دانلود فیلم آموزش نحوه تلفظ صحیح کلمات انگلیسی Master Spoken English

خرید اینترنتی فیلم آموزش Master Spoken English

فیلم آموزشی Master Spoken English، از مجموعه های خوب آموزش تلفظ صداها و لغات زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه سعی دارد که تلفظ صحیح و کامل زبان انگلیسی را به زبان آموزان آموزش دهد. فیلم آموزشی فوق، تلفظ صداها، آواها و لغات انگلیسی را آموزش می دهد. همچنین نحوه تلفظ و بیان جملات را نیز به زبان آموزان آموزش خواهد داد. هدف بسیاری از زبان آموزان یادگیری مکالمه انگلیسی می باشد و قصد دارند که با مجموعه های مختلف، مکالمه را به خوبی و به طور روان فراگیرند. اگر به راحتی نتوانید کلمات و لغات را تلفظ کنید، هیچگاه نمی توانید مکالمه ای روان و خوب برقرار کنید. برای داشتن مکالمه ای روان، علاوه بر افزایش دایره لغات، طرز تلفظ لغات نیز بسیار مهم و ضروری می باشد. این مجموعه آموزشی به شما کمک می کند که روان و همراه با تلفظ صحیح صحبت کنید. در بعضی از قسمت های آموزش، نحوه تلفظ و ادای کلام را همراه با تصویر حنجره و دهان به شما عزیزان نشان خواهد داد.

پیشنهادهای ویژه

بهترین پکیج منابع آموزش تلفظ و لهجه زبان انگلیسی

بهترین پکیج تخصصی تلفظ و لهجه انگلیسی (26 مجموعه)

کاملترین بسته برای یادگیری اصولی تلفظ و اصلاح لهجه انگلیسی، با این مجموعه اعتماد به نفس کافی را پیدا خواهید کرد

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

فیلم آموزش نحوه تلفظ صحیح کلمات انگلیسی Master Spoken English

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

آموزش تلفظ اصوات و لغات انگلیسی – قابل استفاده برای مدرسان و اساتید

سطح

مبتدی تا پیشرفته

فرمت فایلها

ویدیویی – کتاب الکترونیکی PDF

تعداد دی وی دی

1 دی وی دی

قیمت

69,000 تومان

خرید

علاوه بر اینکه این مجموعه برای زبان آموزان مفید می باشد، برای مدرسین و اساتید نیز مناسب است. زیرا به کمک این مجموعه می توانند به راحتی به زبان آموزان روش صحیح تلفظ اصوات و واژگان انگلیسی را بیاموزند. کسانی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند، اگر از ابتدا با تلفظ صحیح صداها و لغات انگلیسی آشنا شوند و آنها را به درستی تلفظ کنند، دیگر با مشکل نحوه ی ادای کلام مواجه نخواهند شد. مشکل اینجاست که زبان آموزان ابتدا لغات و معانی آن را فرا می گیرند و بعد به دنبال تلفظ کلمات و لغات می روند. واژگان انگلیسی را باید همزمان با معنی، تلفظ آنها را نیز فراگرفت. این مجموعه آموزشی علاوه بر فایل های ویدیویی، دارای فایل های PDF (کتاب الکترونیکی) نیز می باشد. فایل های PDF شامل آموزش و تمرین نحوه تلفظ اصوات و واژگان انگلیسی می باشد که همراه با تصویر رنگی تمامی توضیحات را به صورت کامل در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

The video series Master Spoken English – Feeling Phonics, is designed to train first-graders and full-professors, enabling readers to excel, and training speakers like professional actors. The nine-tape video series and book, “Master Spoken English – Feeling Phonics”, was published in 1996 and is now in use in 57 different countries. Colleges and universities worldwide have recognized the need this training serves in enabling speakers of English to reach their full potential. Besides serving EFL and ESL needs, the series is used widely in learn-to-read programs.

Meeting the needs of advanced communication skills courses, and providing beginning readers with the models to master the language, this program is uniquely structured to be both multi-level and multi-purpose. Phonics, as a science, has risen as the dominant tool for language learning. “Master Spoken English – Feeling Phonics” is an encyclopedia of phonics. The whole series comprises of 5 DVD’s (or 9 VHS), with a total play time of 392 minutes.

توجه: فایلهای ویدیویی مجموعه Master Spoken English که برای دانلود در سایت قرار داده شده اند، به دلیل کم حجم شدن، از کیفیت آنها کاسته شده است. در صورت تمایل به دریافت نسخه کامل و با کیفیت این مجموعه، به جدول خرید محصول مراجعه نمایید.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

 

تصاویری از مجموعه:

سایت فروش مجموعه ویدیویی Master Spoken English
یادگیری تلفظ درست واژگان انگلیسی
واژه شناسی مترجمی انگلیسی
دانلود فیلم آموزش لهجه امریکن
دانلود مجموعه تلفظ واژگان انگلیسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا