دانلود مجموعه تقویت واژگان انگلیسی Word by Word – Picture Dictionary (ویرایش دوم)

آموزش کلمات انگلیسی از پایه

مجموعه Word by Word – Picture Dictionary، یکی از بهترین مجموعه های آموزش واژگان زبان انگلیسی است. مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، ویرایش دوم این مجموعه است. ویرایش اول این مجموعه را قبلا بر روی سایت قرار داده بودیم. نسخه جدید این مجموعه که هم اکنون در اختیار دارید، کامل تر و در سطح بهتری از نسخه قبلی قرار دارد. آموزش این مجموعه به این صورت می باشد که، لغات را همراه با تصاویر به شما عزیزان آموزش می دهد. این عمل باعث بهتر و سریعتر یاد گرفتن کلمات می شود. از آنجایی که لغات انگلیسی فرار هستند، شما با این روش می توانید لغات را به راحتی به ذهن خود بسپارید. زیرا وقتی کلمه و یا لغتی را همراه با تصویر مربوطه یاد بگیرید، اگر لغت را فراموش کنید، آن تصویر به شما کمک می کند تا آن کلمه را به یاد آورید. این مجموعه دارای بیش از 4000 لغت می باشد.

پیشنهادهای ویژه

آموزش کلمات زبان انگلیسی از پایه

پکیج تخصصی آموزش لغات و افزایش دایره واژگان انگلیسی

پکیجی کامل از مجموعه های تخصصی یادگیری لغات، از سطح مقدماتی تا فوق پیشرفته

نرم افزار دلفین با قابلیت جعبه لایتنر (G5) و دیکشنری رایگان

لغات انگلیسی را به راحتی با جعبه لایتنر رایگان دلفین، سریعتر و بهتر حفظ کنید.

دیکشنری تصویری Word by Word – Picture Dictionary

زبان و لهجه

انگلیسی

سطح

مبتدی و متوسط

توضیحات

شامل ویرایش دوم کتاب – دارای بیش از 4000 لغت – آموزش همراه با فلش کارت – ویرایش اول و دوم

فرمت فایلها

کتاب الکترونیکی PDF – فایل های صوتی MP3

تعداد دی وی دی

1 دی وی دی

قیمت

69,000 تومان

خرید

برای یادگیری یک زبان جدید، باید سعی کنیم تمام مهارت ها را در کنار هم یاد بگیریم و همچنین یادگیری تمام آنها الزامی و مهم است. اما یادگیری لغات و واژگان، همیشه جز اولین مهارت ها برای شروع یادگیری زبان می باشد. زیرا تا زمانیکه حروف و کلمات آن زبان را نشناسید، نمی توانید دیگر مهارت ها را تقویت کنید. مجموعه فوق برای کسانی که به یادگیری مکالمه بهتر احتیاج دارند، بسیار مناسب است. زیرا دارای موضوعات متنوع و کاربردی می باشد. تمام موضوعاتی که در این مجموعه وجود دارد، با این هدف انتخاب شده است که باعث یادگیری و تقویت مکالمات روزانه شود. هر درس این مجموعه در مورد موضوعی خاص همراه با یادگیری کلمات پرکاربرد روزمره است. در تمام درس ها لغت های مربوط به موضوع، همراه با تصویر برای شما فراهم شده است.

این مجموعه دارای فایل PDF و MP3 است که فایل پی دی اف آن علاوه بر کتاب اصلی خود مجموعه دارای Work Book می باشد که در قالب 2 سطح برای شما زبان آموزان عزیز عرضه شده است. همچنین دارای فلش کارت در قالب PDF و برنامه ریزی درسی نیز می باشد. فایل صوتی این مجموعه طرز تلفظ لغات را به زبان آموزان آموزش می دهد. اگر قصد دارید لغات انگلیسی را به خوبی و با صرف وقت کمتر یاد بگیرید، دیکشنری تصویری لانگمن کمک بزرگی به شما خواهد کرد. مجموعه فوق، از انتشارات Longman می باشد.

Word by Word Picture Dictionary, Second Edition, by Steven J. Molinsky and Bill Bliss, is the only truly communicative vocabulary development program! This is the new edition of the picture dictionary program famous worldwide for its ease-of-use, lively spirit, and active conversational approach. Outstanding features of the new edition: *The English/Spanish Edition and other Bilingual Editions present the second language in blue next to each English word. *Vibrant illustrations and simple accessible lesson pages are designed for clarity and ease-of-use with learners at all levels. Word by Word is the most learner-friendly picture dictionary – especially for Beginners.*More than 4,000 words in an expanded range of topics prepare students for success using English in everyday life, in the community, in school, and at work.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه: 

آموزش و تقویت لغات انگلیسی در منزل

بهترین دیکشنری تصویری انگلیسی

بهترین مجموعه های آموزش واژگان زبان انگلیسی

دیکشنری تصویری

دیکشنری تصویری انگلیسی به انگلیسی

دیکشنری انگلیسی به انگلیسی لانگمن با نمایش تصویر

دیکشنری تصویری انگلیسی آمریکایی لانگمن

دیکشنری تصویری آمریکایی لانگمن

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا