مجموعه لغات ضروری برای یادگیری زبان آلمانی – مناسب برای سطوح A1, A2, B1

لغات سطح بندی شده آلمانی

در این پست می خواهیم یک مجموعه ی فوق العاده آموزش لغات زبان آلمانی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. مجموعه لغاتی که اکنون می خواهیم معرفی کنیم، حاصل بیش از دوسال زحمت و تلاش بی وقفه می باشد که سعی کردیم مجموعه ای کامل و بی نقص را در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم. نرم افزار دلفین باری دیگر محصولی را خدمت کاربران ارائه می دهد که زبان آموزان را برای رسیدن به اهدافشان در زمینه زبان آلمانی بسیار یاری خواهد کرد. این مجموعه لغات دارای سه سطح A2، A1 و B1 می باشد که نیاز زبان آموزانی که در این سطوح مشغول به یادگیری هستند را، برطرف می کند. این مجموعه، تنها برای موبایل و تبلت هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند، قابل اجرا می باشد.

هم اکنون رایگان نصب کنید

توجه : در صورتی که در هنگام نصب به مشکل برخوردید، وارد بخش تنظیمات امنیتی (در Settings و بخش Security) گوشی خود بشوید و گزینه “Unknown sources” یا “منبع ناشناس” را تیک بزنید.

تمامی واژگانی ضروری برای سطوح A1, A2, B1 همراه با ترجمه و مثال!

این سه سطح دارای 7236 لغت و 18616 مثال می باشند که تمام این کلمات و مثال ها همگی از معتبرترین منابع برگزیده شده اند. این لغات در قالب سه سطح   A2، A1و B1 می باشد که تمامی آن لغاتی که یک زبان آموز برای پیشرفت و موفقیت در آزمون های مربوطه به آن نیاز دارد را شامل می شود. با داشتن این مجموعه بی نظیر، به راحتی میتوانید دایره لغات خود را تقویت کنید. میزان لغات و مثال ها در هر سطح را می توانید در قسمت زیر مطالعه نمایید.

مجموعه لغات سطح A1: این مجموعه دارای 2668لغت و 9077 مثال )شامل عبارات و اصطلاحات مهم و کاربردی) مختص سطح A1 می باشد.

مجموعه لغات سطح A2: این مجموعه دارای 1688 لغت و 3690 مثال (شامل عبارات و اصطلاحات مهم و کاربردی) مختص سطح A2 می باشد. توجه کنید که با تهیه مجموعه لغات سطح A2، علاوه بر لغات اختصاصی برای سطح A2، لغات سطح A1 را نیز که شامل 2668 لغت می باشد را به صورت مجزا و سطح بندی شده در اختیار خواهید داشت.

مجموعه لغات سطح B1: این مجموعه دارای 2880لغت و 5849 مثال )شامل عبارات و اصطلاحات مهم و کاربردی) مختص سطح  B1 می باشد. توجه کنید که با تهیه مجموعه لغات سطح B1، علاوه بر لغات اختصاصی برای سطح B1، لغات سطوح A1 ) شامل 2668 لغت) و A2 ) شامل 1688 لغت) را به صورت مجزا و سطح بندی شده در اختیار خواهید داشت.

پیشنهادهای ویژه

منابع کامل برای آموزش زبان آلمانی (25 DVD)

کاملترین پکیج منابع آموزش زبان آلمانی (25 دی وی دی)

هر آنچه یک زبان آموز آلمانی برای تقویت زبان آلمانی نیاز دارد.

خودآموز زبان آلمانی

خودآموز زبان آلمانی (کاملا فارسی) (سطح A1)

اگر می خواهید شروع به یادگیری زبان آلمانی از الفبا کنید این مجموعه برای شما ساخته شده است.

نرم افزار آموزش و تقویت زبان آلمانی دلفین (ویژه اندروید)

نرم افزار جامع دلفین – از سطح A1 تا B2

دیکشنری المانی به فارسی دلفین

دیکشنری آلمانی به فارسی و آلمانی به آلمانی دلفین (ویژه اندروید)

سه دیکشنری در یک نرم افزار، با تلفظ انسانی

استفاده صحیح از کلمات با استفاده از ترجمه درست و دقیق آنها:

مشکلی که بسیاری از زبان آموزان با آن مواجه هستند، نحوه استفاده از کلمات در جمله است. زیرا معنی درست و واضحی از کلمه ندارند و نمی دانند دقیقا کجا و کی از یک واژه می توان استفاده کرد. یا حتی گاهی به یک لغت آلمانی برخورد می کنند و می دانند معنی و مفهوم آن لغت چیست، اما معنی آن را به فارسی نمی توانند بیان کنند. زبان آموزان اغلب با این گونه مشکلات مواجه هستند که این مجموعه لغت بی نظیر، با معانی روشن و واضحی که در اختیار شما عزیزان قرار می دهد، می تواند در یادگیری معنی دقیق لغات کمک بسزایی به شما بکند.

درک معانی کلیدی و ضروری واژگان در آزمون های A1, A2, B1:

همه ی ما هنگام برخورد با کلمه ای که معنی آن را نمی دانیم، به دیکشنری رجوع می کنیم. دیکشنری برای هر کلمه چندین معنی ارائه می دهد که همین مسئله زبان آموز را سردرگم می کند. او نمی داند که از کدام معنی باید در حال حاضر استفاده کند و برای پیدا کردن معنی مورد نظر باید زمان زیادی را هدر دهد. اما همراه با مجموعه لغتی که نرم افزار متفاوت و بی نظیر دلفین برای شما در نظر گرفته است، به راحتی می توانید معنی لغت مورد نظر خود را بیابید و با توجه به سطحی که در آن هستید بکار ببرید. همچنین معانی لغات، از دیکشنری های معتبر و متنوع گرفته شده است که بسیار دقیق می باشند.

یادگیری لغات و طرز استفاده از آنها همراه با مثال های مختلف و پرکاربرد:

بسیاری از زبان آموزان، لغات متعددی را فراگرفته اند و دایره لغات وسیعی دارند، اما طرز استفاده از آنها را در جمله و یا در مکالمات را نمی دانند. این مجموعه، لغات را با استفاده از مثال های کاربردی ارائه می دهد تا زبان آموزان علاوه بر یادگیری لغت، نحوه ی استفاده از آن را در جمله نیز فرا گیرند. با خواندن مثال های متعدد، زبان آموز به راحتی می تواند نحوه استفاده از کلمه را یاد بگیرد و از آن، در متون و مکالمات خود استفاده کند.

تلفظ انسانی، تلفظی صحیح و مطمئن:

منظور از تلفظ انسانی این است که لغات را یک شخص برای شما تلفظ می کند نه یک ربات! بسیاری از نرم افزارهایی که دارای دیکشنری یا مجموعه لغات هستند، از تلفظ رباتی استفاده می کنند که اگر دقت کرده باشید، بسیاری از تلفظ ربات ها صحیح نیستند و شخص را دچار سردرگمی می کنند. با استفاده از تلفظ انسانی موجود در این مجموعه، می توانید به راحتی و با اطمینان خاطر تلفظ صحیح لغات آلمانی را یاد بگیرید.

جعبه لایتنر فوق العاده و کاربردی نرم افزار دلفین:

حتما باید در مورد جعبه لایتنر چیزهایی شنیده باشید! جعبه لایتنر یکی از کاربردی ترین روش های به خاطر سپردن و حفظ کردن بسیاری از موارد، مانند لغات، فرمول های فیزیک و شیمی و … می باشد. هر موردی که می خواهید به حافظه بلند مدت بسپارید و برای همیشه ملکه ذهنتان باشد، حتما از جعبه لایتنر کمک بگیرید. زیرا یک روش بسیار خوب و کارآمد است. به عنوان مثال تصور کنید که 1000 لغت را می خواهید حفظ کنید و آنها را در لیستی یادداشت می کنید، هربار برای مرور باید تمامی لغات را بخوانید. اما جعبه لایتنر این امکان را به شما می دهد، لغتی که آسان است را در دسته “آسان” و لغتی که سخت است را در دسته ی “سخت”، و لغتی که خیلی سخت و یادگیری آن مشکل است را در دسته ی “بلد نیستم” که بر روی نرم افزار تعبیه شده است، جای گذاری کنید. در این روش لغاتی که سخت هستند، با فاصله زمانی کمتری به شما یادآوری می شود، اما لغاتی که آسان هستند با فاصله زمانی بیشتری یادآوری می شوند و لغاتی که در دسته ی “بلد نیستم” قرار دارند، نسبت به دو دسته قبل بیشتر یادآوری و تکرار می شوند. این امر باعث می شود که در زمان خود صرفه جویی کرده و در عوض لغات بیشتری را یاد بگیرید. همچنین در جعبه لایتنر؛ معنی لغت، نحوه تلفظ و مثالی از کلمه نیز وجود دارد که زبان آموز می تواند به راحتی در جعبه لایتنر، لغت دشوار را نیز مرور کند. شما می توانید به دلخواه خود معنی کلمه، مثال و هر آنچه که مربوط به یک لغت است را به جعبه لایتنر انتقال دهید. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید، از جعبه لایتنر استفاده کنید.

پیشرفت سریع در یادگیری زبان آلمانی و موفقیت تضمینی در آزمون گوته

مجموعه ای که به شما عزیزان ارائه می دهیم، یک مجموعه ی کامل و تضمینی است. به همین خاطر است که با اطمینان و به جرات آن را بهترین معرفی می کنیم. برای اطمینان خاطر بیشتر مطالب زیر را مطالعه کنید.

از آنجایی که مطلع هستید آزمون های زبان آلمانی در چهار بخش (hören, lesen, schreiben, sprechen) برگزار می شوند. در هر سطحی که هستید، برای کسب موفقیت و رسیدن سریع تر به هدف خود، باید دایره لغات خود را تقویت کنید. .

در بخش hören یا شنیدن، اگر می خواهید مهارت شنیداری خود را تقویت کنید و به راحتی جملات و مکالمات را درک کنید، پس باید دایره لغات وسیعی داشته باشید.  

در بخش lesen یا خواندن، باز هم این لغات است که موثر است. برای درک مطلب باید مهارت خواندن خود را تقویت کنید که نیاز به تقویت لغات و یادگیری گرامر دارید. در واقع این لغات است که با پیوستن به یکدیگر جملات و مکالمات ما را می سازند و برای یادگیری و موفق بودن در هر مهارتی، باید دایره لغات وسیعی داشته باشیم.

در بخش schreiben یا نوشتن، برای تشکیل جمله و متن، باید تعدادی لغت را کنار یکدیگر قرار دهید. به عنوان مثال، در نامه نویسی علاوه بر رعایت اصول خاصی که دارد، باید با رعایت نکات گرامری، متنی را ارائه دهید. همانطور که می بینید در اینجا هم به لغات نیاز دارید. برای رساندن منظور درست و نوشتن یک نامه ی خوب باید دایره لغات خود را تقویت کنید تا از آنها به موقع و در جای خود استفاده کنید.

♦ بخش sprechen یا صحبت کردن، که قطعا به لغات نیازمند است. در این بخش باید آنقدر لغات فرا گرفته باشید که هنگام صحبت کردن کم نیاورید و بدون مکث به صحبت کردن خود ادامه دهید. هر چقدر در صحبت مکث داشته باشید و لغت کم بیاورید، یک ضعف برای شما محسوب می شود. مثال هایی که در این مجموعه بکار برده شده است، در این قسمت شما را بسیار یاری خواهد کرد.

پس با یک بررسی نتیجه گرفتیم که داشتن یک دایره واژگان مناسب، موفقیت زبان آموز را در آزمون می تواند تضمین نماید. اما چطور اطمینان حاصل کنیم، لغاتی که در این مجموعه جمع آوری شده اند پاسخگوی نیاز های زبان آموزان در سطح مورد نظر می باشند. این مجموعه در سه بسته برای سطوح A2، A1 و B1 ارائه شده است. ما برای اطمینان زبان آموزان از کارایی لغات از معتبرترین منابع زبان آلمانی استفاده کرده ایم و یا بهتر بگوییم آن ها را درو کرده ایم ! با تهیه این مجموعه کاری که زبان آموزان باید با ماه ها و سال ها تلاش و کوشش به دست آورند را به صورت حاضر و آماده در اختیار خواهید داشت.

هم اکنون رایگان نصب کنید

توجه : در صورتی که در هنگام نصب به مشکل برخوردید، وارد بخش تنظیمات امنیتی (در Settings و بخش Security) گوشی خود بشوید و گزینه “Unknown sources” یا “منبع ناشناس” را تیک بزنید.

در قسمت زیر می توانید منابع معتبری که در نرم افزار دلفین برای سطوح مختلف (A1,A2, B1) استفاده شده است را مشاهده نمایید:

  • Pons Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache (این کتاب مربوط به انتشارات معتبر پونس می باشد)
  • Duden Das große Wörterbuch der deutschen Sprache (این کتاب مربوط به انتشارات معتبر دودن می باشد)
  • Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache (این کتاب مربوط به انتشارات معتبر لانگنشایت می باشد)
  • ZERTIFIKAT B1 Goethe Institut (این کتاب کاری از انستیتو گوته آلمان می باشد)
  • Grundwortschatz Deutsch (این کتاب کاری از انتشارات معتبر لانگنشایت می باشد)
  • German student Dictionary (این کتاب کاری از انتشارات معتبر مک گراو هیل)
  • Prüfungstraining Zertifikat B1 (این کتاب کاری از انتشارات معتبر کرنلسن می باشد)
  • Prüfungstraining Zertifikat A2 (این کتاب کاری از انتشارات معتبر کرنلسن می باشد)
  • Prüfungstraining Start Deutsch 1 (این کتاب کاری از انتشارات معتبر کرنلسن می باشد)
  • Start Detusch1 Goethe Institut (این کتاب کاری از انستیتو گوته آلمان می باشد)
  • Menschen A1 (لغات موجود در کتاب های منشن کاری از انتشارات هوبر)
  • Menschen A2 (لغات موجود در کتاب های منشن کاری از انتشارات هوبر)
  • Menschen B1 (لغات موجود در کتاب های منشن کاری از انتشارات هوبر)
  • Schritte A1 (لغات موجود در کتاب های شریته کاری از انتشارات هوبر)
  • Schritte A2 (لغات موجود در کتاب های شریته کاری از انتشارات هوبر)
  • Schritte B1 (لغات موجود در کتاب های شریته کاری از انتشارات هوبر)
  • استفاده از سایت های معتبر برای مثال های بهتر و کاربردی تر

پیشنهادهای ویژه

منابع کامل برای آموزش زبان آلمانی (25 DVD)

کاملترین پکیج منابع آموزش زبان آلمانی (25 دی وی دی)

هر آنچه یک زبان آموز آلمانی برای تقویت زبان آلمانی نیاز دارد.

خودآموز زبان آلمانی

خودآموز زبان آلمانی (کاملا فارسی) (سطح A1)

اگر می خواهید شروع به یادگیری زبان آلمانی از الفبا کنید این مجموعه برای شما ساخته شده است.

نرم افزار آموزش و تقویت زبان آلمانی دلفین (ویژه اندروید)

نرم افزار جامع دلفین – از سطح A1 تا B2

دیکشنری المانی به فارسی دلفین

دیکشنری آلمانی به فارسی و آلمانی به آلمانی دلفین (ویژه اندروید)

سه دیکشنری در یک نرم افزار، با تلفظ انسانی

راهنمای نصب و استفاده (زمان : کمتر از پنج دقیقه)

مرحله اول

ابتدا فایل اپلیکیشن دلفین را از سایت زیر دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید

برای مراجعه به سایت دلفین اینجا را کلیک کنید dolphinapp.ir

هم اکنون رایگان نصب کنید

توجه : در صورتی که در هنگام نصب به مشکل برخوردید، وارد بخش تنظیمات امنیتی (در Settings و بخش Security) گوشی خود بشوید و گزینه “Unknown sources” یا “منبع ناشناس” را تیک بزنید.

مرحله دوم

اپلیکیشن دلفین را اجرا کنید و لحظه ای صبر کنید تا لیست محصولات بروز شوند. در بالای صفحه می توانید با انتخاب فیلتر زبان، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس محصول مورد نظر خود را پیدا و لمس کنید. می توانید نسخه آزمایشی محصول را رایگان نصب کنید و در صورت رضایت نسخه کامل را بگیرید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا