies.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آموزش زبان انگلیسی برای بچه ها

آموزش زبان انگلیسی به بچه ها از ابتدا

آموزش زبان انگلیسی به کودکان همراه با آهنگ و ترانه

آموزش زبان انگلیسی همراه با شعر و موسیقی

آموزش زبان انگلیسی ویژه خردسالان

آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان در منزل

2 دیدگاه برای “دانلود مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی Baby Einstein برای کودکان”

  1. سلام سایت بسیار بسیار خوبی دارید خسته نباشید البته من سررشته ای از زبان انگلیسی ندارم تا حد خیلی کم بلدم ااما مشخص است که خیلی زحمت کشیدید به روی چشم من شما را لینک می کنم امیدوارم همه جوانهای میهنمان موفق و شاد باشند در ضمن از فروشگاه اینترنتی ما هم دیدن بفرمایید البته هنوز راه نیافتاده اما بزودی آغاز به کار خواهد کرد سر بلندباشید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا