دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی English For You

سایت فروش مجموعه ویدیویی English For You

مجموعه تصویری English For You یا EFU، از مجموعه های خوب و کامل آموزش و تقویت مهارت مکالمه می باشد. همچنین این مجموعه را می توان یکی از برترین فیلم های آموزش مکالمه زبان انگلیسی دانست. این مجموعه آموزشی در قالب ۳ سطح آموزشی است که این سطوح در مجموع، دارای ۸۰ قسمت می باشند. روش آموزش این مجموعه ویدیویی، بسیار ساده و واضح می باشد که برای زبان آموزان مبتدی و متوسط بسیار مناسب می باشد. زیرا تمامی مطالب و نکات مربوط به یادگیری زبان انگلیسی را به صورت پایه آموزش می دهد. بعد از اینکه زبان آموز، تمامی قسمت های این مجموعه را تماشا کرد، می تواند به راحتی میزان یادگیری خود را حس کند. همچنین متوجه خواهد شد که چقدر این مجموعه برای او مفید و موثر بوده است. این مجموعه به شما کمک خواهد کرد که به صورت روان و به سادگی صحبت کنید. برای یادگیری کامل زبان انگلیسی و اینکه مطالب و نکات آن برای همیشه در ذهن شما باقی بماند، باید آموزش را از ابتدا و پایه به طور صحیح شروع کنید.

پیشنهادهای ویژه

مکالمه سطح پیشرفته

نرم افزار آموزش مکالمه انگلیسی با امکانات پیشرفته (اندروید)

با قابلیت تشخیص صدای کاربر، هایلایت مکالمه ها، تمرین و قابلیتهای فراوان دیگر

پکیج کامل آموزش مکالمه انگلیسی (14 دی وی دی)

بسته کامل از بهترین مجموعه‌های آموزش مکالمه

فیلم آموزش زبان انگلیسی English For You

زبان و لهجه

انگلیسی – امریکن

توضیحات

دارای 80 قسمت آموزشی – آموزش همراه با اساتید برجسته

سطح

مبتدی و متوسط

فرمت فایلها

ویدیویی

تعداد دی وی دی

5 دی وی دی

قیمت

159,000 تومان

خرید

مجموعه ای که در اختیار دارید، به شما کمک خواهد کرد که تمامی مفاهیم کاربردی زبان انگلیسی را از پایه و برای همیشه فرابگیرید. این فیلم آموزشی توسط چندین استاد برجسته تدریس می شود که هر یک از آنها سطح خاصی را به شما عزیزان آموزش خواهند داد. مجموعه ویدیویی English For You یا EFU برای تقویت مهارت مکالمه بسیار مناسب می باشد. نحوه آموزش این مجموعه به این صورت می باشد که در کلاس صورت می گیرد و زبان آموز احساس می کند که واقعا در کلاس و در مقابل استاد قرار گرفته است. با این مجموعه، به سادگی و به بهترین روش ممکن، زبان انگلیسی را فراخواهید گرفت. این مجموعه آموزشی تنها شامل فایل های ویدیویی می باشد و همچنین دارای لهجه امریکن (American) است.

توجه: همانطورکه اشاره شد؛ مجموعه تصویری English For You دارای 80 قسمت آموزشی می باشد، اما به دلیل بالا بودن حجم این مجموعه، از قرار دادن تمامی قسمت ها برای دانلود معذوریم. به عنوان نمونه از هر سطح این مجموعه 4 قسمت به طور رایگان برای شما عزیزان در سایت قرار داده شده است. جهت تهیه مجموعه کامل EFU، به جدول خرید این محصول مراجعه فرمایید.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

یادگیری مکالمه زبان انگلیسی از طریق اینترنت
یادگیری مکالمه انگلیسی رایگان
یادگیری سزیع مکالمه انگلیسی
یادگیری زبان انگلیسی همراه با فیلم آموزشی
یادگیری آسان مکالمه انگلیسی
راه های تقویت مکالمه انگلیسی

3 دیدگاه برای “دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی English For You”

  1. با سلام می خواستم بپرسم که آیا فیلم های اموزشی که در سایت قرار داره زیر نویس فارسی هم داره یا فقط زیر نویس انگلیسی دارن؟

    1. سلام، تمام فیلم های آموزشی این سایت دارای زیرنویس انگلیسی می باشند به جز مجموعه دیالوگ که همراه با زیرنویس فارسی است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا