دانلود مجموعه صوتی آموزش زبان تایلندی نصرت

آموزش زبان تایلندی نصرت یکی از معروف ترین مجموعه هایی است که جهت آموزش کامل زبان تایلندی برای شما عزیزان فراهم گردیده است و بر روی تمامی مهارت های زبان تایلندی شامل گویش، تلفظ و مکالمات تاثیر بسزایی دارد. این مجموعه برگرفته از جدیدترین متد آموزشی روز دنیاست. با این مجموعه شما می توانید در هر مکان و موقعیتی که هستید مکالمه تایلندی خود را تقویت کنید زیرا این بسته قابل اجرا بر روی کامپیوتر، موبایل و دی وی دی پلیر (DVD Player) و MP3 می باشد. مجموعه ای که در این سایت برای شما فراهم کرده ایم، آخرین و کامل ترین نسخه تایلندی نصرت است که دارای 30 درس و همراه با آموزش مکالمات صوتی زبان تایلندی نصرت است. این مجموعه دارای فایل MP3 است که از بارزترین مشخصه های این مجموعه کیفیت صدای عالی آن می باشد.

مجموعه آموزشی زبان تایلندی نصرت

زبان و لهجه

تایلندی

توضیحات

بهترین مجموعه آموزش زبان تایلندی به فارسی – کیفیت صدای عالی

سطح

مبتدی تا پیشرفته

فرمت فایلها

فایل های صوتی MP3

تعداد درس

30 درس

قیمت

185,000 تومان

خرید

از آنجایی که مجموعه آموزشی نصرت مخاطب و طرفداران زیادی دارد، این مجموعه به ۲۵ زبان زنده دنیا تولید شده است. همچنین آموزش مجموعه نصرت از طریق فایل های صوتی صورت می گیرد که زبان آموزان می توانند در مدت زمان کمی تلفظ و لهجه زبان تایلندی را بیاموزند. آموزش زبان تایلندی به شیوه نصرت باعث تقویت حافظه و مهارت یادگیری در حین آموزش می شود. اغلب زبان آموزان به دنبال آموزش زبان دیگر همراه با زبان فارسی می باشند. مجموعه آموزشی نصرت هم یکی از بهترین و معروف ترین مجموعه های آموزش همراه با زبان فارسی می باشد که موردپسند بسیاری از زبان آموزان واقع شده است. آموزش این مجموعه بسیار ساده و لذت بخش می باشد.

مجموعه آموزشی نصرت، زبان تایلندی را به کمک زبان فارسی آموزش می دهد و تمامی کلمات و جملات زبان تایلندی آن با ترجمه فارسی بیان می شود تا زبان آموزان به راحتی متوجه آموزش شوند. آموزش این مجموعه به این صورت است که: ابتدا مکالمه ای پخش می شود، سپس بر روی معنی و تلفظ لغات و کلمات تایلندی تاکید می کند. شیوه آموزش این مجموعه به گونه ای است که با تکرار و تاکید بر روی کلمات و جملات، قصد دارد که آموزش های داده شده در ذهن شما برای همیشه باقی بماند. شما تنها در 30 روز می توانید تمامی مهارت های مکالمه زبان تایلندی را به دست آورید.

از مجموعه آموزش زبان تایلندی نصرت، یک درس به عنوان نمونه برای شما عزیزان در سایت قرار داده شده است. قابل ذکر است که فایلهای اصلی این مجموعه دارای کیفیت صدای بسیار بالاتری نسبت به فایل نمونه می باشند.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا