دانلود کتاب آموزش لهجه آمریکایی American Accent Training

آموزش تلفظ زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی

کتاب American Accent Training، یکی از مجموعه های خوب آموزش لهجه آمریکایی می باشد. این مجموعه آموزشی دارای 13 درس می باشد که تمامی نکات مربوط به طرز تلفظ و تقویت لهجه امریکن را به صورت کامل برای شما زبان آموزان عزیز بیان می کند. بعد از اتمام هر درس این مجموعه، تمریناتی وجود دارد که زبان آموز با انجام دادن آنها می تواند تمامی نکات مهم را فرابگیرد که پاسخ تمام تمرینات در انتهای کتاب موجود می باشد. در واقع آموزش این مجموعه، به صورت قدم به قدم صورت می گیرد و تمامی نکات مربوط به لهجه امریکن به صورت کامل بیان شده است. اکثر زبان آموزان به یادگیری لهجه امریکن علاقه دارند، زیرا یادگیری این لهجه بسیار ساده و لذت بخش است و همچنین تلفظ کلمات به صورت روان و واضح صورت می گیرد.

پیشنهادهای ویژه

مکالمه سطح پیشرفته

نرم افزار آموزش مکالمه انگلیسی با امکانات پیشرفته (اندروید)

با قابلیت تشخیص صدای کاربر، هایلایت مکالمه ها، تمرین و قابلیتهای فراوان دیگر

پکیج کامل آموزش مکالمه انگلیسی (14 دی وی دی)

بسته کامل از بهترین مجموعه‌های آموزش مکالمه

لهجه American، همانند لهجه بریتیش و یا دیگر لهجه ها احتیاجی به حرکات اضافه دهان ندارد و سریع و راحت می توان این لهجه را آموخت. به همین دلیل است که اکثر زبان آموزان قصد دارند زبان انگلیسی را همراه با لهجه امریکن بیاموزند. این مجموعه علاوه بر آموزش چگونگی تلفظ و بیان کلمات، قدرت شنوایی و مهارت شنیداری شما را تقویت می کند. یعنی اگر فایل صوتی همراه با لهجه امریکن را گوش دهید، به راحتی متوجه تمامی گفته های آن فایل خواهید شد. هنگامی که زبان انگلیسی را تا حدودی فراگرفتید و قصد داشتید که مهارت مکالمه خود را تقویت کنید، باید همزمان با تقویت مهارت مکالمه، لهجه را نیز دخالت دهید.

پس آموزش لهجه امریکن را همزمان با یادگیری مهارت مکالمه شروع کنید. زیرا اگر از همان ابتدا مکالمه را همراه با لهجه تقویت کنید، بهتر می توانید حروف و کلمات را همراه با لهجه، تلفظ کنید. مجموعه ای که در اختیار دارید، دارای کتاب الکترونیکی (PDF) و فایل های صوتی (MP3) نیز می باشد. مجموعه فوق برای سطوح متوسط و پیشرفته مناسب می باشد. تمام افرادی که زبان انگلیسی، زبان دوم آنها می باشد، راهنمای خوبی برای تقویت مهارت مکالمه و همچنین طرز تلفظ لغات است. همانطور که از مجموعه پیداست، مجموعه فوق دارای لهجه امریکن (American) می باشد.

The second edition of the highly acclaimed American Accent Training, now on 5 audio CDs, is for foreign-born students and business people working, traveling or studying in the United States and Canada. Through extensive intonation and pronunciation exercises, students learn how to speak with a standard American Accent. At the same time, listening comprehension improves dramatically. Supplementary materials included detailed nationality guides for eight languages (Chinese, Japanese, Indian, Spanish, French, German, Russian and Korean), access to a comprehensive website, and referral to a qualified telephone analyst for an individual diagnostic speech analysis. Also included are colored markers for written exercises, and a mirror to practice accurate pronunciation.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه: 

آموزش زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی

آموزش طرز تلفظ و لهجه از ابتدا

آموزش لهجه امریکن به صورت خودآموز

آموزش لهجه امریکن به صورت خودآموز

آموزش لهجه ی آمریکایی

1 دیدگاه برای “دانلود کتاب آموزش لهجه آمریکایی American Accent Training”

  1. با سلام و تشکر از زحماتتون. میشه لطفا فیلم های آموزشی coach shane  رو برای دانلود بذارید. من چند قسمتش رو دیدم خیلی عالیه.

    متشکرم

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا