دانلود مجموعه ویدیویی How to Teach English

آموزش تدریس زبان انگلیسی از پایه

مجموعه ویدیویی How to Teach English، جهت تقویت مهارت مدرسین و معلمان زبان انگلیسی برای تدریس به زبان آموزان فراهم شده است. آموزش کار ساده ای نیست و هر کسی نمی تواند مطلبی را جهت آموزش به راحتی، به دیگری منتقل کند. آموزش، تکنیک و مهارت های خاص خود را دارد که بعضی ذاتا و بعضی با تمرین وطی تجربه آن را به دست می آورند. آموزش هر چیزی را که در نظر بگیریم، چه درسی و چه غیر درسی، باید طبق اصول و قاعده خاصی باشد. مجموعه ای که اکنون در اختیار دارید، تمام تکنیک ها و اصول و قواعد آموزش و نحوه تدریس زبان انگلیسی را آموزش می دهد. آموزش مدرس باید به روز و طبق روش های جدید صورت گیرد. به همین منظور مدرسین باید مجموعه های آموزشی اخیر و جدید را داشته باشند که طبق آنها عمل کنند. فیلم آموزشی این مجموعه همراه با زیرنویس انگلیسی می باشد که شما بتوانید به راحتی آموزش را درک کنید.

پیشنهادهای ویژه

جامع ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی - مقدماتی تا پیشرفته

پکیج کامل منابع آموزش انگلیسی (30 دی وی دی)

گلچینی از بهترین مجموعه های آموزش انگلیسی، تقویت همه مهارتهای زبان

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

مجموعه ویدیویی How to Teach English

زبان و لهجه

انگلیسی

سطح

پیشرفته

توضیحات

آموزش نحوه تدریس زبان انگلیسی – همراه با زیرنویس انگلیسی

فرمت فایلها

ویدیویی – کتاب الکترونیکی PDF

تعداد دی وی دی

1 دی وی دی

قیمت

69,000 تومان

خرید

مجموعه ی فوق دارای فیلم آموزشی است که بیش از 1 ساعت تمامی تکنیک ها و مهارت های آموزش زبان انگلیسی را یاد می دهد. چگونگی تدریس، نحوه برقراری ارتباط معلم با دانش آموزان، راهنمایی و ارائه تکنیک های خاص برای یادگیری بهتر و سریع دانش آموز، تعیین تکالیف داخل و خارج از کلاس برای دانش آموزان و … در تدریس بهتر و موفق تر بسیار موثر هستند. علاوه بر مدرسین و معلمان، زبان آموزانی که در سطح بالا قرار دارند می توانند از این مجموعه برای تقویت مهارت شنیداری و مکالمه نیز استفاده کنند.

آموزش روش تدریس انگلیسی به این صورت می باشد که: ابتدا سطح زبان آموزان را تعیین می کند و بعد نحوه ی تدریس را آموزش می دهد؛ اینکه چگونه باید با زبان آموز ارتباط برقرار کرد، سازماندهی زبان آموزان به صورت گروهی، نحوه آموزش لغات، گرامر و … را نیز به صورت کامل آموزش خواهد داد. همچنین این مجموعه دارای مصاحبه با اساتید مجرب و برجسته زبان انگلیسی می باشد که نکات و تکنیک هایی که در آموزش به کار می برند را برای شما عزیزان عنوان می کنند. این مجموعه علاوه بر فایل ویدیویی، دارای فایل PDF نیز می باشد. مجموعه فوق، از انتشارات معروف Longman می باشد.

Tips for Teaching English as a Foreign Language

Have you ever wondered what it would take to start teaching English as a foreign language? For native English speakers, there are often many opportunities for traveling overseas and teaching English language arts to students in another country. You may be wondering if you have to already know another language when teaching English to others, but some of the best English lessons are often the result of a teacher who only knows English and therefore forces the students to speak in English to communicate. This method of teaching where you force your students to only speak English is known as the direct method or the natural method of teaching a foreign language, and focuses heavily on correct pronunciation and gaining conversational skills.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آموزش تدریس زبان انگلیسی در منزل

الگوهای برتر تدریس

الگوهای جدید و فعال تدریس

تدریس از طریق اینترنت

روش تدریس زبان انگلیسی

سبک تدریس معلمان

2 دیدگاه برای “دانلود مجموعه ویدیویی How to Teach English”

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا