دانلود مجموعه تقویت اصطلاحات انگلیسی Test Your English Idioms

آزمون اصطلاحات زبان انگلیسی

مجموعه Test Your English Idioms، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت اصطلاحات زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای بیش از 750 اصطلاح انگلیسی و همچنین دارای بیش از 45 آزمون می باشد. این مجموعه ای که شما در اختیار دارید، یکی از موفق ترین مجموعه های  ….Test Your English می باشد. معلمان و مدرسان می توانند مجموعه فوق را در آموزشگاه ها تدریس کنند و همچنین زبان آموزان علاوه بر یادگیری این مجموعه در آموزشگاه، می توانند آن را در منزل و به صورت خودآموز مطالعه کنند. این مجموعه دارای تمرین و سوالاتی است که باعث می شود، بهتر و سریع تر اصطلاحات را فرابگیرید. این سوالات و یا همان آزمون ها انواع مختلفی دارند: جای خالی، چهار گزینه ای (تستی) و … .

پیشنهادهای ویژه

55 مجموعه اصطلاحات و ضرب المثل های انگلیسی

بسته مجموعه های آموزش اصطلاحات و اسلنگ های انگلیسی

یادگیری کامل اسلنگها، اصطلاحات عامیانه، فعلهای چند قسمتی و …

نرم افزار دلفین با قابلیت جعبه لایتنر (G5) و دیکشنری رایگان

لغات انگلیسی را به راحتی با جعبه لایتنر رایگان دلفین، سریعتر و بهتر حفظ کنید.

مقدمه این مجموعه را با دقت مطالعه کنید، زیرا همراه با توضیح مختصر و مفید درباره مجموعه می باشد و اینکه چگونه از این مجموعه استفاده کنید را به طور کامل توضیح داده است. همانطور که قبلا گفته شد، این مجموعه دارای آزمون های متعدد می باشد و همین آزمون ها و تمرین ها سبب تشویق زبان آموزان به تقویت اصطلاحات بیشتر زبان انگلیسی شده است. این مجموعه دارای محیطی مفید و لذت بخش می باشد، زیرا تمام توضیحاتی که لازم بوده را داده است و دارای پاسخ تمامی تمرینات و آزمون ها می باشد. به دلیل متنوع بودن مجموعه و آزمون ها، علاوه بر اینکه مجموعه هیچگاه برای زبان آموز خسته کننده نمی شود، بلکه زبان آموز از آن لذت کافی را خواهد برد.

مجموعه فوق به زبان آموزان کمک می کند که لغات و اصطلاحات زیادی را یاد بگیرند، به طوریکه تمام اینها در حافظه زبان آموز به صورت ثابت باقی بمانند. شما باید بارها و بارها این اصطلاحات را تکرار کنید تا کاملا ملکه ذهن شما شوند. این یک روش بسیار مفیدی است که می تواند به شما در یادگیری کلمات و اصطلاحات، کمک کند. این مجموعه برای سطوح متوسط و پیشرفته مناسب می باشد. شما می توانید بعد از انجام هر آزمون، پاسخ خود را با پاسخ موجود در کتاب مقایسه کنید. این امر سبب می شود تا میزان یادگیری و سطح خود را ارزیابی کنید. این مجموعه تنها دارای فایل PDF و از انتشارات Penguin می باشد.

Test Your English Idioms will help you learn new phrases, idioms, expressions and English grammar structures every single day. And you won’t even have to cram any grammar rules or vocabulary words into your head. Instead, you will be absorbing bits and pieces of the English language almost without realizing it.

This test is designed for students of English as a second and foreign language, and allows learners to quickly assess their knowledge of English idioms and fixed phrases. An idiom is a common expression that has acquired a meaning that cannot easily be understood from the ordinary meanings of the words.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آزمون اصطلاحات زبان انگلیسی از صفر

آموزش و تقویت لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی

اصطلاحات محاوره ای انگلیسی

بزرگترین سایت آموزش زبان انگلیسی

تقویت اصطلاحات زبان انگلیسی در خانه

دانلود اصطلاحات رایج و پرکاربرد انگلیسی

1 دیدگاه برای “دانلود مجموعه تقویت اصطلاحات انگلیسی Test Your English Idioms”

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا