دانلود فیلم تقویت مکالمه انگلیسی English for New Americans

آموزش سریع مکالمه زبان انگلیسی

فیلم آموزشی English for New Americans، مجموعه تصویری خوب برای تقویت مکالمه انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای 3 قسمت متفاوت، با موضوعات کاربردی می باشد که مباحث و موضوعات این مجموعه شامل تمامی اموری که در طول روز با آنها برخورد می کنید، می شود. زیرا دارای مباحث کاری، اجتماعی، ارتباطی، اقتصادی و … می باشد که با تمام این موضوعات، کم و بیش در طول روز سروکار داریم. موضوعات این مجموعه عبارتند از: Everyday Life – Work and Schools – Health، Home and Community. اکثر زبان آموزان به دنبال مجموعه ای هستند که بر روی موضوعات و مباحث رایج و پرکاربرد، تمرکز داشته باشد و از مباحث حاشیه ای پرهیز کند. مجموعه ای که در اختیار شما قرار دارد، دقیقا به همین صورت است. زیرا تمامی موضوعات و مباحث آن برای یادگیری مکالمه روزانه، چه در خانه، چه در محل کار و در واقع برای روابط اجتماعی در طول روز بسیار مناسب می باشد.

پیشنهادهای ویژه

مکالمه سطح پیشرفته

نرم افزار آموزش مکالمه انگلیسی با امکانات پیشرفته (اندروید)

با قابلیت تشخیص صدای کاربر، هایلایت مکالمه ها، تمرین و قابلیتهای فراوان دیگر

پکیج کامل آموزش مکالمه انگلیسی (14 دی وی دی)

بسته کامل از بهترین مجموعه‌های آموزش مکالمه

فیلم مکالمه انگلیسی English for New Americans

زبان و لهجه

انگلیسی – امریکن

سطح

متوسط

توضیحات

دارای مباحث اجتماعی و پرکاربرد – همراه با پاسخ تمرینات و متن فایل های صوتی

فرمت فایلها

ویدیویی – کتاب الکترونیکی PDF – فایل های صوتی MP3

تعداد دی وی دی

1 دی وی دی

قیمت

69,000 تومان

خرید

هدف اکثر زبان آموزان یادگیری و تقویت مهارت مکالمه در کمترین زمان و به بهترین نحو، همراه با مجموعه ای خوب و شناخته شده است که این مجموعه می تواند شما را در این امر یاری کند. این مجموعه ویدیویی را زبان آموزانی می توانند تماشا کنند که در سطح متوسط قرار دارند، زیرا باید برای تماشای این فیلم آموزشی کمی مهارت زبان انگلیسی را دارا باشند. اگر افرادی که در سطح متوسط هستند و این مجموعه تصویری را تماشا کنند، قطعا در مهارت مکالمه و تقویت لهجه امریکن به خوبی پیشرفت خواهند کرد. بنابراین مجموعه فوق، برای سطح متوسط مناسب می باشد. با توجه به اینکه لهجه این مجموعه امریکن می باشد، شما می توانید به راحتی با این مجموعه، مهارت مکالمه را همراه با لهجه امریکن فرابگیرید. هر 3 قسمت این مجموعه دارای فایل ویدیویی و فایل صوتی (MP3) می باشند اما تنها قسمت Health، Home and Community دارای کتاب الکترونیکی (PDF) می باشد که شامل Audio Script و Work Book است. پاسخ تمامی تمرینات موجود در کتاب کار، در انتهای کتاب قرار دارد.

Basic English skills are essential for U.S. immigrants. In this multimedia audio, video, and print package, Living Language utilizes a proven 1-2-3 approach for learning to speak, read, and write in English. The series consists of three thematic programs. Everyday Life teaches basic communication skills, from asking for directions to opening a bank account.
English for New Americans, a series of language-learning programs from Living Language. English for New Americans will greatly improve your ability to speak and understand “real” American English. The complete course consists of this one 60-minute videocassette and one 60-minute cassette. The English for New Americans program uses an immerion approach, so you’ll be using English from the start, just as you would in real life. the program provides you with the tools you’ll need-vocabulary, phrases, and basic grammar-to help you communicate in typical situations in the United States. A good dictionary is recommended for reference.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه: 

آموزش قدم به قدم مکالمه انگلیسی

آموزش مهارت مکالمه به صورت خودآموز

آموزش و تقویت مهارت مکالمه از ابتدا

بهترین آموزش تصویری زبان انگلیسی

تقویت مکالمه انگلیسی با لهجه امریکن

دانلود فیلم آموزش لهجه امریکایی

1 دیدگاه برای “دانلود فیلم تقویت مکالمه انگلیسی English for New Americans”

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا