دانلود کتاب آموزش گرامر انگلیسی Grammar Way

آموزش گرامر انگلیسی

کتاب آموزشی Grammar Way، یکی از مجموعه های آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد. آموزش این مجموعه، در قالب 4 سطح کامل می باشد که تمامی نکات و مطالب مربوط به گرامر را به صورت کامل آموزش می دهد. آموزش این مجموعه به این صورت می باشد که: ابتدا بخشی از گرامر زبان انگلیسی را آموزش می دهد، بعد از اتمام آموزش، تمرین های مربوط به آن بخش را برای شما عزیزان آماده می کند که با انجام دادن تمرینات می توانید بهتر متوجه مطالب شوید. پاسخ تمام تمرینات در انتهای کتاب قرار دارد. تجربه ثابت کرده است که آموزش همراه با انجام دادن تمرین، بهتر در ذهن و حافظه باقی می ماند و همچنین این عمل سریعتر صورت می گیرد. آموزش اکثر مجموعه های خوب، به این صورت می باشد که اغلب مخاطب و طرفداران زیادی هم دارند.

پیشنهادهای ویژه

کاملترین پکیج منابع گرامر زبان انگلیسی

کامل ترین پکیج آموزش گرامر زبان انگلیسی

کاملترین مجموعه ای که برای یادگیری گرامر به آن نیاز دارید.

نرم افزار مرجع کامل گرامر انگلیسی به زبان فارسی (ویژه اندروید)

یک مرجع کامل همیشه همراهتان روی گوشی

آموزش این مجموعه به گونه ای می باشد که به طور ناخودآگاه به سمت تقویت مهارت مکالمه کشیده می شود. یادگیری گرامر در مکالمه و در تقویت مهارت نوشتاری بسیار موثر است، زیرا آنچه که به ذهن ما می رسد یا به زبان می آوریم و یا بر روی کاغذ نوشته می شود که در هردو مهارت استفاده از گرامر بسیار مهم می باشد. وقتی شما گرامر را به خوبی یاد نگرفته باشید، هیچگاه نمی توانید منظورتان را به خوبی به مخاطب، چه در صحبت و چه در نوشته منتقل کنید. در واقع گرامر، یکی از مهارت های مهم زبان انگلیسی محسوب می شود، زیرا با وجود گرامر می توانیم ساختار جملات و صحبت های خود را درست و تصحیح کنیم و به خوبی منظورمان را به افراد انتقال دهیم. در واقع این مجموعه، یکی از بهترین منابع آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد.

در هر درس به یک بخش خاصی از گرامر اشاره شده که همین امر باعث شده است، بسیار واضح و کامل تمامی مطالب را جز به جز برای زبان آموزان توضیح دهد. این مجموعه برای افرادی که در سطح مبتدی و متوسط قرار دارند، مناسب می باشد. افرادی که تازه شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده اند و قصد دارند که گرامر انگلیسی را به خوبی و کامل یاد بگیرند، این مجموعه برای آنها بسیار مناسب می باشد. زیرا به صورت قدم به قدم و جزئی تمامی نکات و مطالب را برای زبان آموز توضیح می دهد. همچنین این مجموعه دارای فلش کارت نیز می باشد که به آموزش بهتر کمک می کند. مجموعه فوق، از انتشارات Express Publishing می باشد.

Grammarway is a 4-level series that systematically practices and revises English grammar structures through comprehensive theory tables and functional examples. Based on the use of full-color visual stimuli, the books encourage students to speak before writing and allow them to practice structures through a variety of oral and written activities. Each unit focuses on a particular grammar topic. Regular revisions consolidate new language. Answers are included. Ideal for self-study or classroom use. Grammarway with answers contains a full key to all the exercises and is an ideal supplement to any main coursebook of English language learning at secondary level.
The aim of the book is to help learners understand basic English grammar structures through comprehensive theory tables and functional examples, accompanied by a wealth of attractive photographs and illustrations.

The book consists of 20 units, each focusing on a particular grammar topic. A typical unit contains:
• presentation of the grammar structure by means of visual prompts
• simple, concise explanation of the grammar structures
• examples in everyday conversational English, together with a few expressions showing slightly more formal use
• exercises practicing the new structures, to help learners use correct, appropriate patterns in everyday situations
• speaking and writing activities to practice the new structures in oral and written form

 

دانلود

 

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه: 

آموزش گرامر انگلیسی در منزل

آموزش گرامر زبان انگلیسی از پایه

آموزش گرامر زبان انگلیسی برای مکالمه

بهترین روش یادگیری گرامر زبان انگلیسی

نکات مهم گرامری زبان انگلیسی

مرجع کامل گرامر زبان انگلیسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا