دانلود مجموعه Objective IELTS برای موفقیت در آزمون آیلتس

آموزش زبان انگلیسی برای آیلتس

مجموعه Objective IELTS، یکی از مجموعه های خوب آموزش و تقویت مهارت های زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس می باشد. این مجموعه دارای 2 سطح (Intermediate – Advanced) می باشد که هر سطح در قالب 20 درس آموزشی است. در هر سطح، بعد از اتمام هر 4 درس، تمامی نکات و مطالب 4 درس را به صورت مرور و خلاصه برای شما آماده کرده است. افرادی که فرصتی برای آمادگی این آزمون ندارند و نمی توانند تمام این کتاب را مطالعه کنند، می توانند تنها بخش های مرور و خلاصه این دروس را مطالعه کنند. زیرا این بخش ها اطلاعات کافی را به افرادی که برای آزمون آیلتس آماده نیستند و فرصتی هم ندارند، می دهند. همچنین در انتهای کتاب، گرامر تمامی دروس این مجموعه را به صورت کامل در یک قسمت (Grammar Folder) برای شما آماده کرده است که این بخش می تواند به زبان آموزان کمک ویژه ای کند.

پیشنهادهای ویژه

آموزش مهارت آزمون آیلتس

کاملترین بسته منابع آزمون آیلتس IELTS

منابع تخصصی آزمون آیلتس، کتابهای الکترونیکی، فیلم و نرم افزار آزمون

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

مجموعه Objective IELTS

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

نکات کلیدی و مطالب به روز – دارای 2 سطح آموزشی

سطح

تمامی سطوح

فرمت فایلها

نرم افزار – کتاب الکترونیکی PDF – فایل های صوتی MP3

تعداد دی وی دی

1 دی وی دی

قیمت

69,000 تومان

خرید

این مجموعه دارای فایل های PDF و MP3 است و همچنین سطح Advanced آن دارای فایل نرم افزار نیز می باشد. فایل نرم افزار، قابلیت اینتراکتیو را دارا می باشد که این قابلیت، این فرصت را به زبان آموز می دهد که سطح خود را با انجام دادن تمرینات ارزیابی کند. البته برای ارزیابی میزان پیشرفت با انجام دادن تمرینات کتاب کار هم امکان پذیر است، اما با توجه به اینکه نرم افزار در همان لحظه پاسخ درست را در اختیار زبان آموز قرار می دهد، پس نرم افزار بهتر از تمرین با کتاب است. فایل پی دی اف این مجموعه، دارای Student Book – Teacher’s Book – Work Book نیز می باشد. با این مجموعه، آموزش مهارت های آیلتس در منزل بسیار ساده و آسان می باشد.

این مجموعه علاوه بر تقویت 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی، لغات و گرامر را نیز تقویت می کند. در واقع می توان این مجموعه را یکی از منابع خوب برای موفقیت در آزمون IELTS در نظر گرفت. از این مجموعه می توانید هم برای General IELTS و هم برای Academic IELTS استفاده کنید، زیرا مطالب و محتویات این مجموعه برای هر دوی آنها مناسب می باشد. مجموعه فوق، برای زبان آموزانی که در سطح مبتدی و پایین قرار دارند و همچنین قصد دارند که آمادگی لازم را برای کسب نمره خوب به دست آورند، بسیار مفید و مناسب می باشد. این مجموعه، محصول موسسه معروف کمبریج (Cambridge) نیز می باشد.

Objective IELTS is a 2-level IELTS preparation course providing comprehensive training for both the Academic and General Training modules. The course is uniquely informed by the Cambridge Learner Corpus, using analysis of real IELTS candidate papers. The 2 levels of Objective IELTS can be used on their own or consecutively, so that lower-level students requiring a high band score can start preparing early. Each level offers 60-80 hours of study, which can be extended using the Workbook and CD-ROM. This self-study Student’s Book includes a CD-ROM which provides extra IELTS practice in each of the four skills. Students will also need the Objective IELTS Advanced Audio CD Set, available separately.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه: 

آموزش مهارت آزمون آیلتس از ابتدا

آموزش مهارت های آزمون آیلتس در منزل

دانلود رایگان خودآموز آیلتس

دانلود کتاب آموزشی آیلتس همراه با فایل های صوتی

منابع آیلتس آکادمیک

منابع آیلتس جنرال

1 دیدگاه برای “دانلود مجموعه Objective IELTS برای موفقیت در آزمون آیلتس”

  1. سلام با تشکر از سایت بسیار پربارتون. لطفا کتاب Objective first رو هم تو سایتتون بذارید. ممنون موفق باشید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا