یادگیری مکالمه روزانه زبان انگلیسی – بازگرداندن چیزی (جنس فروخته شده)

یادگیری مکالمه روزانه زبان انگلیسی - بازگرداندن چیزی (جنس فروخته شده)

مکالمه انگلیسی در فروشگاه

درسی که هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد، یکی از مکالمات رایج در زبان انگلیسی می باشد. موضوع این درس، مکالمه انگلیسی درمورد بازگرداندن جنس همراه با ترجمه فارسی می باشد که برای شما آماده شده است. موضوع این مکالمه به این صورت می باشد که: شخصی لباسی را قبلا خریداری کرده است و برای بازگرداندن آن به فروشگاه مجددا بازگشته است. اما امکان بازگرداندن لباس وجود ندارد و او تنها می تواند آن را تعویض کند. همراه با مکالمه ای که در زیر مشاهده می کنید، می توانید نحوه برقراری مکالمه در فروشگاه لباس را فرابگیرید.

“Returning an Item”

Clerk: Can I help you?
Customer: Yes. Iʼd like to return this shirt.
Clerk: May I ask why youʼre returning it?
Customer: I bought it for my son, but itʼs too small.
Clerk: Do you have your receipt?
Customer: Yes, here it is.
Clerk: Iʼm sorry. This shirt was on sale. There are no
refunds on sale items. You can exchange it for
something else or we can give you a credit note.
Customer: Do you have the shirt in a larger size?
Clerk: Let me check…. (a minute later) Iʼm afraid
weʼre all sold out.
Customer: Okay, Iʼll take a credit note. How long is it
good for?
Clerk: Itʼs good for a year.
Customer: Okay. Iʼll come back next week and see if I
can find something else he might like.

پیشنهادهای ویژه

مکالمه سطح پیشرفته

نرم افزار آموزش مکالمه انگلیسی با امکانات پیشرفته (اندروید)

با قابلیت تشخیص صدای کاربر، هایلایت مکالمه ها، تمرین و قابلیتهای فراوان دیگر

پکیج کامل آموزش مکالمه انگلیسی (14 دی وی دی)

بسته کامل از بهترین مجموعه‌های آموزش مکالمه

توجه: هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

“بازگرداندن چیزی (جنس خریداری شده)”

فروشنده: می توانم کمکتان کنم؟

مشتری: بله، من می خواهم این پیراهن را پس بدهم.

فروشنده: ممکن است بپرسم چرا آن را پس می دهید؟

مشتری: من آن را برای پسرم خریدم، اما خیلی کوچک است.

فروشنده: آیا رسیدتان را دارید؟

مشتری: بله، بفرمایید.

فروشنده: متاسفم. این پیراهن در حراج بوده است. برای اجناس حراج شده، (امکان) پس دادن وجود ندارد. شما می توانید آن را با چیز دیگری تعویض کنید یا می توانیم به شما یک یادداشت اعتباری بدهیم.

مشتری: سایز بزرگتر این پیراهن را دارید؟

فروشنده: اجازه دهید بررسی کنم. (یک دقیقه بعد) متاسفانه همه را فروخته ایم.

مشتری: بسیار خوب، من یادداشت اعتباری را می گیرم. برای چه مدتی مناسب است (اعتبار دارد)؟

فروشنده: به مدت یک سال مناسب است (اعتبار دارد).

مشتری: بسیار خوب. من هفته بعد بر می گردم تا ببینم می توانم چیز دیگری که او دوست داشته باشد پیدا کنم.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا