دانلود کتاب آموزش گرامر انگلیسی Fundamentals Of English Grammar

خرید آنلاین کتاب Fundamentals Of English Grammar

کتاب Fundamentals Of English Grammar، یکی از مجموعه های خوب آموزش گرامر انگلیسی می باشد که مهارت گرامر را به راحتی و به آسانی تقویت می کند. این مجموعه تمامی مطالب و تکنیک های خاصی که برای یادگیری گرامر لازم می باشد را به شما عزیزان آموزش خواهد داد. همچنین بعد از آموزش تمریناتی را آماده کرده است که زبان آموز با انجام دادن تمرین بتواند به تمامی نکات و مطالب پی ببرد. در انتهای کتاب پاسخ تمام تمرینات موجود می باشد.

کتاب فوق، ویرایش سوم (Third Edition) این مجموعه می باشد. گرامر یا دستور زبان، ساختار و ساختمان یک زبان می باشد که به ما کمک می کند بتوانیم از کلمات و واژگان در کنار یکدیگر استفاده کنیم. برای یادگیری گرامر انگلیسی، باید از تکنیک و ترفندهای خاص استفاده کرد که این مجموعه بسیاری از ترفندها و نکات مهم یادگیری گرامر را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. همچنین این مجموعه، گرامر انگلیسی از ابتدا و به صورت پایه را به شما عزیزان آموزش خواهد داد.

این مجموعه علاوه بر کتاب دانش آموز (Student Book)، دارای کتاب معلم (Teacher’s Book) می باشد. مجموعه ای که اکنون در اختیار دارید، علاوه بر فایل PDF، دارای پاورپوینت هایی است که تمامی مطالب و نکات مربوط به گرامر انگلیسی را به طور کامل توضیح داده است.

پیشنهادهای ویژه

کاملترین پکیج منابع گرامر زبان انگلیسی

کامل ترین پکیج آموزش گرامر زبان انگلیسی

کاملترین مجموعه ای که برای یادگیری گرامر به آن نیاز دارید.

نرم افزار مرجع کامل گرامر انگلیسی به زبان فارسی (ویژه اندروید)

یک مرجع کامل همیشه همراهتان روی گوشی

برای یادگیری گرامر باید نسبت به دیگر مهارت ها وقت بیشتری گذاشت، زیرا گرامر به تمرین و تکرار بیشتری احتیاج دارد. برای آموزش کامل گرامر انگلیسی باید بعد از آموزش مطالب و نکات کلیدی، تمریناتی را انجام داد که میزان یادگیری خود را ارزیابی کنید.  نحوه آموزش این مجموعه بسیار ساده و به راحتی صورت می گیرد. در واقع زبان آموزان می توانند به سادگی مطالب را فرابگیرند. این مجموعه به شما کمک می کند که در کنار مهارت گرامر، مهارت مکالمه خود را نیز تقویت کنید. مجموعه فوق از انتشارات معروف و معتبر لانگمن (Longman) می باشد.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

یادگیری گرامر انگلیسی در منزل

یادگیری گرامر انگلیسی از اول

یادگیری قدم به قدم گرامر انگلیسی

نکات مهم گرامری انگلیسی

کامل ترین روش یادگیری گرامر انگلیسی

دانلود نکات کلیدی و مهم گرامر انگلیسی

2 دیدگاه برای “دانلود کتاب آموزش گرامر انگلیسی Fundamentals Of English Grammar”

  1. فاطمه باباشاهی

    سلام، وقتتون بخیر. ممنون از مطالب ارزنده تون. تونستم از فایل های پاورپوینتتون ایده بگیرم و به طراحی فایل پاورپوینت خودم جهت تدریس گرامر برای دمو بپردازم. سپاس

  2. سلام و با تشکر از زحمات شما.من برتامه های زیادی از سایت شما دانلود کرده ام و سایت فوق العاده ای دارین.
    چرا پی دی اف ویرایش 5 این کتاب فوق العاده رو تو سایت قرار نمیدین.الان مدتی هستش که به بازار کتاب ایران امده

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا