دانلود مجموعه آموزش اصطلاحات انگلیسی Phrasal Verbs and Idioms

آموزش اصطلاحات و افعال دو قسمتی زبان انگلیسی از ابتدا

مجموعه Phrasal Verbs and Idioms، یکی از مجموعه های آموزش اصطلاحات و افعال عبارتی (دوقسمتی) زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه در قالب 2 سطح آموزشی (Upper Intermediate – Advanced) برای شما عزیزان فراهم شده است که هر کدام از این سطوح دارای حدود 12 درس می باشند. این مجموعه به زبان آموز این امکان را می دهد که علاوه بر تقویت اصطلاحات و افعال عبارتی انگلیسی، می تواند از این اصطلاحات و افعال در صحبت های خود برای تقویت مهارت مکالمه استفاده کند. در واقع زبان آموزان و علاقه مندان به زبان انگلیسی، تمامی مهارت های زبان انگلیسی را برای یادگیری مهارت مکالمه تقویت می کنند. اصطلاحاتی که در این مجموعه برای شما عزیزان فراهم کرده ایم، بسیار اصطلاحات پرکاربرد و متداول هستند. به صورتی که شما می توانید بعد از یادگیری این اصطلاحات و افعال، به صورت روزمره از آنها استفاده کنید.

پیشنهادهای ویژه

55 مجموعه اصطلاحات و ضرب المثل های انگلیسی

بسته مجموعه های آموزش اصطلاحات و اسلنگ های انگلیسی

یادگیری کامل اسلنگها، اصطلاحات عامیانه، فعلهای چند قسمتی و …

نرم افزار دلفین با قابلیت جعبه لایتنر (G5) و دیکشنری رایگان

لغات انگلیسی را به راحتی با جعبه لایتنر رایگان دلفین، سریعتر و بهتر حفظ کنید.

استفاده از اصطلاحات هنگام مکالمه بسیار اهمیت داشته و به جذابیت مکالمه می افزاید. مجموعه فوق، برای سطوح متوسط به بالا (متوسط و پیشرفته) مناسب می باشد. این مجموعه را هم می توان در آموزشگاه های زبان انگلیسی از آن استفاده کرد و هم زبان آموزان می توانند در منزل و به صورت خودآموز از آن بهره ببرند. این کتاب در کنار آموزش، تمریناتی را هم برای شما آماده کرده است که به یادگیری بهتر زبان آموز کمک خواهد کرد. پاسخ تمامی تمرینات و متن فایل های صوتی این مجموعه، در انتهای کتاب قرار دارد.

همچنین این مجموعه برای زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون های CAE و CPE را دارند، مفید و موثر خواهد بود. اکثر زبان آموزان بر این باورند که لغات و واژگان زبان انگلیسی در کنار دیگر مباحث (گرامر، تلفظ و …)، برای یادگیری زبان دوم کافی است. اما اینطور نیست، زیرا اصطلاحات و عبارات زبان انگلیسی یکی از مهمترین مباحث زبان انگلیسی برای تقویت مهارت مکالمه می باشد. مجموعه فوق دارای فایل های PDF و MP3 است و همچنین از انتشارات آکسفورد (Oxford) می باشد.

Making Headway is a supplementary series for teachers and students of English. It is designed to complement the Headway coursebook, but can also be used with other main coursebooks.

Phrasal Verbs and Idioms is for adult learners who want to study and learn to use English multi-word verbs, prepositions and idiomatic expressions.
Phrasal Verbs and Idioms
– deals systemetically with the four basic types of multi-word verbs
– introduces verbs and idioms in lively and amusing contexts
– is ideal fro class work, self-study, or a combination of both
– contains thirteen self-standing units, tapescripts, and an answer key

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آموزش اصطلاحات و افعال عبارتی در خانه

اصطلاحات و جملات کاربردی انگلیسی

اصطلاحات و ضرب المثل های زبان انگلیسی

افعال مرکب در زبان انگلیسی

دانلود افعال دو کلمه ای در زبان انگلیسی

کاربرد اصطلاحات و تعبیرات

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا