دانلود سریال آموزشی زبان انگلیسی Family Album U.S.A

آموزش زبان انگلیسی با فیلم + زیرنویس

پیشگفتار

مجموعه ویدیویی Family Album U.S.A، یکی از بهترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی است. این مجموعه یکی از بهترین سریال های آموزشی زبان انگلیسی در دهه 90 آمریکا بود، که اکنون همچنان یکی از بهترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی باقی مانده است و هنوز هم، همان طرفداران و مخاطبان خاص خود را دارد. آموزش این مجموعه تصویری، همراه با داستان می باشد. این روش آموزش باعث می شود که برای زبان آموز خسته کننده نباشد و زبان آموز با شوق و هیجان بیشتری مجموعه را دنبال کند.

مجموعه فوق دارای 26 قسمت آموزشی می باشد که روش آموزش این مجموعه به این گونه است که ابتدا قسمتی از داستان مجموعه را پخش می کند، بعد مطالب مهم و نکات اصلی آن قسمت پخش شده را، به صورت مرور و همراه با شعر و ترانه برای شما بازگو می کند. همچنین عبارات و کلماتی که جز نکات مهم و اصلی مجموعه هستند را به صورت زیرنویس برای زبان آموزان عزیز نمایان می کند. این روش کمک می کند تا کسانی که در مهارت شنیداری ضعیف هستند، متوجه مطلب شده و مهارت Listening خود را نیز تقویت کنند.

گفتگوی افراد در این مجموعه، با استفاده از کلمات و جملات مورد نیاز در طول روز است و همانطور که گفته شد، این مجموعه همراه با زیرنویس می باشد. یکی از ویژگی های خاص این مجموعه، این است که در مورد یک خانواده آمریکایی می باشد که تمام اعضای خانواده هنگام صحبت با یکدیگر، به طور غیرمستقیم به شما زبان انگلیسی را آموزش می دهند که در موقعیت های مختلف از چه جملاتی استفاده کنید. تمام وقایعی که در زندگی یک فرد رخ می دهد، در این مجموعه به صورت داستان و همراه با مکالمات مربوطه به شما آموزش داده می شود. هرچه داستان پیش می رود، سطح مجموعه هم بالاتر می رود و از عبارات سخت تری در مجموعه استفاده می کند.

این مجموعه برای تقویت مهارت ریدینگ و لیسنینگ (Reading & Listening) و مکالمه بسیار مناسب می باشد. زیرا از عبارات و جملاتی که در طی روز به آنها احتیاج داریم، استفاده می کند. این مجموعه برای افراد مبتدی و متوسط مناسب است و دارای کتاب الکترونیکی (PDF) نیز می باشد. این مجموعه دارای لهجه امریکن (American) است که آموزش همراه با لهجه امریکن طرفداران خاص خود را دارد. زیرا لهجه امریکن بسیار ساده و راحت است و بین مردم عمومیت دارد، که همین ویژگی ها باعث شده که زبان آموزان بتوانند به راحتی آن را فرا بگیرند. امیدواریم که با داشتن این مجموعه، به اهداف خود برسید.

مجموعه ویدیویی Family Album U.S.A

زبان و لهجه

انگلیسی – آمریکن

توضیحات

26 قسمت همراه با زیرنویس

سطح

سطح متوسط

فرمت فایل ها

فیلم AVI، کتاب های الکترونیکی، زیرنویس SRT

تعداد DVD

2 DVD

قیمت

89,000 تومان

خرید

پیشنهادهای ویژه

مجموعه کامل منابع ویدیویی آموزش زبان انگلیسی - 0 تا 100

کاملترین پک فیلم های آموزش انگلیسی

شامل 16 مجموعه فیلم آموزش انگلیسی، بهترین مجموعه برای یادگیری و تقویت زبان

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

Family Album, U.S.A. is a 1991 book by George Lefferts that later became a television course teaching English on an example of American everyday life. It was published by Maxwell Macmillan International Publishing Group. The television series was directed by Jo Anne Sedwick and Merrill M. Mazuer and produced by Alvin Cooperman.

serial-format video program which is designed for students who native language is not English and who have studied English for at least one year. It is produced for both classroom use as well as television broadcast. Each episode is broken down into three acts which are further broken down into three scenes.

This series focuses on the everyday life of the Stewarts, a typical North American family from a New York suburb. Each of the episodes tells a story – for example they celebrate holidays, buy a new home, attend a wedding, struggle with everyday personal issues, and more.

The storyline narrates the Stewarts’ family life in New York. Richard Stewart is a professional photographer who decided to make a book of pictures about the USA, called “Family Album USA”.

نمونه ای از ویدیوهای مجموعه

لینک های دانلود مجموعه

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه

آموزش زبان انگلیسی بدون نیاز به کلاس

آموزش زبان انگلیسی برای افراد مبتدی

آموزش زبان انگلیسی لهجه آمریکایی

آموزش مهارت روخوانی

پیشنهادهای ویژه

جامع ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی - مقدماتی تا پیشرفته

پکیج کامل منابع آموزش انگلیسی (30 دی وی دی)

گلچینی از بهترین مجموعه های آموزش انگلیسی، تقویت همه مهارتهای زبان

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

2 دیدگاه برای “دانلود سریال آموزشی زبان انگلیسی Family Album U.S.A”

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا