دانلود فیلم آموزش اصطلاحات انگلیسی Learning Idioms With Teacher

آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی از اول

فیلم آموزشی Learning Idioms With Teacher، یکی از بهترین مجموعه های ویدیویی آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه در قالب 6 بخش آموزشی می باشد که هر بخش آن مربوط به یک موضوع جداگانه (حیوانات – اعضای بدن – رنگ – غذا – ورزش- وسیله نقلیه) می باشد. اصطلاحات مربوط به تمامی این موضوعات را، همراه با تصویر و حرکات آموزش می دهد. اصطلاحات و عباراتی که این مجموعه آموزش می دهد، طبق هر موضوع از وسایل و ابزارهایی استفاده می کند که زبان آموز همراه با آنها به راحتی می تواند اصطلاحات را به خاطر بسپارد. یادگیری اصطلاحات یکی از اوامری است که زبان آموزان به آن کمتر اهمیت می دهند و همچنین در آموزشگاه ها به آن کمتر بها داده می شود. این مجموعه اصطلاحات را همراه با فیلم آموزشی به شما عزیزان آموزش خواهد داد. این مجموعه آموزشی توسط یک معلم باهوش و جالب آموزش داده می شود و همچنین تمامی اصطلاحات پرکاربرد و رایج را، به بهترین شیوه آموزش می دهد.

پیشنهادهای ویژه

55 مجموعه اصطلاحات و ضرب المثل های انگلیسی

بسته مجموعه های آموزش اصطلاحات و اسلنگ های انگلیسی

یادگیری کامل اسلنگها، اصطلاحات عامیانه، فعلهای چند قسمتی و …

نرم افزار دلفین با قابلیت جعبه لایتنر (G5) و دیکشنری رایگان

لغات انگلیسی را به راحتی با جعبه لایتنر رایگان دلفین، سریعتر و بهتر حفظ کنید.

فیلم آموزش اصطلاحات انگلیسی Learning Idioms With Teacher

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

در قالب 6 بخش متنوع آموزشی – همراه با متن فایل ویدیویی

سطح

متوسط به بالا

فرمت فایلها

ویدیویی – کتاب الکترونیکی PDF

تعداد دی وی دی

1 دی وی دی

قیمت

69,000 تومان

خرید

آموزش اصطلاحات همراه با فیلم آموزشی به گونه ای است که زبان آموزان با دیدن آن و روش هایی که در آن بکار برده شده است، می توانند آموزش را بخاطر بسپارند. نحوه آموزش این مجموعه به گونه ای می باشد که زبان آموزان را به خود علاقه مند خواهد کرد. اصطلاحات هر موضوع را به صورت جداگانه به شما آموزش خواهد داد و همچنین متن فایل های ویدیویی این مجموعه و همچنین تعدادی سوال جهت تمرین و ارزیابی، در فایل PDF قرار دارد. از آنجایی که اصطلاحات بسیار زیاد هستند، نباید آنها را حفظ کرد بلکه باید آنها را به صورت مفهومی فراگرفت. اگر هنگام صحبت کردن از اصطلاحات در مکالمات خود استفاده نکنید، مکالمه شما بسیار ساده و سطحی به نظر خواهد رسید. زمانی که فکر می کنید کسی به صورت حرفه ای انگلیسی صحبت می کند، قطعا مطمئن باشید که او در جملات خود از اصطلاحات کمک می گیرد.

Those are fantastic idioms, no one ever would explain them to you only the BBC, there is no way to understand them apart from a full explanation. I lived in England for almost three years and I perhaps heard most of them there but I never was able to understand them in full. It is a pity not to have the opportunity to use them more widely.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی به صوزت خودآموز

آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی در خانه

اصطلاحات انگلیسی جدید

اصطلاحات انگلیسی رایج در فارسی

اصطلاحات انگلیسی رایج در مکالمه

اصطلاحات عامیانه انگلیسی

2 دیدگاه برای “دانلود فیلم آموزش اصطلاحات انگلیسی Learning Idioms With Teacher”

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا