دانلود دوره کامل آموزش زبان انگلیسی New Opportunities

تقوت مهارت مکالمه انگلیسی

دوره آموزشی New Opportunities، یکی از بهترین و کامل ترین دوره آموزش زبان انگلیسی می باشد که در قالب 5 سطح آموزشی برای زبان آموزان عزیز تهیه شده است. از آن جهت این مجموعه را کامل می نامیم که تمامی مهارت های لازم را جهت یادگیری زبان انگلیسی، آموزش می دهد. در واقع علاوه بر تقویت 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی (Speaking – Listening – Reading – Writing)، گرامر، لغات و تلفظ را نیز به صورت کامل و جز به جز آموزش خواهد داد. قبلا ویرایش اول این مجموعه بر روی سایت قرار گرفت و با استقبال خوب زبان آموزان مواجه شد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که ویرایش جدید این دوره آموزشی کامل را که نسبت به ویرایش قبل، تغییرات چشمگیری داشته، برای زبان آموزان عزیز بر روی سایت قرار دهیم. هدف این مجموعه تقویت مهارت مکالمه می باشد که به همین منظور، آموزش مجموعه به صورت قدم به قدم صورت گرفته است. دوره کامل آموزش انگلیسی Opportunities، دارای فایل های نرم افزار، PDF و MP3 می باشد که فایل پی دی اف آن دارای Student Book – Teacher’s Book – Language PowerBook – Test Book _ Mini Dictionary می باشد.

پیشنهادهای ویژه

جامع ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی - مقدماتی تا پیشرفته

پکیج کامل منابع آموزش انگلیسی (30 دی وی دی)

گلچینی از بهترین مجموعه های آموزش انگلیسی، تقویت همه مهارتهای زبان

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

دوره کامل آموزش زبان انگلیسی New Opportunities

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

در قالب 5 سطح آموزشی – ویرایش جدید – همراه با دیکشنری

سطح

مبتدی و متوسط

فرمت فایلها

نرم افزار – کتاب الکترونیکی (PDF) – فایل صوتی (MP3)

تعداد دی وی دی

2 دی وی دی

قیمت

89,000 تومان

خرید

کتاب Language PowerBook کتاب کار این مجموعه محسوب می شود که تمرینات را همراه با پاسخ صحیح داراست. همچنین در انتهای این کتاب، قسمتی به نام Mini Grammar وجود دارد که گرامر را به صورت خلاصه و مفید برای زبان آموزان آماده کرده است. همچنین هر سطح این مجموعه دارای یک Mini Dictionary است که این دیکشنری به زبان آموزان کمک خواهد کرد تا لغات موجود در درس ها را به راحتی و با صرف زمان کمتر بیاموزند. همچنین هدف این مجموعه از آوردن دیکشنری در کنار کتاب اصلی، علاوه بر کمک به دانش آموز در سرعت عمل، قصد دارد نحوه استفاده از دیکشنری را به زبان آموزان مبتدی بیاموزد.

تمامی موارد فوق که گفته شد را می توانید همراه با نرم افزار و به صورت اینتراکتیو یاد بگیرید. این مجموعه دارای یک نرم افزار برای زبان آموزان و یک نرم افزار دیگر ویژه معلمان است. علاوه بر آموزش همراه با فایل نرم افزار، تمرین هایی نیز وجود دارد که بعد از آموزش باید آنها را انجام داد. همچنین نرم افزار این مجموعه دارای جدول تلفظ اصوات می باشد که زبان آموزان به راحتی با نحوه تلفظ حروف و کلمات آشنا شوند. در ویرایش اول مجموعه Opportunities این نرم افزار آموزشی کامل وجود نداشت. علاوه بر زبان آموزان، این مجموعه برای معلمان هم مناسب می باشد، زیرا به آنها کمک خواهد کرد که مطالب را به راحتی به زبان آموزان منتقل نمایند. مجموعه فوق از انتشارات معروف لانگمن (Longman) می باشد.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آموزش مهارت های زبان انگلیسی از اول

آموزش تمامی مهارت های زبان انگلیسی در خانه

آموزش زبان انگلیسی همراه با نرم افزار

آموزش کامل گرامر زبان انگلیسی از ابتدا تا انتها

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی

تقویت لغات و اصطلاحات کاربردی انگلیسی

2 دیدگاه برای “دانلود دوره کامل آموزش زبان انگلیسی New Opportunities”

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا