دانلود کتاب آموزش گرامر آزمون آیلتس Cambridge Grammar for IELTS

دانلود گرامر برای آیلتس

مجموعه  Cambridge Grammar for IELTS، یکی از مجموعه های آموزش گرامر آزمون آیلتس می باشد، و همچنین جهت آماده سازی شما زبان آموزان عزیز برای این آزمون، فراهم شده است. این مجموعه دارای 25 درس می باشد که بعد از اتمام آموزش و توضیحات، تمرین هایی را برای شما آماده کرده است. ما در این مجموعه سعی کرده ایم، طبق موضوعات و سوالات موجود در آزمون آیلتس، مطالب را در اختیار شما زبان آموزان قرار دهیم، تا از این طریق شما بتوانید راحت تر با محیط آزمون IELTS ارتباط برقرار کنید.آزمون آیلتس یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی در سراسر دنیا به شمار می رود. بسیاری از زبان آموزان به دنبال مجموعه ای هستند که گرامر و نمونه سوالات مربوط به این آزمون را به طور کامل داشته باشد.

پیشنهادهای ویژه

آموزش مهارت آزمون آیلتس

کاملترین بسته منابع آزمون آیلتس IELTS

منابع تخصصی آزمون آیلتس، کتابهای الکترونیکی، فیلم و نرم افزار آزمون

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

این مجموعه ای که شما در اختیار دارید، مجموعه ای کامل برای رفع ابهامات و مشکلات شما در قسمت گرامر است و همچنین دارای نمونه سوالاتی طبق آزمون های سال های گذشته می باشد. این مجموعه علاوه بر تقویت گرامر، مهارت شنیداری و یا همان لیسنینگ (Listening) شما را برای آزمون آیلتس تقویت کرده و سطح شما را در این قسمت افزایش می دهد. نمونه سوالات موجود در این مجموعه، از 2 بخش عمومی و تخصصی تهیه شده است که به زبان آموزان کمک می کند با انواع مختلف سوالات آشنا شوند. این مجموعه را می توانید بدون نیاز به معلم و به صورت خودآموز مطالعه کنید

. مجموعه فوق، همراه با توضیحات صریح و واضح بوده و علاوه بر آن، تعداد زیادی مثال های مفید وجود دارد که باعث تفهیم و درک بهتر توضیحات می شود. این مجموعه دارای متن فایل های صوتی و پاسخ تمامی تمرینات، در انتهای کتاب می باشد. همچنین پایان کتاب دارای لیست کاملی از افعال بی قاعده می باشد. اگر قصد دارید تمام مطالب و نکات مربوط به گرامر و لیسنینگ آزمون آیلتس را فرابگیرید، حتما این مجموعه را دنبال کنید. مجموعه “کمبریج گرامر فور آیلتس” دارای فایل های PDF و MP3 می باشد و همانطور که از اسم مجموعه پیداست، از انتشارات معروف کمبریج Cambridge می باشد.

Cambridge Grammar for IELTS provides complete coverage of the grammar needed for the IELTS test, and develops listening skills at the same time. It includes a wide range of IELTS tasks from the Academic and General Training Reading, Writing and Listening modules, and contains helpful grammar explanations and a grammar glossary.

This book is wonderful for IELTS prep because all the points are presented in a listening context. Then the practices take the form of IELTS test items. The vocabulary and topics are also realistic.The diagnostic test is a useful and quick tool. There is an answer key so students can work independently. It is not enough for IELTS test practice, but for getting grammar in context, it’s the best I’ve ever seen. Accompany it with the Cambridge IELTS practice tests for excellent, thorough exam preparation.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

دانلود کتاب گرامر آیلتس

دانلود کتاب آموزش گرامر آزمون آیلتس

دانلود بهترین منابع آیلتس

آموزش گرامر آیلتس در خانه

دانلود آیلتس کمبریج

آموزش گرامر آیلتس از پایه

2 دیدگاه برای “دانلود کتاب آموزش گرامر آزمون آیلتس Cambridge Grammar for IELTS”

  1. سلام. من کتاب رو سال 95 خریده بودم و سی دی فایل صوتی رو از دست داده بودم. خیلی ممنون بابت فایل صوتی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا