دانلود مجموعه کارتونی آموزش زبان انگلیسی Pocoyo ویژه کودکان

دانلود مجموعه کارتونی آموزش زبان انگلیسی Pocoyo ویژه کودکان

مجموعه کارتونی Pocoyo، یکی از مجموعه های خوب آموزش زبان انگلیسی به کودکان می باشد. مجموعه ویدیویی پوکویو، در قالب 2 فصل آموزشی می باشد که در مجموع دارای بیش از 100 قسمت آموزشی است که هر کدام از این قسمت ها، دارای موضوعات متنوع و جالب می باشند. آموزش این مجموعه ویدیویی، همراه با انیمیشن می باشد که کودکان و خردسالان همیشه با دیدن انیمیشن و مجموعه های کارتونی جذب شده و آن را تماشا می کنند. این مجموعه تصمیم دارد که ابتدا کودک شما را از طریق انیمیشن ها، به مجموعه جذب کند و موضوعات و مهارت های مختلف زبان انگلیسی را به او آموزش دهد. مجموعه کودکانه پوکویو، بسیاری از لغات و کلمات زبان انگلیسی را همراه با تفریح و سرگرمی و همچنین تمرین و تکرار به کودکان شما آموزش خواهد داد.

پیشنهادهای ویژه

پکیج کامل آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

کاملترین پکیج مجموعه های آموزش انگلیسی به کودکان

مجموعه های جذاب، همراه با آهنگ و ترانه، مناسب کودکان (همه سنین)

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

مجموعه کارتونی Pocoyo

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

یک مجموعه عالی برای کودکان – بیش از صد قسمت

سطح

مخصوص کودکان

فرمت فایلها

ویدیویی

تعداد دی وی دی

7 دی وی دی

قیمت

209,000 تومان

خرید

آموزش مجموعه Pocoyo به این گونه می باشد که: شخصیت اصلی داستان که پسر بچه ای به نام پوکویو می باشد، همراه با دوستانش مسائل و مشکلاتی که بر سر راه آنها قرار می گیرد را، با کمک یکدیگر برطرف می کنند. یا وقتی با چیزی مواجه می شوند، آن را به شیوه ی آموزشی به کودکان معرفی و شناسایی می کنند. به عنوان مثال؛ در ابتدای مجموعه، زمانی که با پروانه مواجه می شود قصد دارد آن را به کودکان معرفی کند که با کمک راوی آن را شناسایی کرده و چندین بار نام (Butterfly) او را صدا می زند تا کودک با شنیدن آن، به خوبی آن را به حافظه بسپارد. زیرا یادگیری کلمات و لغات جدید انگلیسی برای کودکان به صورت تکرار امکان پذیر خواهد بود.

برای کودکان همیشه مجموعه تصویری و کارتونی بسیار مفید و مناسب تر از کتاب می باشد. حتما دقت کرده اید که دیدن برنامه های کودکانه، خیلی جذاب تر از خواندن کتاب داستان برای آنهاست. حتی اگر کتاب دارای تصاویر زیبا و جذاب باشد، جذابیت کارتون و مجموعه آموزشی تصویری، از آن بیشتر است. زیرا مجموعه های آموزشی تصویری کودکان، خود به گونه ای عمل می کنند که کودکان را به مجموعه علاقه مند کنند اما کتاب های آموزشی علاوه بر داشتن تصاویر زیبا، کسی که آن را به کودک آموزش می دهد، باید آموزش او به گونه ای باشد که کودک احساس خستگی نکند. مجموعه ای که هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد، یکی از مجموعه های خوب آموزش زبان انگلیسی به کودکان محسوب می شود.

Pocoyo is a curious toddler dressed all in blue, from his blue cap to his blue jumpsuit. He’s full of fun and perhaps a touch of good-natured mischief. His friends include Pato, the yellow duck; Elly, the pink elephant with a blue backpack; Loula, his faithful dog; Sleepy Bird, the droopy-eyed blue-green bird always asleep in her nest; and many others. The Narrator greets little Pocoyo every day and gently suggests an answer to anything that puzzles him. But just as often, the Narrator himself learns something valuable. Pocoyo’s computer-animated world is full of simple shapes, bright colors and cheerful music.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه: 

فیلم آموزشی زبان انگلیسی کودکان

آموزش زبان انگلیسی برای خردسالان در منزل

آموزش زبان انگلیسی به خردسالان از پایه

آموزش زبان انگلیسی خردسالان

آموزش زبان کودکان

آموزش سریع زبان انگلیسی به کودک

دانلود مجموعه آموزشی پوکیو

11 دیدگاه برای “دانلود مجموعه کارتونی آموزش زبان انگلیسی Pocoyo ویژه کودکان”

  1. ازاده زارع حقیقی

    سلام ممنون از محصولات عالیتون .فقط یه پیشنهاد دارم .اینکه لطف کنین یک شماره پشتیبانی داخل سایت بذارید .من میخواستم سفارشم رو پیگیری کنم اما هر چی تلاش کردم هیچ شماره ای ازتون پیدا نکردم .
    بازم ممنونم

  2. سلام.خسته نباشید.
    امکان این وجود داره ک فایل رو بخریم و بجای ارسال سی دی از سایت دانلود کنیم کارتون رو؟

    1. سلام دوست عزیز؛
      کارتون مورد نظر شما 7 dvd می باشد و که برای ارسال فایل، حجم و زمان زیادی را می گیرد.
      دانلود آن در سایت موجود است، می توانید آنها را دانلود کنید.
      جهت راهنمایی و یا خرید محصول می توانید با شماره زیر تماس بگیرید:
      09399122030

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا