دانلود آرشیو مجلات علمی آمریکایی Scientific American

دانلود آرشیو مجلات علمی آمریکایی Scientific American

مجلات Scientific American، از بهترین مجلات و منابع آکادمیک برای تقویت مهارت Reading می باشند. این مجموعه دارای مجلات 22 سال اخیر آمریکا می باشد. موضوعات و مطالبی که در این مجلات وجود دارد، علاوه بر جذابیت و لذت بخش بودن، آموزنده نیز می باشند و می توانید از مطالب آن در زندگی روزمره خود استفاده کنید. مجلاتی که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، معروف ترین مجلات زبان انگلیسی هستند. خواندن و مطالعه کتاب، اغلب برای زبان آموزان خسته کننده می باشد؛ زیرا بر روی یک موضوع تمرکز دارند. اما مجلات اینگونه نیستند؛ مجلات دارای موضوعات متنوع و مختلفی هستند که همین باعث می شود که زبان آموزان به آن علاقه مند شده و انگیزه مطالعه و یادگیری در آنها افزایش یابد. همچنین در کنار یادگیری، اطلاعات عمومی و علمی شما را افزایش می دهد.

پیشنهادهای ویژه

دانلود کتاب داستان انگلیسی با معنی

بسته کامل کتابهای داستان انگلیسی (PDF, MP3)

صدها کتاب داستان سطح بندی شده، بهترین منبع برای یادگیری و تقویت زبان با داستان

داستانهای کوتاه طنز انگلیسی با ترجمه فارسی

نرم افزار داستانهای کوتاه انگلیسی با ترجمه فارسی (ویژه اندروید)

داستانهای کوتاه سطح بندی شده، همراه با فایل صوتی و هایلایت هوشمند و تمرین

اپلیکیشن درک مطلب و خواندن

نرم افزار تقویت درک مطلب انگلیسی (ویژه اندروید)

متن های مخصوص درک مطلب با ترجمه فارسی، همراه با فایل صوتی و هایلایت هوشمند و تمرین

آرشیو مجلات علمی آمریکایی Scientific American

زبان و لهجه

انگلیسی – امریکن

سطح

متوسط – پیشرفته

توضیحات

مجلات 22 سال اخیر آمریکا – دارای موضوعات جذاب و آموزنده

فرمت فایلها

کتاب الکترونیکی PDF

تعداد دی وی دی

1 دی وی دی

قیمت

69,000 تومان

خرید

این مجلات دارای تصاویر رنگی و در عین حال با کیفیت می باشند. تصاویر موجود در کتاب، روزنامه یا مجلات باعث جذب افراد می شود و همچنین همین امر باعث می شود که مجموعه برای افرادی که قصد مطالعه آن را دارند، خسته کننده نباشد. مجلات موجود در این مجموعه علاوه بر تقویت مهارت ریدینگ، باعث می شود که با نوشته ها و مطالب علمی موجود در زبان انگلیسی آشنایی پیدا کنید. در روزنامه ها و مجلات، معمولا لغات مهم و پرکاربرد را بکار می برند؛ به همین منظور است که همیشه برای تقویت مهارت Reading و افزایش دایره لغات پیشنهاد می شوند.

مجموعه ای که در اختیار دارید، برای افرادی که در سطوح متوسط و پیشرفته قرار دارند، مناسب می باشد. همچنین از این مجلات می توانید برای کسب موفقیت در آزمون های TOEFL و GRE نیز استفاده کنید. مجلات Scientific American برای درک مطلب هایی که در این آزمون ها هستند، بسیار مفید و مناسب می باشند. زیرا در درک مطلب این آزمون ها از کلمات علمی که در سطح بالایی قرار دارند، استفاده شده است. این مجلات در قالب PDF (کتاب الکترونیکی) برای شما عزیران فراهم شده اند.

Scientific American is an American popular science magazine. It has a long history of presenting scientific information on a monthly basis to the general educated public, with careful attention to the clarity of its text and the quality of its specially commissioned color graphics. Many famous scientists, including Albert Einstein, have contributed articles in the past 170 years. It is the oldest continuously published monthly magazine in the United States.

Scientific American was founded by inventor and publisher Rufus M. Porter in 1845 as a four-page weekly newspaper. Throughout its early years, much emphasis was placed on reports of what was going on at the U.S. Patent Office. It also reported on a broad range of inventions including perpetual motion machines, an 1860 device for buoying vessels by Abraham Lincoln, and the universal joint which now can be found in nearly every automobile manufactured. Current issues include a “this date in history” section, featuring excerpts from articles originally published 50, 100, and 150 years earlier. Topics include humorous incidents, wrong-headed theories, and noteworthy advances in the history of science and technology.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه: 

آموزش مهارت ریدینگ از پایه

آموزش مهارت ریدینگ در خانه

افزایش دایره لغات با مجلات علمی

دانلود مجلات آموزش زبان انگلیسی

مجله زبان انگلیسی

معروف ترین مجلات علمی انگلیسی

4 دیدگاه برای “دانلود آرشیو مجلات علمی آمریکایی Scientific American”

  1. thank you so much for all you do, I really needed a FREE access to these magazines for a quick research and my final projects , God bless you,thanks for your help , wish you the best , God always help you

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا