بهترین پکیج آموزش تلفظ و لهجه زبان انگلیسی🗣️؛ شامل 26 مجموعه آموزشی بی نظیر!

بهترین پکیج منابع آموزش تلفظ و لهجه زبان انگلیسی

بسته کاملی که هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، بهترین پکیج آموزش تلفظ و لهجه زبان انگلیسی می باشد. این پکیج کامل هر دو لهجه امریکن و بریتیش (American & British) را دارا می باشد که زبان آموزان با هر دو لهجه آشنا شوند و آن را بیاموزند.

مکالمه زبان انگلیسی همراه با 2 لهجه (امریکن و بریتیش) صورت می گیرد که زبان آموزان مبتدی به دلیل سادگی اغلب علاقه مند به یادگیری لهجه امریکن می باشند. اما زبان آموزانی که در سطوح متوسط به بالا هستند؛ بعد از یادگیری لهجه امریکن، قصد دارند که لهجه بریتیش را نیز فرابگیرند. لهجه بریتیش در سطوح بالاتر زبان انگلیسی بسیار کارآمد و رایج می باشد و اغلب زبان آموزان در سطوح بالاتر از لهجه بریتیش استفاده می کنند. در هر صورت این پکیج کامل آموزش لهجه و تلفظ انگلیسی، هر دو لهجه را دارا می باشد.

آموزش منابع این پکیج، به صورت صوتی، تصویری و حتی همراه با کتاب الکترونیکی می باشد. اغلب زبان آموزان برای یادگیری زبان انگلیسی به یک یا دو مجموعه اکتفا نمی کنند و معمولا بسیاری از مجموعه های آموزشی را تهیه می کنند تا با روش ها و تکنیک های آموزشی مختلف آشنا شوند. اما سایت Languagedownload، این پکیج کامل را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا به صورت یکجا و با صرف هزینه کمتر تمام مجموعه های معتبر و کامل را داشته باشید. اغلب زبان آموزان به دلیل نداشتن لهجه، هنگام صحبت کردن با مشکل روبرو می شوند.

یادگیری زبان انگلیسی همراه با لهجه علاوه بر بهتر صحبت کردن، به تقویت مهارت شنیداری نیز کمک می کند. این مجموعه آموزشی کامل، برای تمامی سطوح (مبتدی – متوسط – پیشرفته) مناسب می باشد.

بهترین پکیج منابع آموزش تلفظ و لهجه زبان انگلیسی

زبان و لهجه

امریکن و بریتیش – انگلیسی

توضیحات

دارای منابع کامل آموزشی – آموزش هردو لهجه (امریکن و بریتیش) انگلیسی

سطح

مقدماتی تا پیشرفته

تعداد محصول

26 محصول آموزشی

تعداد دی وی دی

7 DVD

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

299,000 تومان

خرید

کتاب American Accent Program

تقویت لهجه بریتیش

کتاب American Accent Program، از مجموعه های آموزش لهجه آمریکایی زبان انگلیسی است. این مجموعه تمامی نکات مربوط به آموزش تلفظ امریکن را، آموزش خواهد داد. آموزش حروف صدادار و بی صدای زبان انگلیسی، به صورت جداگانه صورت خواهد گرفت. برای یادگیری مهارت مکالمه و تقویت آن، لهجه نقش موثری دارد. اگر مکالمه ما بدون لهجه باشد، صحبت کردن هیچ جذابیتی نداشته و حتی ممکن است مخاطب متوجه بسیاری از صحبت های ما نشود. در واقع هدف این مجموعه آموزشی، تقویت مهارت مکالمه می باشد. این مجموعه آموزشی تکنیک هایی را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی و سادگی می توانید لهجه امریکن را فرابگیرید. با این مجموعه می توانید همانند یک فردی که دارای لهجه امریکن است، صحبت کنید. زیرا مطالب و نکاتی که در اختیار شما قرار می دهد، کامل و دقیق است. مجموعه فوق همراه با فایل های صوتی می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش لهجه امریکن American Accent Program اینجا را کلیک کنید.

مجموعه Improve Your American English Accent

آواها در زبان انگلیسی

مجموعه Improve Your American English Accent، یکی از بهترین مجموعه های آموزش نحوه تلفظ حروف و کلمات انگلیسی همراه با لهجه امریکن می باشد. آموزش این مجموعه در قالب 6 درس می باشد که به صورت کامل و مفید تمامی مطالب و نکات مربوط به تلفظ را برای زبان آموزان بیان می کند. این مجموعه همراه با آموزش، تمریناتی را برای شما فراهم کرده که در حین آموزش و با انجام دادن آنها، تکنیک ها و نکات مربوط به نحوه تلفظ زبان انگلیسی را بهتر متوجه خواهید شد. این مجموعه، تلفظ صداها، اصوات، کلمات و جملات را آموزش می دهد که بسیاری از مجموعه ها تنها به آموزش صداها و اصوات انگلیسی می پردازند. بعد از مطالعه ی این مجموعه، شما به راحتی می توانید همراه با لهجه امریکن صحبت کنید، زیرا فایل های صوتی این مجموعه بسیار کامل و همراه با ادای اصوات و کلمات به صورت واضح و صحیح می باشد. مجموعه فوق همراه با فایل های صوتی می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش لهجه امریکن Improve Your American English Accent اینجا را کلیک کنید.

کتاب Better English Pronunciation

آموزش اصوات انگلیسی

کتاب Better English Pronunciation، یکی از بهترین کتاب های آموزش تلفظ زبان انگلیسی همراه با لهجه بریتیش می باشد. مجموعه ای که در اختیار دارید، دارای فایل PDF و MP3 می باشد که کتاب الکترونیکی آن دارای 7 بخش است. هر بخش دارای چندین قسمت مختلف است که تمامی مباحث و موضوعات مربوط به تلفظ صحیح حروف و کلمات انگلیسی را دارا می باشد. همچنین فایل صوتی مجموعه دارای 8 بخش می باشد. در واقع باید از این 2 فایل به صورت همزمان استفاده کنید، زیرا در کتاب قسمت هایی وجود دارد که تلفظ اصوات و کلمات را آموزش می دهد که آموزش این قسمت با فایل صوتی و شنیدن آن اصوات و کلمات امکان پذیر است. برای یادگیری تلفظ، ابتدا باید تمامی حروف و اصوات را بشناسید و بعد آنها را به صورت صوتی آموزش ببینید و گوش دهید. مجموعه فوق همراه با فایل های صوتی می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش لهجه بریتیش Better English Pronunciation اینجا را کلیک کنید.

مجموعه تصویری A B C Pronunciary

آموزش انواع لهجه های انگلیسی

مجموعه تصویری A B C Pronunciary، یکی از مجموعه های خوب آموزش تلفظ حروف انگلیسی و لهجه امریکن می باشد. تلفظ یکی از موثرترین مهارت ها در داشتن مکالمه ای خوب است؛ زیرا اگر بتوانیم حروف و کلمات را به درستی تلفظ کنیم، می توانیم منظور و هدفمان را به راحتی به مخاطب منتقل کنیم. همچنین تلفظ صحیح و درست به داشتن لهجه نیز کمک می کند. اگر می خواهید به راحتی صحبت کنید، ابتدا باید با نحوه تلفظ صحیح حروف آشنا شوید، بعد از حروف با کلمات و بعد از اینها بتوانید طرز تلفظی که یاد گرفتید راهمراه با لهجه در جملات و مکالمات خود به کار ببرید. همچنین هنگامی که تلفظ صحیح کلمات انگلیسی را فراگرفتید، به راحتی می توانید علاوه بر انتقال صحیح گفته های خود به مخاطب، متوجه منظور مخاطب نیز شوید و از این طریق مهارت شنیداری خود را تقویت کنید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی A B C Pronunciary اینجا را کلیک کنید.

کتاب American Accent Training

آموزش تلفظ زبان انگلیسی همراه با لهجه امریکن

کتاب American Accent Training، یکی از مجموعه های خوب آموزش لهجه آمریکایی می باشد. این مجموعه آموزشی دارای 13 درس می باشد که تمامی نکات مربوط به طرز تلفظ و تقویت لهجه امریکن را به صورت کامل برای شما زبان آموزان عزیز بیان می کند. بعد از اتمام هر درس این مجموعه، تمریناتی وجود دارد که زبان آموز با انجام دادن آنها می تواند تمامی نکات مهم را فرابگیرد که پاسخ تمام تمرینات در انتهای کتاب موجود می باشد. در واقع آموزش این مجموعه، به صورت قدم به قدم صورت می گیرد و تمامی نکات مربوط به لهجه امریکن به صورت کامل بیان شده است. این مجموعه علاوه بر آموزش چگونگی تلفظ و بیان کلمات، قدرت شنوایی و مهارت شنیداری شما را تقویت می کند. یعنی اگر فایل صوتی همراه با لهجه امریکن را گوش دهید، به راحتی متوجه تمامی گفته های آن فایل خواهید شد. مجموعه فوق همراه با فایل های صوتی می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش لهجه امریکن American Accent Training اینجا را کلیک کنید.

مجموعه Lose Your Accent in 28 Days

آموزش تلفظ زبان انگلیسی همراه با لهجه بریتیش

مجموعه Lose Your Accent in 28 Days، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت لهجه امریکن می باشد. .این مجموعه نکات و تکنیک های زیادی را جهت تقویت لهجه امریکن در اختیار شما قرار می دهد. اگر روزی 30 دقیقه بر روی لهجه خود کار کنید، پس از 1 ماه به صورت کامل لهجه خود را تقویت کرده اید. این مجموعه را می توانید در روز به مدت 15 دقیقه مطالعه کنید و بعد از مطالعه مجموعه، مطالب موجود در روزنامه را با صدای بلند بخوانید و به تمامی حروف و صداهای موجود در آن دقت کنید. با داشتن این مجموعه طرز تلفظ تمامی حروف و کلمات را به خوبی و همراه با لهجه امریکن فراخواهید گرفت. حتی کلماتی که از لحاظ تلفظ با یکدیگر یکسان هستند اما از لحاظ ساختاری با یکدیگر تفاوت دارند، هنگام تلفظ به راحتی برای شما قابل تشخیص می باشند (مانند: eat – it). مجموعه فوق همراه با فایل های صوتی می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش و تقویت لهجه امریکن Lose Your Accent in 28 Days اینجا را کلیک کنید.

فیلم آموزشی Pronunciation Tips – BBC Learning English

آموزش لهجه امریکایی

فیلم آموزشی Pronunciation Tips – BBC Learning English، یکی از مجموعه های ویدیویی کامل آموزش و تقویت مهارت تلفظ و لهجه بریتیش می باشد. این مجموعه دارای 45 قسمت است. آموزش این مجموعه  به این صورت می باشد که: ابتدا طرز تلفظ تمامی حروف انگلیسی را به شما آموزش می دهد، و بعد کلماتی که این حروف ها در آنها به کاربرده شده را، برای شما بیان می کند. همچنین این مجموعه به شما آموزش خواهد داد که چطور لهجه خود را تغییر داده و مانند یک شخص انگلیسی زبان صحبت کنید. در واقع آموزش این مجموعه به صورت قدم به قدم می باشد و تمامی نکات لازم و ضروری و همچنین فنوتیک و تلفظ ها را به صورت زیرنویس برای شما عنوان می کند. هنگام آموزش، نحوه حرکت لب و دهان را همراه با 2 دوربین همزمان و از زوایای مختلف به شما زبان آموزان عزیز نشان خواهد داد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه تصویری آموزش لهجه بریتیش Pronunciation Tips – BBC Learning English اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ویدیویی American Accent Video Training Program

آموزش زبان انگلیسی لهجه بریتیش

مجموعه ویدیویی American Accent Video Training Program، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت مهارت تلفظ و لهجه امریکن انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای 800 اصطلاح رایج و پرکاربرد می باشد. پس از تلفظ کلمات، نوبت به چگونه خواندن و طرز تلفظ جملات می رسد. آموزش این مجموعه به اینگونه می باشد که ابتدا تمامی مواردی که مربوط به تلفظ می باشد را به شما توضیح می دهد، یعنی چگونگی حرکت دهان و طرز تلفظ حروف و مخصوصا طرز بیان لهجه امریکن را به طور کامل برای شما بیان می کند. این مجموعه دارای 15 فیلم آموزشی می باشد که توسط یک کارشناس متخصص و برجسته در زمینه آموزش لهجه امریکن برای شما آماده گردیده است که خودش مجموعه را به شما آموزش خواهد داد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش لهجه امریکن و تلفظ انگلیسی American Accent Video Training Program اینجا را کلیک کنید.

مجموعه تصویری The American Accent Course – 50 Rule

آموزش لهجه و تلفظ زبان انگلیسی از پایه

مجموعه تصویری The American Accent Course – 50 Rules، یکی از مجموعه های خوب آموزش تلفظ همراه با لهجه امریکن است. این مجموعه تمام لغاتی که شما باید تلفظ صحیح آنها را بدانید را دارا می باشد. در ابتدا تمام حروف صدا دار را همراه با تلفظ صحیح و مثال به شما آموزش می دهد. همچنین تفاوت تلفظ بین لغاتی مانند (Heat،Hit  –  Ship،Sheep ) را برای شما با آوردن مثال و جمله مشخص می کند. سعی کنید کلمات و صداهایی که این مجموعه به شما آموزش میدهد را با صدای بلند تکرار کنید. این مجموعه مهارت Speaking شما را همراه با لهجه استاندارد امریکن تقویت می کند. این را به خاطر داشته باشید که داشتن مهارت مکالمه خوب، در رسیدن به اهداف و موفقیت های شخصی شما کمک بسزایی خواهد کرد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش تلفظ و لهجه امریکن The American Accent Course – 50 Rules اینجا را کلیک کنید.

مجموعه English Pronunciation Made Simple

آموزش لهجه و تلفظ زبان انگلیسی به صورت خوداموز

مجموعه English Pronunciation Made Simple، یکی از مجموعه های آموزش لهجه امریکن و تلفظ زبان انگلیسی است. این مجموعه دارای 54 درس می باشد که این 54 درس به 3 قسمت تقسیم شده اند: 1- آموزش حروف صدا دار، 2- طرز بیان حروف و آهنگ کلام، 3- آموزش حروف بی صدا. همچنین این مجموعه دارای توضیحات ساده و واضح می باشد، برای اینکه چگونه صداها را تلفظ کنیم و دارای قوانینی برای تاکید بر روی اینکه چگونه طبق راهنمای کتاب تلفظ کنیم. مجموعه فوق دارای آزمون هایی است که به زبان آموز کمک می کند سطح یادگیری خود را بررسی کرده و ارزیابی کند. تمام صداهایی که ممکن است شما در طول زندگی روزمره خود بشنوید، این مجموعه به یادگیری تمام آنها به شما کمک خواهد کرد. مجموعه فوق همراه با فایل های صوتی می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش لهجه امریکایی انگلیسی English Pronunciation Made Simple اینجا را کلیک کنید.

مجموعه آموزشی How Now Brown Cow

آواشناسی در زبان انگلیسی

مجموعه آموزشی How Now Brown Cow، یکی از مجموعه های جذاب آموزش تلفظ و لهجه بریتیش است. برای آموزش این مجموعه، احتیاجی به داشتن اطلاعات درمورد تلفظ نیست. این مجموعه برعکس مجموعه های دیگر، اگر اطلاعاتی راجع به تلفظ نداشته باشید، آسان تر و بهتر یاد خواهید گرفت. زیرا روش آموزش این مجموعه به این صورت است که هرچقدر ذهن خالی باشد، بهتر و سریع تر مطالب در ذهن شما جای داده می شود. صدا و لحن آهنگ کلام با یکدیگر تلفظ را تشکیل می دهند. برای ایجاد مکالمه بهتر، باید 2 مورد را رعایت کنیم: 1- متوجه شدن گفته های دیگران وقتی درحال صحبت کردن هستند. 2- هنگام صحبت کردن، باید جوری کلمات و جملات را بیان کنیم که مخاطب متوجه منظور ما گردد. این مجموعه دارای 58 درس می باشد که هر درس تلفظ حروفی جدید از لهجه بریتیش را به همراه دارد. مجموعه فوق همراه با فایل های صوتی می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش تلفظ و لهجه بریتیش How Now Brown Cow اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ویدیویی American Accent Course

تلفظ حروف زبان انگلیسی

مجموعه ویدیویی American Accent Course، یکی از مجموعه های خوب آموزش تلفظ و لهجه امریکن است. این مجموعه حاوی 12 درس است که هر درس شامل توضیحات کامل در مورد موضوع مربوطه می باشد. در قسمت فایل ویدیو کلمات و جملات را به شما نشان می دهند و بعد حروف به حروف طریقه تلفظ همراه با لهجه امریکن را به شما آموزش می دهد. مجموعه فوق نه تنها برای تلفظ شما مفید است بلکه بر روی لهجه شما هم تاثیر بسزایی دارد. تلفظ و لهجه بر روی مکالمه شما بسیار موثر است، زیرا وقتی می خواهید با کسی ارتباط برقرار کنید طرز بیان شما برای تفهیم موضوع بسیار اهمیت دارد. این مجموعه به شما کمک می کند که چگونه لهجه خود را تغییر داده و لهجه American را جایگزین کنید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش تلفظ و لهجه امریکایی American Accent Course اینجا را کلیک کنید.

مجموعه pronounce it perfectly in english

تلفظ صحیح اصوات انگلیسی

مجموعه pronounce it perfectly in english بهترین مجموعه آموزش تلفظ زبان انگلیسی همراه با لهجه امریکن است. تلفظ یکی از مهمترین مهارت های زبان انگلیسی است، زیرا اگر کسی که با شما صحبت می کند کلمات را درست تلفظ نکند شما متوجه منظور او نخواهید شد. مجموعه پرفکت انگلیش هم به همین منظور برای شما فراهم گردیده است. این مجموعه بر نحوه مکالمه، صداها و الگوی استاندارد نحوه بیان تاکید دارد. مجموعه Perfect English برای تمامی زبان آموزان انگلیسی و کسانی که خواهان پیشرفت در مهارت تلفظ صحیح کلمات انگلیسی هستند، بسیار موثر و مفید است. همچنین این مجموعه دارای فایل mp3 می باشد که تلفظ صحیح کلمات را شامل می باشد. مجموعه فوق همراه با فایل های صوتی می باشد

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب آموزش تلفظ و لهجه امریکن pronounce it perfectly in english اینجا را کلیک کنید.

مجموعه English Pronunciation In Use

تلفظ کلمات انگلیسی

مجموعه English Pronunciation In Use، کامل ترین مجموعه تلفظ حروف، لهجه بریتیش، کلمات و مکالمات انگلیسی است. این مجموعه دارای 3 سطح کامل (Elementary، Intermediate، Advanced) می باشد. هر درس این مجموعه شامل دو صفحه می باشد که در صفحه اول توضیحات کامل مربوطه را داده است و در صفحه دوم تمریناتی را برای شما آماده کرده است که در آخر کتاب هر سطح پاسخ نامه هم موجود است. همچنین درس های این سطوح به سه قسمت تقسیم شده اند، که هر کدام از این قسمت ها آموزش جداگانه مربوط به تلفظ را بر عهده دارند. این سه قسمت به ترتیب شامل:A.(طرز تلفظ حروف) ، B.(طرز متصل کردن صداها برای ساخت کلمات و جملات) ، C.(طرز تلفظ در مکالمات) می باشد. مجموعه فوق همراه با فایل های صوتی می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش مکالمه و لهجه بریتیش English Pronunciation In Use اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار دیکشنری Longman Pronunciation Dictionary

تلفظ لغات و جملات زبان انگلیسی

نرم افزار دیکشنری Longman Pronunciation Dictionary نرم افزاری است که تلفظ و لهجه های امریکن و بریتیش را تقویت خواهد کرد. نرم افزاری که هم اکنون در اختیار دارید، ویرایش سوم این مجموعه می باشد. این نرم افزار دارای بیش از 225000 لغت به همراه تلفظ هر دو لهجه می باشد. همراه با این نرم افزار، زبان آموزان می توانند در قسمت دیکشنری لغات مورد نظر خود را بیابند و نحوه تلفظ صحیح لغات را همراه با آیکون هایی که در کنار لغات وجود دارد، با دو لهجه British & American برای شما عزیزان اجرا می کند. همچنین می توانید صدای خود را ضبط نموده و با تلفظ دیکشنری مقایسه کنید. در واقع قابلیت ضبط صدا و مقایسه را دارا می باشد. با این مجموعه تفاوت هردو لهجه و قسمت های مختلف مربوط به تلفظ را فراخواهید گرفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش تلفظ انگلیسی Longman Pronunciation Dictionary اینجا را کلیک کنید.

فیلم آموزشی Master Spoken English

خرید پستی پکیج منابع آموزش تلفظ و لهجه زبان انگلیسی

فیلم آموزشی Master Spoken English، از مجموعه های خوب آموزش تلفظ صداها و لغات زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه سعی دارد که تلفظ صحیح و کامل زبان انگلیسی را به زبان آموزان آموزش دهد. فیلم آموزشی فوق، تلفظ تمامی صداها، آواها و لغات انگلیسی را آموزش می دهد. همچنین نحوه تلفظ و بیان جملات را نیز به زبان آموزان آموزش خواهد داد. هدف بسیاری از زبان آموزان یادگیری مکالمه انگلیسی می باشد و قصد دارند که با مجموعه های مختلف، مکالمه را به خوبی و به طور روان فراگیرند. این مجموعه آموزشی به شما کمک می کند که روان و همراه با تلفظ صحیح صحبت کنید. در بعضی از قسمت های آموزش، نحوه تلفظ و ادای کلام را همراه با تصویر حنجره و دهان به شما عزیزان نشان خواهد داد. علاوه بر اینکه این مجموعه برای زبان آموزان مفید می باشد، برای مدرسین و اساتید نیز مناسب است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش زبان انگلیسی Master Spoken English اینجا را کلیک کنید.

مجموعه Clear Speech

دانلود رایگان پکیج منابع آموزش تلفظ اصوات و صداهای زبان انگلیسی

مجموعه Clear Speech، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت تلفظ انگلیسی و لهجه امریکن می باشد. این مجموعه می تواند مهارت تلفظ را به بهترین روش به زبان آموزان عزیز آموزش دهد. این کتاب آموزشی بسیار ساده و راحت دارد، به صورتی که زبان آموز به راحتی می تواند تمامی مطالب را بیاموزد. مجموعه ای که در اختیار دارید، ویرایش سوم این مجموعه می باشد که تمامی مطالب مربوط به تلفظ را برای زبان آموزان عزیز به صورت کامل توضیح داده است. این مجموعه آموزشی راهنمای بسیار خوب در تقویت مهارت مکالمه می باشد. همچنین علاوه بر آموزش تلفظ انگلیسی به همراه لهجه امریکن، مهارت شنیداری را نیز تقویت خواهد کرد. مجموعه فوق از انتشارات معروف کمبریج (Cambridge) می باشد. مجموعه فوق همراه با فایل های صوتی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش تلفظ و مکالمه انگلیسی Clear Speech اینجا را کلیک کنید.

کتاب English Pronunciation Illustrated

دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی

کتاب English Pronunciation Illustrated، یکی از مجموعه های معروف و خوب آموزش تلفظ و لهجه بریتیش می باشد. این مجموعه آموزشی برای افرادی که در سطح متوسط به بالا هستند و قصد تقویت لهجه خود را دارند، مناسب می باشد. اغلب زبان آموزان مبتدی زبان انگلیسی را همراه با لهجه امریکن می آموزند؛ به همین دلیل است که این مجموعه برای افرادی که در سطح ابتدایی هستند، مناسب نمی باشد. همچنین این مجموعه آموزشی، مهارت شنیداری (Listening) را نیز تقویت می کند. مجموعه ای که هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد را می توانید به راحتی همراه با فایل های صوتی در منزل فرابگیرید. لغات و جملاتی که در این کتاب وجود دارد همراه با تصاویر و تلفظ صحیح کلمات و جملات مربوطه است. آموزش این کتاب همراه با تصاویر می باشد. مجموعه فوق همراه با فایل های صوتی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش تلفظ انگلیسی English Pronunciation Illustrated اینجا را کلیک کنید.

مجموعه آموزشی Test Your Pronunciation

دانلود فیلم آموزش لهجه بریتیش

مجموعه آموزشی Test Your Pronunciation، یکی از مجموعه هایی است که همراه با آزمون هایی که دارد، در تقویت مهارت تلفظ انگلیسی و لهجه بریتیش بسیار موثر است. این کتاب دارای 60 آزمون می باشد که زبان آموزان را در یادگیری بهتر و سریع تر کمک می کند. در ابتدای کتاب، تلفظ تمامی حروف صدادار و بی صدای انگلیسی را نیز آموزش داده است و در ادامه می توانید به سوالات آزمون ها پاسخ دهید. همچنین دارای نکات مهم و کلیدی می باشد که زبان آموزان می توانند در انجام تست ها از آنها استفاده کنند. آزمون های این مجموعه در یادگیری و تقویت تلفظ انگلیسی مفید و موثر می باشد و همچنین با این آزمون ها به راحتی می توانید متوجه مکالمه و صحبت های انگلیسی شوید. در واقع همراه با فایل های صوتی مجموعه می توانید سطح مهارت لیسنینگ (شنیداری) خود را افزایش دهید. مجموعه فوق همراه با فایل های صوتی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش تلفظ انگلیسی Test Your Pronunciation اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ویدیویی English by the Hour – By Linquist

دانلود فیلم آموزش لهجه بریتیش

مجموعه ویدیویی English by the Hour – By Linquist، یکی از بهترین مجموعه آموزش نحوه تلفظ صداها و لغات زبان انگلیسی می باشد. آموزش این مجموعه ویدیویی توسط یکی از اساتید برجسته زبان انگلیسی صورت می گیرد. او نحوه تلفظ لغات و کلمات انگلیسی را بسیار راحت و با روشی ساده به زبان آموزان آموزش خواهد داد. علاوه بر آموزش تلفظ انگلیسی، لحن کلام را نیز تقویت می کند. ابتدا تمامی مواردی که برای داشتن تلفظ صحیح هنگام صحبت کردن، لازم و ضروری می باشد را توضیح می دهد و بعد شروع به آموزش نحوه تلفظ می کند. شیوه تلفظ صحیح و داشتن لهجه هنگام صحبت کردن، در صحیح و روان صحبت کردن بسیار موثر می باشند. اگر تلفظ کلمات و لغات انگلیسی هنگام صحبت کردن صحیح نباشد، مخاطب متوجه تمامی صحبت های ما نخواهد شد. آموزش این مجموعه بسیار جذاب می باشد، بدون اینکه از تماشای این مجموعه احساس خستگی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی English by the Hour – By Linquist اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار Pronunciation Power

سایت فروش پکیج منابع آموزش تلفظ و لهجه زبان انگلیسی

نرم افزار Pronunciation Power، یکی از کامل ترین نرم افزارهای آموزش تلفظ و لهجه بریتیش زبان انگلیسی می باشد. این نرم افزار در قالب 2 سطح آموزشی برای شما عزیزان فراهم شده است. علاوه بر آموزش تلفظ و لهجه به صورت تصویری، دارای قابلیت ضبط صدا و مقایسه نیز می باشد. شما می توانید در حین تلفظ صدا و یا حروف، صدای خود را ضبط کرده و با صدایی که در این نرم افزار وجود دارد، مقایسه کنید. اینگونه می توانید میزان سطح یادگیری خود را بسنجید. همچنین دارای یک دیکشنری می باشد که ترتیب لغات آن را هم بر اساس حروف و هم بر اساس اشیا و … می توانید مرتب کنید تا بهتر و سریع تر لغت مورد نظر خود را پیدا کنید. از آن جهت این نرم افزار را کامل می دانیم که علاوه بر آموزش تلفظ و لهجه بریتیش و همچنین داشتن دیکشنری، تمریناتی نیز برای یادگیری بهتر صداها و آواها برای شما عزیزان فراهم کرده است. مجموعه فوق همراه با فایل های صوتی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار آموزش تلفظ انگلیسی Pronunciation Power اینجا را کلیک کنید.

کتاب Intonation in Contex

فیلم آموزش زبان انگلیسی لهجه آمریکایی

کتاب Intonation in Context، یکی از مجموعه های آموزش لحن کلام و تلفظ انگلیسی همراه با لهجه بریتیش می باشد. این مجموعه آموزشی برای زبان آموزانی است که در سطح متوسط به بالا هستند. مجموعه فوق دارای نکات مهم و کلیدی می باشد که با استفاده از آنها به راحتی و سریع می توانید مطالب را بیاموزید. این مجموعه آموزشی می تواند بسیار مفید و موثر واقع شود برای آن دسته از کسانی که تا حدودی با تلفظ آشناییت دارند و قصد دارند که لحن کلام انگلیسی را بیاموزند. هدف این مجموعه آموزشی، آگاه ساختن زبان آموزان نسبت به لحن کلام انگلیسی و تقویت آن است. این مجموعه آموزشی، نحوه برقراری ارتباط (مکالمه) بین دو شخص (Speaker & Listener) را به شما عزیزان آموزش خواهد داد. مجموعه فوق را هم می توان در کلاس و هم به صورت خودآموز فرا گرفت. مجموعه فوق همراه با فایل های صوتی می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب آموزش تلفظ انگلیسی Intonation in Context اینجا را کلیک کنید.

مجموعه آموزشی New HeadWay – Pronunciation Course

یادگیری لهجه امریکن

مجموعه آموزشی New HeadWay – Pronunciation Course، آموزش لهجه بریتیش و تلفظ زبان انگلیسی را بر عهده دارد. مجموعه “هدوی”، یکی از معروف ترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی می باشد که در این قسمت کتاب آموزش تلفظ و لهجه مجموعه “هدوی” را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این مجموعه آموزشی دارای 4 سطح کامل می باشد که تمامی مباحث مربوط به تلفظ (آموزش لحن کلام – استرس – لهجه) را عنوان کرده است. همچنین مجموعه فوق به دلیل داشتن چندین سطح، برای تمامی سطوح (مبتدی تا پیشرفته) مناسب می باشد. این مجموعه مهارت مکالمه را تقویت کرده و به گوینده و شنونده ای که در یک مکالمه با یکدیگر ارتباط دارند، اعتماد به نفس خواهد داد. مجموعه فوق همراه با فایل های صوتی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش تلفظ و لهجه بریتیش New HeadWay – Pronunciation Course اینجا را کلیک کنید.

کتاب آموزشی Speaking Clearly

سایت فروش پکیج کامل زبان انگلیسی

کتاب آموزشی Speaking Clearly، همانطور که از اسم مجموعه پیداست (صحبت کردن به صورت شفاف و واضح)، این مجموعه قصد دارد که شما عزیزان مکالمه را فراگرفته و بسیار روان و صریح صحبت کنید. این مجموعه را می توان یکی از بهترین منابع برای تقویت ادای اصوات و کلمات انگلیسی معرفی کرد. آموزش مجموعه فوق، همراه با لهجه امریکن است و در حین آموزش نحوه تلفظ صحیح اصوات و کلمات انگلیسی، لهجه امریکن را نیز تقویت خواهد کرد. هدف این مجموعه تقویت نحوه صحیح بیان کلمات و جملات انگلیسی است. این مجموعه آموزشی به شما کمک می کند که به راحتی و با صرف زمان کمتر، روان و واضح صحبت کنید. مجموعه فوق همراه با فایل های صوتی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب آموزش تلفظ انگلیسی Speaking Clearly اینجا را کلیک کنید.

مجموعه کتاب های Ship or Sheep & Tree or Three

languagedownload.ir

مجموعه کتاب های Ship or Sheep & Tree or Three، تلفظ اصوات و لغات زبان انگلیسی را آموزش می دهد. این مجموعه در قالب 2 سطح آموزشی (Elementary – Intermediate) می باشد که به صورت کامل و از ابتدا تا سطح پیشرفته مهارت تلفظ را به زبان آموزان عزیز آموزش خواهد داد. آموزش کتاب های این مجموعه بسیار لذت بخش و ساده می باشند و همچنین مطالب را همراه با تصاویر به شما عزیزان آموزش می دهد. آموزش همراه با تصویر بسیار راحت تر صورت می گیرد؛ زیرا تصویری که همراه با لغت دیده می شود، در ذهن برای همیشه باقی می ماند. همچنین این مجموعه کلماتی که شبیه هم هستند (همانند: Wash – Watch) را با یکدیگر مقایسه کرده و کاربرد آنها را در جمله به شما نشان خواهد داد. مجموعه فوق همراه با فایل های صوتی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب های تلفظ انگلیسی Ship or Sheep & Tree or Three اینجا را کلیک کنید.

مجموعه Accurate English A Complete Course In Pronunciation

فروش پکیج آموزش زبان انگلیسی

مجموعه Accurate English A Complete Course In Pronunciation، یکی از مجموعه های آموزش صداها و آواهای زبان انگلیسی می باشد که به زبان آموزان چگونگی تلفظ اصوات و کلمات انگلیسی را آموزش می دهد. همچنین این مجموعه لهجه امریکن را نیز تقویت می کند. مجموعه های آموزش تلفظ و لهجه، اغلب دارای فایل های صوتی هستند. فایل های صوتی در یادگیری نحوه تلفظ صحیح و همچنین تقویت لهجه بسیار مفید و موثر می باشند. کتاب هایی که مانند این مجموعه همراه با فایل صوتی می باشند، در حین مطالعه کتاب، فایل های صوتی مربوط به قسمت های مختلف را همزمان گوش دهید. این نحوه آموزشی به شما کمک خواهد کرد تا مطالب را بهتر و کامل تر یاد بگیرید. همانطور که گفته شد؛ این مجموعه همراه با فایل های صوتی نیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش تلفظ انگلیسی Accurate English اینجا را کلیک کنید.

بهترین پکیج منابع آموزش تلفظ و لهجه زبان انگلیسی

زبان و لهجه

امریکن و بریتیش – انگلیسی

توضیحات

دارای منابع کامل آموزشی – آموزش هردو لهجه (امریکن و بریتیش) انگلیسی

سطح

مقدماتی تا پیشرفته

تعداد محصول

26 محصول آموزشی

تعداد دی وی دی

20 DVD

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

299,000 تومان

خرید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا